Пускат за движение част от автомагистрала "Европа" до Нова година
Служебните министри Иван Шишков и Иван Демерджиев инспектираха строителството на аутобана в района на ГКПП "Калотина"
Обратно в новинатаКоментари - Пускат за движение част от автомагистрала "Европа" до Нова година | Бизнес.dir.bg
Коментари
То и на Кулата е така. Магистралата свръшва на 100 м преди КПП-то. А между Словения и Италия не разбираш, че минаваш граница. Какъвто е габаритът на пътя от едната страна, абсолютно същият е и от другата.
Борисов ако управляваше сега щеше да реже лентата на цялата магистрала, но част от народа понеже са много,, умни " сега българския народ плаща сметката на глупаците който управляваха.
Преди бяхме руски подлоги, днес сме американски подлоги. Българските политици са зависими, алчни и срещу тях има компромати, което им пречи да водят националноотговорна политика.
Тези наши пишман-политици и специалисти, 5 км магистрала не могат да построят за 10 години - Борисов се лигави с тази магистрала 5-6 години, направиха от нея 100м и ББ отиде да я инспектира заедно с двама "видни" лекари-мафиоти. Малко след това минах от там и беше истински ад - камиони и коли се клатеха по едни калища... Кирчовци, Кокорчовци и всякаква случайна сган из нашата политическа вихрушка заряза тази магистрала по същия начин. "Великият" ЕКОНТ се оказа точно толкова бездарен както всички министри преди него на това министерство. Не знам какво ще направят с големите приказки сега, но знам от личен опит, че от Ниш до София - 170 км - се пътува за около час и половина най-много, а от Кулата до Софиа (60 км) се путъва за 2 часа и половина при хубаво време. Да ви еди какво си на европейската държава. Ще емигрирам в неевропейската съседска Сърбия, където все още има мислещи политици, независимо колко се оплакват от тях и сърбите. Те просто не са живели у нас.
Залагам 100 лв. срещу вашето обещание, че до нова година няма да е готова. Приемате ли?
Тези приемат само 100 с още 6 нули отзад най-малко. Не се хващат на сто лева корумпираната му паплач-политици български. И как пък един, който да работи наистина за това, за което е избран, не се намери за 33 години. И президентът Радев се оказа подобна креатура, независимо, че на моменти прави нещастни опити да ни облее в хубави думи.
Ще има ли места за паркиране и почивка , където шофьорите и пътуващите да могат да хапнат да се освежат да заредят гориво да изхарчат някой лев да останат доволни затова че са пристигнали или били в България?Ако държавата няма желание или възможности да даде терен на концесия 100% ще има желаещи а от това ще печели и държавата и пътуващи! Като правите нещо го правете като хората!На подобно място може цял град да изникне при правилно управление на процесите!
Великият Дан Колов, купува самолет за българските пощи. Огромна сума пари за онова време. Нашите депутати си купуват мястото в народното събрание, с огромна сума за нашето време. Е, кой е родолюбец, и с какво народът ни почита великият спортист? Размислите оставям за Вас, все пак ние всички сме в тази кошара.
Живеем в 21-век, а вие сте министри. Не е небоходимо да биете път и да губите ценно време за инспектиране на подобно нещо. Има далеч по-интелигентни начини за информиране и Взимане на адекватни решения. Ще има ли магистрала или няма да има. Проектът има ли документация или няма? Има ли разписан план или няма? Има ли рискове или няма? "До Нова година, може и да има" е приказка на маса.
От година и половина управляват разни трапосерковци, тактувани от Лайньо Радев. И още от самото начало спряха строежа на всички магистрали. Незаконни били, и тям подобни идиотизми. Хората , ако ги питаш, предпочитат да има някаква магистрала, без значение дали е законна или не, без значение дали има далавера или не. От всичките глупотевини дето им се наслушахме хванаха един че бил изтеглил 50 млн. И толкова. А само за 7 месеца управление на Кирчо лъжеца и Кокорчо крадеца щетите са за над 4 млрд. 16 те млрд изтеглени като дълг тук не ги броим. А би трябвало, защото ще ги плащаме. Та в началото на мандата си ПП се отказа от 1,3 млрд финансиране по Плана за възстановяване. То и досега не сме получили никакви пари, ама нейсе. После с онази далавера с посредниците на газа всеки месец инкасираха по 300 млн допълнителни плащания. От април до август това прави още едни1,5 млрд. Щети, не доходи. Пък и не съм сигурен че са само толкова. Това е по данни на енергийния министър на служебното правителство. С актуализацията на бюджета Кокорчо крадеца отказа да вземе заем при ниските лихви. Така служебното правителство взе заем при висока лихва . Щетите са 900 млн. Има и харчове по вноса на пътрол за над 200 млн. Сега всеки може сам да сметне какви са ги свършили Лъжльо и Кокорчо. Сега се сетиха че трябва да строят магистрали. През зимата. Аферим, машалах. Къде дрямаха цяло лято ...
