Пристанищата ни стават буферни хъбове?

Българските морски пристанища могат да станат буферни хъбове за стоки от Азия, каза инж. Ангел Забуртов

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Глупак :) Пиреа е по-евтина, и по-малко корумпирана, и по-близо до Суец и Гибралтар

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма как при наличието на Босфора да станат хъб. И ако трябва да има такъв ще е в Констанца. Голямо, модерно и най вече Работещо пристанище.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Констанца е вече такъв хъб.Свързан с река Дунав чрез канала Черна Вода(строен по времето на т.нар. сатрапа Чаушеско,който за разлика от Тодор Замфиркьов Живков подържаше отношения с Китай и Франция),Китайците правят там големи инвестиции.Да не говорим за развитието на Морските училища в Констанца и Галац. Румънците имат два OPITO центъра-в Констанца и в Галата.Да не говорим за Корабостроителницата в Тузла. Единствено сме по напред в развитието на пасажерските терминали,но те стоят празни заради геополитическата обстановка в Черно Море.По отношение на ВМС също изоставаме значително. А 90-те години бяхме на равни позиции ако не и по-напред....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Уникално изследване върху вредата от микровълновите лъчения - GSM, WiFi, DECT, BlueTooth ...

Kenn1111
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тоя сам не си вярва.какви хъбове кви пет лева.За а стигнат корабите от Азия до там освен през Суецкия ще трябва да минават и през Босфора.И двете места водят до удължаване и усложняване на пътя им.Другото - Китай е основен собственик на простанището в Солун и ако ще се парви нещо то ще е там и е реалистично и икономически оправдано.Да не говорим че сухопътни път от Солун до Централна и Западна европа е съъщия по дължина че и даже по къс.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе те могат да станат буферни хъбове, ама никой няма интерес това да се случи. Иначе до сега да са го направили, все пак сме в ЕС от 10 години, не от 10 дни. По-добре да се ползват пристанищата както сега - за контрабанда. Така пада повече пара за правилните хора.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На 18.05.1903 г. Цар Фердинант открива Бургаското пристанище. Страти Димитров от с.Ново Паничарево, община Приморско, като народен представител придружава царят. С катер посещават местността Пода, където Стр. Димитров, моли царя да се построи мост през канала. Царят се разпорежда, а след това неговите инженери изкупуват резервните елементи от Айфеловата кула в Париж. Така в българия се построяват десетки мостове и халета из цялата страна. А малкият мост и днес е там. Който желае може да се снима с кованите колони на инж. Айфел. Това, това драги българи е ненаписаната и непризната нова история на България.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.