Коментари - Росен Желязков: Товарният транспорт работи на максимум, пътническият е замръзнал | Бизнес.dir.bg
назад

Росен Желязков: Товарният транспорт работи на максимум, пътническият е замръзнал

В зависимост от тежестта на последиците ще се вземат мерки в симетрия с останалите в държавата, каза транспортният министър

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Росен Желязков: Товарният транспорт работи на максимум, пътническият е замръзнал | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

какви товари превозва в момента усилено товарния ??? Нека всеки си отгтовори сам...

"сухопътният транспорт няма алтернатива" - КОЙ по-точно , железопътния или автомобилния? Железопътният беше съсипан преди години, за да може да се вкарат тировете като заместител ( има собственици с над 1000 тира,които сигурно са милионери и дано си плащат данъците) и съответно да искаме пари да правим магистрали ( по-точно подобие на магистрали с огромни отклонения на парични средства за избрани лица) ? Вместо да се инвестира в железопътна инфраструктура за да може транспортът да бъде и по-ефективен и по-екологичен , някой прибра парите, но ще си плати за всичко - НЯМА НЕНАКАЗАНО ЗЛО!!!

Е как при стагнираща икономика, при спряла индустрия ще има повишение на товарния ЖП транспорт?! Какво допълнително спрямо преди кризата превозвате, че налага това повишение? Да не би да извозвате военновремените запаси за продажба в Западна Европа? Или внасяте масово боклук за горене?

Пандемията се движи на много различни скорости и докато ние се надяваме скоро да преминем пика, то в други страни тя тепърва набира скорост или ще тръгва. Вторият факт за който трябва да се държи сметка е, че един цял самолет с израелски туристи от Банско показа повече заболяли от отчетените в самото Банско и затова съветвам и предлагам: Да се затворят и въздушните граници. Самолетите са със 100% използване на централни климатици, при което всички пътници са принудени да дишат въздуха от климатика в продължение на няколко часа и при наличие и само на един вирусоносител (може да не е болен и да не бъде засечен от термокамерите), то е възможно заразата да циркулира в целия самолет. Климатикът не може да бъде изключен - външната температура на тези височини е обикновено около минус 60 градуса по Целзий, също така жизнено важно е и постъпването на кислород и естествено не можем да отворим прозорците, а въздушните филтри, дори да са хартиени и дори авиокомпаниите да декларират, че редовно биват подменяни, обикновено задържат частици до около 5 микрона, което е недостатъчно. Съветът е да се затворят и въздушните граници поне докато отмине пикът на епидемията в световен мащаб, защото самолетите ни свързват с целия свят.

Според думите на министъра в условията на карантина ж п транспорта работи по-добре и повече! Това дебил ли е?

все пак - той посочва за товарния! Помислете какво може да се прекарва сега така усилено! Въпрос с повишена трудност ...

Морският транспорт също отбелязва спад Г-н министър бихте ли ми казали колко са корабите с български флаг които имат търговско значение / повече от 17 000 GT / . Да ви кажа какъв и до е процент от 0 е пак 0. Но вие сте " добре " запознат

Отговора е някъде около третия ред !

Софи Маринова разбива ген. Мутафчийски и КОРОНАВИРУС https://www.youtube.com/watch?v=zD5pSCUmBH4

Министъра запознат ли е,че по гарите ЖП инфраструктора НЕ продава билети?

пак ли боклук карате?

Браво на всички ЖЕЛИЗНИЧАРИ! Имате подкрепата на милионите българи, да качите контейнерите от ТИР-вете на товарни вагони. Ще си отдъхнем всички - от шофьорите на леки автомобили и самите магистрали от тези полузаспали, безумно каращи убийци на пътя. ТОВА Е МОЯТА МЕЧТА, ОТНОВО ДА ИМА ДЪЛГИ КОМПОЗИЦИИ С ТОВАРИ И ДЕЦАТА ДА БРОЯТ ВАГОНИТЕ! МОЛЯ ВИ , използвайте момента - мъгли, конвои и т,н,

ОТНОВО ДА ИМА ДЪЛГИ КОМПОЗИЦИИ Смени хапчетата

Не е вярно ,че товарният транспорт работи максимално при положение ,че цели индустрии не работят ,върви основно транспорта на храни и селско стопанска продукция и на останалите все още работещи индустрии.

