Промяната в условията за абонатите на "Йеттел България" отива при регулаторите
Операторът оскъпява услугите. но добавя повече минути, мегабайти и по-добра скорост. КРС започва проверка, сигнали са подадени и до КЗП и КЗК
Обратно в новинатаКоментари - Промяната в условията за абонатите на "Йеттел България" отива при регулаторите | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не е вярно че може да се прекрати договора без никакви разходи. Казват че трябва да се заплатят в троен размер отстъпки в тарифата или в цената на устройства ако са закупувани от оператора.
че ми увеличават мегабайтите от 18,000 на 20,000. Никаква разлика, ама 2-3 лева си е разлика. Имат 1 милион абонати, по 2-3 лева на всеки, ей ти 2-3 милиона лева на месец без да си мръднат пръста. Няма контрол, няма държава, или по-скоро има МАЩЕХА!
Тия мошеници са платили на дирниците - плюсовете не мое се цъкат, кога писаното е срещу грабителя!
и енергийни и ресурсни предприятия трябва да имат 50% държавно участие за да има контрол. На тези системи разчитаме, при кризи бедствия и аварии. Ставащото в момента е свинщина.
Предлагат нещо повече - ок, да го вкарат в нов тарифен план и който иска да го купува, но не по този начин.
Аз съм на предплатена и условията са отлични на ниска цена ако си поне малко грамотен да си заредиш правилните пакети. От време на време ми се обаждат да ми предлагат договор и си умирам от смях как самите те оплюват собствената си предплатена услуга, че да ме прилъжат
Няма държава,няма защита!!!Стягайте,,халката",че ни карат на сухо.Време е за въоръжен отговор.
тия първо да си оправят покритието след това да раздават нещо което не можеш да използваш. когато подписвам договор аз си преценявам какво ми е необходимо. а сега щели да ми дадат двойно като не го използвам защо ми е. значи трябва да плащам за нещо което не използвам.
Да ходи където си иска ,а аз отивам при някой друг оператор и не е за двата лева просто въпросът е принципен. На максимална скорост съм с неограничени минути и интернет, какво по-точно ще ми подобрят срещу тези 2 лева?
да ви припомня за т.н. "билингова система" приложена преди години от единият от другите два оператора. Нещо подобно на хиперинфлацията 1997-ма. Ама народната памет къса. Вива и те поеха пътя на безогледното печалбарство. Как иначе да се разбира таксуване на минимум 3 минути в един от казусите им. Изобщо операторите са ни същите, като всичко останало.
Затова масово от Йетел преминават към А1. Аз съм от възрастните хора,които не търпят да ги лъжат до безкрай. От както имам мобилен 20 и повече год.,тел . бях към Глобул, Телепортира,Йетел. Но вече край,още повече ,че не се дължи неустойка.
И какво, като отидеш там, моме? Там те чака същото. Това е картел, те са се наговорили и твоето "местене" нагоре надолу им дреме на шма
ЧРСТИТО, имаш право ама не точно! За апарати добре, взел си го на промоция, нормално е да го платиш. Обаче отстъпките са проблем! Пишат, че плана е 50лв. но видиш ли ти ще плащаш 24 лв. и като прекратяваш, трабва да им плариш разликата до 50 лв. всичко е цирк. Ти нарушава договора плащаш здраво, те нарушава т договора и нищо! Какви КЗП какво КРС цирк пълен? Нищо не става от вас боклуци!!!
Разчитат на възрастните хора, че няма да реагират и ще си стоят при тях, защото те нямат идея как стават нещата , и ще продължат да им пълнят гушите
Това е все едно, да отидеш в магазина да си купиш хляб и на касата да ти тикнат още една луканка и да кажат, дължиш 20 лв.
Предните годините можеше да ни вдигнат цените на услугите без нищо. Сега обаче като дават и нещо на среща не може :)
Поредните телеком помияри. И като не съм поискал повече минути, мегабайти и не се интересувам от новите им услуги, защо ще ми взимат повече пари. И как така едностранно се променят договори - има ли правова държава. Иначе е много лесно като не искаш махай се, прекратявай договори. Заслужават да останат без нито един абонат.
Това, че можеш да си закриеш сметката веднага е долна инсинуация. Трябваше да пусна едномесечно предизвестие, въпреки че нямам промоции и лизинг.