Коментари - Ревизираха четирите поръчки за нови влакове | Бизнес.dir.bg
назад

Ревизираха четирите поръчки за нови влакове

Определени са нови условия към кандидатите, премахнати са някои от включените досега изисквания

Обратно в новината

Коментари - Ревизираха четирите поръчки за нови влакове | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако не бяха комунистите, сега и влакове нямаше да има. Факт, все още ползват влаковете от времето на комунизма, с много малко изключения. Случващото се сега е все едно, ако комунистите не си бяха мръднали пръста като тези некадърници, през 1980-та да сме на парни влакове.

Ами не е точно така,само 63,74 серия вагони са наши от Дряново,всички други серии 50, 33,45,44,97 са немски от 1970г

Ако не беше толкова тъп щеше да си с мозък на маймуна. Уви в сравнение с теб обикновен макак е гении. Като гледам по цяла Европа влаковете, бая комунисти ще да са имали по малоумните ти твърдения. Всъщност е точно обратното "благодарение" на комунистите сме последни в ЕС по всичко.

Стига си писал глупости на китайската комунистическа клавиатура:))))))))))))))))))))))))

Парите вече са похарчени, а нови влакове няма и няма да има.

нов министър и света започва от начало/ т.е. от него/ следващия министър ще отмени и това и така натаък.

Сигурен съм че вагоните на влаковете в Индия ,Пакистан и Африка изглеждат по-добре от повечето български влакове.Тази година пътувах при 36 градуса от София до Сандански във полуразбит влак без климатик и за малко да умра.На следващия ден разбрах че имам за безплатен подарък от БДЖ ухапвания от бълхи или дървеници,не знам точно но петната сърбяха 10 дни...В спалният вагон от София до варна всичко беше чудесно докато не спря сгъстения въздух и тоалетната не можеше да функционира,помещението беше залято с л...Въобще приключения. А в цяла Европа пътуването с влак е престижно,с чисти вагони с необходимите удобства.България има една от най-добрите железопътни мрежи в Европа и е престъпление железницата да се унищожава заради интересите на строители на магистрали и собственици на фирми за автотранспорт.

Първо железопътната мрежа на България хич не е добра и е недовършена. Има цели региони, които не са осигурени с жп.транспорт и такива, които останаха неосигурени след управлението на Костов и Царя. Второ, в Европа е престижно да се возиш с влак, но на десеторно по-високи цени от нашите. В някои страни жп.транспорта дори е доста скъпа услуга. Когато в България хората проумеят, че за да пътуваш луксозно и удобно се плаща тогава и железниците ще са с необходимото качество на услугата, бързина и комфорт. Не може да искаш за 10 евро да пътуваш 400 км. На Запад за 10 евро се возиш една-две спирки крайградско.

За българския стандарт на заплати и пенсии цените са нормални. Качеството на услугата и при тези цени е престъпно!