Пристанищата ни стават буферни хъбове?

Българските морски пристанища могат да станат буферни хъбове за стоки от Азия, каза инж. Ангел Забуртов

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глупак :) Пиреа е по-евтина, и по-малко корумпирана, и по-близо до Суец и Гибралтар

Няма как при наличието на Босфора да станат хъб. И ако трябва да има такъв ще е в Констанца. Голямо, модерно и най вече Работещо пристанище.

Констанца е вече такъв хъб.Свързан с река Дунав чрез канала Черна Вода(строен по времето на т.нар. сатрапа Чаушеско,който за разлика от Тодор Замфиркьов Живков подържаше отношения с Китай и Франция),Китайците правят там големи инвестиции.Да не говорим за развитието на Морските училища в Констанца и Галац. Румънците имат два OPITO центъра-в Констанца и в Галата.Да не говорим за Корабостроителницата в Тузла. Единствено сме по напред в развитието на пасажерските терминали,но те стоят празни заради геополитическата обстановка в Черно Море.По отношение на ВМС също изоставаме значително. А 90-те години бяхме на равни позиции ако не и по-напред....

Уникално изследване върху вредата от микровълновите лъчения - GSM, WiFi, DECT, BlueTooth ...

Kenn1111

Тоя сам не си вярва.какви хъбове кви пет лева.За а стигнат корабите от Азия до там освен през Суецкия ще трябва да минават и през Босфора.И двете места водят до удължаване и усложняване на пътя им.Другото - Китай е основен собственик на простанището в Солун и ако ще се парви нещо то ще е там и е реалистично и икономически оправдано.Да не говорим че сухопътни път от Солун до Централна и Западна европа е съъщия по дължина че и даже по къс.

Абе те могат да станат буферни хъбове, ама никой няма интерес това да се случи. Иначе до сега да са го направили, все пак сме в ЕС от 10 години, не от 10 дни. По-добре да се ползват пристанищата както сега - за контрабанда. Така пада повече пара за правилните хора.

На 18.05.1903 г. Цар Фердинант открива Бургаското пристанище. Страти Димитров от с.Ново Паничарево, община Приморско, като народен представител придружава царят. С катер посещават местността Пода, където Стр. Димитров, моли царя да се построи мост през канала. Царят се разпорежда, а след това неговите инженери изкупуват резервните елементи от Айфеловата кула в Париж. Така в българия се построяват десетки мостове и халета из цялата страна. А малкият мост и днес е там. Който желае може да се снима с кованите колони на инж. Айфел. Това, това драги българи е ненаписаната и непризната нова история на България.