Толупа за 12 години не успя да я направи тая отсечка от 60 км равен път.. Сърбите за половината време направиха 180 км през реки и планини..
Всъщност ББ строеше магистрали. А не ги спираше. Тази беше почти готова. Беше обещал да завърши Хемус до 2023 г. И Струма до 2024. Но дойдоха разни лайнари като Кирчо лъжеца и Кокорчо крадеца и разтуриха работата. Сега ще гледате магистралите през крив макарон. Много крив. Но пък всичко ще бъде законно. Нищоправенето най вече
хората догодина правят първа копка на Марс за магистрала, ние още се мотаме с 50метра път
Мръднете 5 км на запад и вижте какво е магистрала строена без еврофондове
Какво се оправдавате с труден терен? Всичко е извършено още от преди 2 години. Трябва само да се асфалтира. Участъка на граничния пункт няма никакъв проблем. В момента тъпаци такива 1 сте оставили участък от пътя (единствения път, не новостроящия се път) около 300-400 метра без никаква настилка.
"България ще изпрати оръжие за Украйна с най-малко 9 огромни военни транспортни самолети Боинг Ц-17 Глобмастер. Това заяви българския министър на отбраната Димимтър Стоянов в емисията "Денят започва с Георги Любенов" по БНТ. Същевременно Бойко Ноев заяви по БТВ, че "България няма възможност и няма да инвестира в нови военни проекти и въоръжаване'!!!!!! Значи даваме си и малкото останало въоръжение, което началниците ни от Турция и САЩ са ни оставили, и няма да ни го заменят с по-модерно и в по-големи количства! Тоест по заповед на Анкара българия остава без въздушна защита и без армия - за да улесни имперските планове на Ердоган за Велика османска Турция на два континента.
И да поканите Бойко, ей, че болен е легнал! С една голяма ножица, да реже лентата! Закъде без него?! Ето и доказателството, с кавър на една известна песен: "Болен ми лежи Бойко наш Борисов Болен ми лежи наш експремиерин До глава му седи старата му Севда тъжни песни пее, Радев споменува. Стани ми стани, мило мое Бойче, Стани ни стани, мило мое Биби, Твоите другари по сокаци одат тъжни песни пеят, тебе споменуват, ... и т.н. ......"
Е нали от ПП искат да не се строи ,а тия пари да отиват за социални помощи,общо взето това им беше политиката и две години се върнахме с десет. А на Ганю как да му обясниш асфалта става ли за ядене,като за да има големи пенсии трябва силна икономика ,която се нуждае от много магистрали и широки пътища
Шишков преди да откриете магистрала сложете по една рулетка на лентите особено на аварийните,щото като гледам спират Тировете и гумите са им в активната лента като отворят врати отиде половината лента.....тука освен на дебелина е крадено и на ширина.
Ако не ме лъже паметта щяхме да изпреварим Сърбия, а то какво стана Вучич откри 80 км. още кога, кога а ние 34 неможем да построим, но на приказки сме царе, на обещания също, а на плюене ... в Катар робство имало, нам кво имало, а у нас един гол г.. и самочувствие до Луната.
Жалкари бе... В Сърбия Трейс построиха 90 километрова магистрала от нашата граница до Ниш за 5 години и е в отлично състояние. В България същата фирма строи "магистрала" 40 километра, която още при пускането на първата отсечка дълга едва 8 километра се видя, че асфалта е пропаднал...
Но ти погледни трасето на Сърбия и нашето, изобщо по трудност не могат да се сравняват
Нали , в българската част трасето ще се строи на Марс ... Единствената разлика е че сърбите ги следят и не ги оставят да си строят и спестяват както им е удобно (а всеки строител го прави, ако не го дебнеш) ... и шок и ужас - магистралата се получава магистрала !