Коментари - Продажбите на екоавтомобили у нас нарастват | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Последната ми заплата беше 2500 щатски долара за работа онлайн 12 часа в седмицата. Сестра ми приятел е средно 8k за месеци сега и тя работи около 30 часа в седмицата. Не мога да повярвам колко лесно беше, след като се опитах. Потенциалът с това е безкраен. Това е, което правя>>>>>> Ecash10.COM

е то една мижава батерия за лаптоп не трае повече от 2-3 години, а за колите колко ще кара ?

А защо не написахте защо популярността на електромобилите на запад нараства? Защо не написахте за субсидиите, които другите правителствата плащат ако си купиш такъв автомобил? Че дори не само западняците, дори Румъния плаща до 11 хиляди евро при покупката на електомобил. А защо у нас няма никакви стимули? Защо румънците, които са със сходни доходи като нашите могат да си позволят да субсидират покупката на електромобил, а у нас не може!? А на тези с КПД-тата и Еко-то ще кажа, че целта на правителството не е да ти осигури най-ефективната или екологична технология, а как да ти наложи данък за това. И тук е проблема защо не навлизат електромобилите - защото няма как да ти наложат акциз на тока за колата, а в същото време да не ти налагат акциз за отопление през зимата. А това са много загуби за държавата от акциз. Ако измислят начин как да наложат акциз - ще наложат тази технлогия. Ето с горивните клетки например могат да наложат акциз на водорода и затова натискат за тази технология. Да, но ако можеш да си зареждаш колата от слънцето и вятъра, защо да плащаш за скъпи горива, че и акциз!? Хората си искат тока и това е. С тенденция към преминаване на ВЕИ за колите. Но ще е голяма борба докато това се постигне, защото означава свобода, а държавата няма полза от това, тя иска да си зависим и да ѝ плащаш.

В допълнение към по-долу: 4. Замърсяването на околната среда при утилизиране/рециклиране на бракуваните акумулатори и автомобили като цяло е равно на 60% от замърсяването при производството на нови такива. Ако искаме да сме истински "еко", е необходимо да сменим философията си на "цивилизован" живот и да ползваме техниката (битова, електроника, автомобили, всичко) поне двойно по-дълго, от колкото в момента.

Умрела работа.

Що не им кажете цените на тия с батерийките...

и тоя ток от гръмотевици ли се събира или от ТЕЦ... само простичкия пример - направете справка за КПД на ДВГ и КПД на турбина на ТЕЦ... другото е ала-бала колегата по-долу, много точно е коментирал еко-производстовото на акумулатори и ток...

А в същност ЕКО ли са "еко" автомобилите?

"Еко" са конските каруци.

Човекът - този, който се пише цивилизован - изобщо не е "еко". Ама това е друга тема.

Концепцията съвсем умишлено е изцяло сбъркана. Ето защо: 1. Електроавтомобилите не са "еко". Проверете как замърсяват въздуха и водата фабриките за ли-по или ли-йон акумулатори в Китай и Корея! Китай до няколко години ще вдигне цената на акумулаторите с аргумента, че трябва да се грижи за собствената си околна среда. 2. Производството на един автомобил (без акумулаторите) генерира емисии, колкото експлоатацията му в продължение на 5 години. Само че вече никой не произвежда автомобили, годни за нормална употреба 10 години. Иначе няма да има ръст в производството и коледни премии от милиарди. Същото важи и за битовата техника. 3. Електроенергията за зареждане се произвежда основно от ТЕЦ и АЕЦ. АЕЦ е ок, ама в Европа тече кампания за закриването на всички. ТЕЦ бълва... питайте жителите на Гълъбово. ВЕЦ не могат да осигурят нужното производство. вятърни и фотоволтаични имат нужда от балансиращи мощности (пак ТЕЦ) или от огромни акумулаторни буфери (пак китай с производството на акумулатори). Единственото предимство на електро/хибридните автомобили е, че не пушат в града. Но това не ги прави екологични. Решението е ДВГ на водород или с горивни клетки. И до там ще стигнем рано или късно. Япония и Китай са лидерите в тази посока.

