Рецесията в Германия може да подтикне българските работници там да се завърнат
По думите на експерта Кристиян Фезелов в страната започват да се проявяват негативните ефекти от техническата рецесия
Обратно в новинатаКоментари - Рецесията в Германия може да подтикне българските работници там да се завърнат | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ма как няма да се завърнат, даже съм сигурен че вече са напълнили коли, бусове и самолети с инструменти и бързат да се върнат да ги лъжат разни перачи на евросредства през строителството. Та тук е рая строителството.
е увеличен баланса на Емисионно управление 2021 кой се е прибрал се е прибрал тогава последната година няма прилив на капитал при подуправителчето на продължаваме промяната Гюров
Връщат се,но за малко и като привършат еврото пак заминават на някъде! България не е вариант!
Не знам за другите, но с моето семейство се прибираме 2025 за постоянно. Да живее България.
Голяма статия сте написали с няколко заучени фрази и накрая нищо не се разбира но сте омешали хубаво Германия САЩ и Русия и накрая някаква изцепка за горивата. Общо взето компот от ягоди....
А аз се чудя дали да взема обезщетението от 300 000 евро и да се пенсионирам. Лошото е че половината ми го взима държавата като данъци и осигуровки. Иначе инженери се търсят, но кандидати няма. В моя отдел от години няма нови назначения, средната възраст е вече 55 години.
Аз с моето семейство оставаме. Къща на село, чист въздух, градинка, спокойствие, голяма университетска болница на 10 км, всякакви лекари в селото, добри съседи, помагащи е нужда. Какво ми трябва повече.
От Германия в България жив няма да ме докарат. Даже ако се стигне до 3та световна, по добре в Будндесвера отколкото... то в БГ армията остана ли нещо аджеба. Пръчки и лопати без дръжки?
Като настане време за пенсия може и да се върна... Но има разлика между място къде накадърниците паркират на 2 места и където тарикатите паркират на 2 места.
Ама разбира се, че няма инфлация - 1.1 трилион не покрити плащания по кредитни карти и вече 38 трилиона дълг. Бензина от 1.55$ за галон , сега е 3.80$.. А имаше и по 6$ до не отдавна..Това в Щатите. Щели това и онова..Дрън дрън. Вървят към мега инфлация повече от 2008 и драпат за нома световна война за да занулят. Германия - имат нужда от специалисти във високите технологии и инжене.ни кадри. Вместо това се напълниха с едни арабско-азиатски специалисти. Те, пенсионираните шваби и новодошлите украинци са на помощи. То хубаво ще печатаме евро а целия ЕС ще отнася негативите ама до кога... Турците вече гонят 2 милиона и отгоре но от тях са малко в секторите даващи конкуренция. Автозаводите здраво затъват, особено заради евро глупостите.. Гръбнака на немската икономика който бе индустрията е вече износен и пропукващ се.. Изнесоха си производство в Азия а сега кой ми сра в гащите.. И как точно ще се конкурират с Китай на пазара за електромобили, като китайците държат 2/3 от пазара за полезни изкопаеми за батерии, по-евтино ги произвеждат а цените на тока и природен газ са в пъти по ниски от тези в Германия.. Отделно полупроводниковата индустрия е главно в Китай и района и..
Отдавна е известно, че за бачкаторите Германия е рая на земята. Да живее зелената петилетка!
Путин разказа играта не германския локомотив. Заскърца яко. Оказа се че върви само с руска смазка.
На заплатите тук ,в Германия,плащаме 1.68до1.80 за литър бензин.В България около 2.50.Да се връща,който иска.За цените на храната няма да говорим...
Защо да не си върнем нашите? - пита този господин. Ами защото, аз повече от 20 години в Германия получавам достойно заплащане, на което дори започнах да съм недоволен. Едни 4000-4500 евро нето биха задоволили нуждите ми на този етап. А как е там с индийската работна ръка в България? Колко рупии месечно ще им броите на хората?