алооо....ти съвсем си отлепила!!

Дрисливи Дедо Гочо, как точно раздели корабите по важност под и над 17000БТ? Дедо Гочо, това под какъв флаг са корабите няма значение в ситуацията - има значение товарооборота в БГ пристанища,а и по света !! Дедо Гочо,ако случайно някога си се возил на Комета Варна-Бургас,не ти дава основание да коментираш кораби,търговия и прочие. Със здраве КДП Димитров. Ако нямаш идея какво е КДП мога да те 'светна'.

Най-големия вирус даже по-лошо туморно образувание и то злокачествено в тая държава е БДЖ, всяка година стотици милиони отиват за издръжката на тия хрантутници. Пък за теснолинейката да не говорим, постоянно празни вагони и некадърен персонал, крадлив и мързелив.

Явно имаш мили спомени от отминалата младост - на влаковете се возеха и нормални хора. Щото нямахме коли, между другото. Сега се возят агресивни мангали без билети, никой нищо не смее да им каже защото носят ножове и могат да те убият. Вагоните не са сменяни от твоето време също така.

До КДП Димитров За корабите със стопанско значение има писани дебели книги които не сте чели в БМФ . И понеже си много в час обясни защо " Българският фалг " беше изхвърлен миналата година 2019 при настоящият митинисър от Парижкият меморандум и какво направи да не го допусне . С извинение за използваната полска поговорка " Х/я в Г/з бил само за това г/з заел. Извинявам се истинските КДП отдавна не са в Домусчииската компания а са на истинскят пазар за истински пари

Личи си, че нямаш понятие от летене със самолет.

Щом цели тирове се качват на влак, нека това стане и автомобилите - след като отмине пандемията.... Тръгвам за София от Варна, качват ми колата, в купето се понаспивам и сутринта си карам нататък? Добра идея за министъра, ? Ще се изкарат пари за БДЖ, а с тях да се оздрави и то?

над 200 полета, към 1000 часа във въздуха и 15-20 грипа хванати в самолет.

Тоя не е в час. Селата между Сливница и Брезник нямат обществен пътнически превоз от 3 месеца.

Преди 15-20 години тази услуга съществуваше. Имаше влакове от Бургас за София и обратно с вагон за леки коли накрая на влака. Вечерта на София качваш колата на вагона, със семейството си спиш в спалния вагон като бял човек и на сутринта си в Бургас. Сваляш колата от автовагона, товариш багажа и към плажа. После това го спряха понеже било "нерентабилно". Ако има нормални влакове през летния сезон с вагон-ресторант, безжичен интернет и подобна услуга за превоз на автомобил и всичко това е на приемлива цена със сигурност ще има желаещи, но БДЖ е оставено вече три десетилетия на самотек и от него само се краде, а всеки транспортен министър се назначава само с одобрението на автопревозвачите, за да може да слушка, да папка, а техния бизнес да си върви и да нямат конкуренция. ТИР-овете на запад масово се возят с влакове особено що се отнася до тези преминаващи транзитно през дадена страна и това е добър бизнес и се правят стабилни пари, но начело на БДЖ трябва да са хора-експерти, които да имат нужните пари, желание и картбланш да направят от него печеливша компания, а това е възможно. Съвсем скоро Европа ще стане зелена и камионджиите не могат да направят нищо по въпроса. Бойко трябва по-бързо да довършва пътищата, защото скоро пари от еврофондовете ще се дават за железниции и екологичен транспорт, а не за магистрали.

Да прав си. Возят маски и тестове.