и аз повтарям, че електроавтомобилите са една от най-големите "кьор-фишеци". Обаче - пропагандата работи на високи обороти.

браво, колега! право в десетката! реалното еко е нещо, което не трови околната среда при създаването му, функционирането му и източника на енергия е възобновяем, евтин и също е еко. на това отговоря единствено впрегатния транспорт.

Относно точка 1 - всяка фабрика замърсява околната среда по един или друг начин, дори всяка дейност на човека, включително и дишането генерира въглеродни емисии, значи ли това, че трябва да умрем, за да не замърсяваме природата с дишането си? Горивната клетка не е решение, понеже се захранва с водород, а той се добива чрез електроенергия. Т.е. горим въглища, правим ток, от него правим водород, който го слагаме в колата и от него правим ток с който се движи колата. Не е ли по-ефективно да съкратим половината процедура, която е неефективна, защото при всяко преобразуване се губи енергия и се замърсява околната среда и да преминем на: ток - батерия в колата и движение. По-скоро трябва да се работи в посока усъвършенстване на съхранението на електроенергията - акумулаторите и зареждането им с ВЕИ.

Абе, има ли балъци да си купуват коли на ток?! Давам пример с ел. колата на приятел. Лятото, жега, трима човека, пуснати фарове (щото така по закон), климатик, малко бaгaж и задръствания. След има-няма 10 км. колата умря. С тоя курник ще пътуваме 1 месец до морето. Егати преебушката.

Жоре споко.Новите електокари, пардон електромоболи ги правят със снимаеми капаци на пода.Приятно пътуване.

направил ли си е труда да анализира какви са купувачите на тези 79 коли? Дали това са българи или голямата част са роми ор Русе, където румънци регистрират електрическите си Дачии, защото това в България е значително по-евтино?

Eгати, вече румънците и електрически Дачии ли произвеждат? Да купуваме и ний тогаз? ;)

Тези “само на ток” по трамвайната линия ли се движат или са тролейбуси?

С удоволствие бих си купил електрическа кола за градско. Засега това значи да имам и още една кола за дълъг път. Но само за няколко години нещата се промениха и това ми дава надежда. Остават да измисля и как да мога да си позволя такава кола..

И аз с удоволствие бих имал различна плеймейтка за всеки ден от седмицата, остава да измисля как мога да си го позволя.

а аз със удоволсвие бих си купил 30 метрова яхта и никога не бих отишъл на работа вече.....

" (задвижвани само с ток или ел. батерии)" Хахаххахах, не мога........... Сега вече ми стана ясно че токът си е ток а батериите са електрически. :D

Ами има и коли с кабел, бе! Журналистите такива карат.

На журналистки по-точно ще им дам един кабел, който могат да ползват и като микрофон, но трябва само да го доближават по-близко да сливиците си.Неграмотни урунгели-четвърта власт-дрисня с костилки.

Да ева това Пиги, да ева.Аз ли съм тъп, или да, ама какво е това- (задвижвани само с ток или ел. батерии)-.Вече има автомобили-тролеи-изцяло на ток,зук, пре-зук,цървул, сифон подметка, гьон и така нататък.От гъза си ли ги измисляте тези бе.

На гол корем чифте еко-коли. Те секат горите до шушка (камионите с прясно отсечени дървета се виждат постоянно по северната ни "магистрала" и къде ли не...Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

върнете дизела и хляба на хората!

Зад дизела да навържа цялата ти рода вмирасна.Болни трактористи и орачи.Дизела.Ще ви го дам с дюзата това миризливо изчадие.На дърва и въглища не щеш ли-парна гайда с педали и ръчен часовник с махало.Селяни дизеливи.

за да караш кола на ток първо трябва да си избиеш селенията от главата, че било превилегия и гъзарство да имаш апартамент в центъра на града, а не къща в предградията.

а защо тези екоавтомобили се субсидират в цяла европа и струват на половина спрямо нашите

що пишеш на ишлеме без да си проверил цените?

Това не е вярно. Тук също си освободен от данък и не плащаш зони. Цените са същите на самата кола.