Росен Желязков: Товарният транспорт работи на максимум, пътническият е замръзнал

В зависимост от тежестта на последиците ще се вземат мерки в симетрия с останалите в държавата, каза транспортният министър

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тоя не е в час. Селата между Сливница и Брезник нямат обществен пътнически превоз от 3 месеца.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Щом цели тирове се качват на влак, нека това стане и автомобилите - след като отмине пандемията.... Тръгвам за София от Варна, качват ми колата, в купето се понаспивам и сутринта си карам нататък? Добра идея за министъра, ? Ще се изкарат пари за БДЖ, а с тях да се оздрави и то?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Преди 15-20 години тази услуга съществуваше. Имаше влакове от Бургас за София и обратно с вагон за леки коли накрая на влака. Вечерта на София качваш колата на вагона, със семейството си спиш в спалния вагон като бял човек и на сутринта си в Бургас. Сваляш колата от автовагона, товариш багажа и към плажа. После това го спряха понеже било "нерентабилно". Ако има нормални влакове през летния сезон с вагон-ресторант, безжичен интернет и подобна услуга за превоз на автомобил и всичко това е на приемлива цена със сигурност ще има желаещи, но БДЖ е оставено вече три десетилетия на самотек и от него само се краде, а всеки транспортен министър се назначава само с одобрението на автопревозвачите, за да може да слушка, да папка, а техния бизнес да си върви и да нямат конкуренция. ТИР-овете на запад масово се возят с влакове особено що се отнася до тези преминаващи транзитно през дадена страна и това е добър бизнес и се правят стабилни пари, но начело на БДЖ трябва да са хора-експерти, които да имат нужните пари, желание и картбланш да направят от него печеливша компания, а това е възможно. Съвсем скоро Европа ще стане зелена и камионджиите не могат да направят нищо по въпроса. Бойко трябва по-бързо да довършва пътищата, защото скоро пари от еврофондовете ще се дават за железниции и екологичен транспорт, а не за магистрали.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Най-големия вирус даже по-лошо туморно образувание и то злокачествено в тая държава е БДЖ, всяка година стотици милиони отиват за издръжката на тия хрантутници. Пък за теснолинейката да не говорим, постоянно празни вагони и некадърен персонал, крадлив и мързелив.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не е вярно ,че товарният транспорт работи максимално при положение ,че цели индустрии не работят ,върви основно транспорта на храни и селско стопанска продукция и на останалите все още работещи индустрии.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Браво на всички ЖЕЛИЗНИЧАРИ! Имате подкрепата на милионите българи, да качите контейнерите от ТИР-вете на товарни вагони. Ще си отдъхнем всички - от шофьорите на леки автомобили и самите магистрали от тези полузаспали, безумно каращи убийци на пътя. ТОВА Е МОЯТА МЕЧТА, ОТНОВО ДА ИМА ДЪЛГИ КОМПОЗИЦИИ С ТОВАРИ И ДЕЦАТА ДА БРОЯТ ВАГОНИТЕ! МОЛЯ ВИ , използвайте момента - мъгли, конвои и т,н,

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ОТНОВО ДА ИМА ДЪЛГИ КОМПОЗИЦИИ Смени хапчетата

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

алооо....ти съвсем си отлепила!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Явно имаш мили спомени от отминалата младост - на влаковете се возеха и нормални хора. Щото нямахме коли, между другото. Сега се возят агресивни мангали без билети, никой нищо не смее да им каже защото носят ножове и могат да те убият. Вагоните не са сменяни от твоето време също така.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

пак ли боклук карате?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Министъра запознат ли е,че по гарите ЖП инфраструктора НЕ продава билети?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Софи Маринова разбива ген. Мутафчийски и КОРОНАВИРУС https://www.youtube.com/watch?v=zD5pSCUmBH4

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Морският транспорт също отбелязва спад Г-н министър бихте ли ми казали колко са корабите с български флаг които имат търговско значение / повече от 17 000 GT / . Да ви кажа какъв и до е процент от 0 е пак 0. Но вие сте " добре " запознат

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дрисливи Дедо Гочо, как точно раздели корабите по важност под и над 17000БТ? Дедо Гочо, това под какъв флаг са корабите няма значение в ситуацията - има значение товарооборота в БГ пристанища,а и по света !! Дедо Гочо,ако случайно някога си се возил на Комета Варна-Бургас,не ти дава основание да коментираш кораби,търговия и прочие. Със здраве КДП Димитров. Ако нямаш идея какво е КДП мога да те 'светна'.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До КДП Димитров За корабите със стопанско значение има писани дебели книги които не сте чели в БМФ . И понеже си много в час обясни защо " Българският фалг " беше изхвърлен миналата година 2019 при настоящият митинисър от Парижкият меморандум и какво направи да не го допусне . С извинение за използваната полска поговорка " Х/я в Г/з бил само за това г/з заел. Извинявам се истинските КДП отдавна не са в Домусчииската компания а са на истинскят пазар за истински пари

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Според думите на министъра в условията на карантина ж п транспорта работи по-добре и повече! Това дебил ли е?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

все пак - той посочва за товарния! Помислете какво може да се прекарва сега така усилено! Въпрос с повишена трудност ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да прав си. Возят маски и тестове.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пандемията се движи на много различни скорости и докато ние се надяваме скоро да преминем пика, то в други страни тя тепърва набира скорост или ще тръгва. Вторият факт за който трябва да се държи сметка е, че един цял самолет с израелски туристи от Банско показа повече заболяли от отчетените в самото Банско и затова съветвам и предлагам: Да се затворят и въздушните граници. Самолетите са със 100% използване на централни климатици, при което всички пътници са принудени да дишат въздуха от климатика в продължение на няколко часа и при наличие и само на един вирусоносител (може да не е болен и да не бъде засечен от термокамерите), то е възможно заразата да циркулира в целия самолет. Климатикът не може да бъде изключен - външната температура на тези височини е обикновено около минус 60 градуса по Целзий, също така жизнено важно е и постъпването на кислород и естествено не можем да отворим прозорците, а въздушните филтри, дори да са хартиени и дори авиокомпаниите да декларират, че редовно биват подменяни, обикновено задържат частици до около 5 микрона, което е недостатъчно. Съветът е да се затворят и въздушните граници поне докато отмине пикът на епидемията в световен мащаб, защото самолетите ни свързват с целия свят.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Личи си, че нямаш понятие от летене със самолет.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

над 200 полета, към 1000 часа във въздуха и 15-20 грипа хванати в самолет.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е как при стагнираща икономика, при спряла индустрия ще има повишение на товарния ЖП транспорт?! Какво допълнително спрямо преди кризата превозвате, че налага това повишение? Да не би да извозвате военновремените запаси за продажба в Западна Европа? Или внасяте масово боклук за горене?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отговора е някъде около третия ред !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"сухопътният транспорт няма алтернатива" - КОЙ по-точно , железопътния или автомобилния? Железопътният беше съсипан преди години, за да може да се вкарат тировете като заместител ( има собственици с над 1000 тира,които сигурно са милионери и дано си плащат данъците) и съответно да искаме пари да правим магистрали ( по-точно подобие на магистрали с огромни отклонения на парични средства за избрани лица) ? Вместо да се инвестира в железопътна инфраструктура за да може транспортът да бъде и по-ефективен и по-екологичен , някой прибра парите, но ще си плати за всичко - НЯМА НЕНАКАЗАНО ЗЛО!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

какви товари превозва в момента усилено товарния ??? Нека всеки си отгтовори сам...

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.