При ванове и баничарки дизелът все още е абсолютен хегемон
Заедно хибридните и електрическите лекотоварните автомобили обаче вече изпреварват по продажби бензиновите и то с десетки хиляди бройки
Обратно в новинатаКоментари - При ванове и баничарки дизелът все още е абсолютен хегемон | Бизнес.dir.bg
Коментари
Но по бензиностанциите е, не абсолютен, ами тотално абсолютен хегемон в ценово отношение
че ако целият световен транспорт реши ДНЕС да премине изцяло на електричество, за да се запълни възникналият енергиен дефицит ще трябва да се построят около 10 000 АЕЦ по целия свят с размерите и капацитета на най-големите днешни такива! (това е френско изследване от 2017-а) Та нали се сещате кога ще се случи това? Не и преди овладяването на термоядрената енергия (разбирай - подкарването на ITER и подобните му...).
нищо не е черно-бяло, освен за путиноиди, джендърасти, дб-чии, маджовци, радевци и бкп-ари :) ако старите таралясници се заменят с по-нови такива, пак на дизел или бензин, но с модерни двигатели, филтри и катализатори, въздухът при нас драстично ще се подобри! после остава да опандизят всички изроди дето горят пластмаса и боклуци, за да се отопляват
да започне тази операция през декември, не през февруари... И досега ерогейците да сте с посинели задници от студ и недоимък... А електромобили щяхте да сънувате само в мокрите си гейски сънища.
Единственото което има значение за нас е тук какво се случва. Изобщо не ме интересуват чужди и далечни страни.
попитам - от къде ще вземем електричество за всичките баничарки? Колко ел. баничарки трябва да има фирма, която да речем сега има две дизелови? Колко киловата трябва да може да "смуче" от мрежата, за да ги зарежда и двете едновременно? Колко струва да им прекарат от енергото нужната мощност? Как се гаси разхерметизирана батерия? Предварително благодаря за отговотите, колкото и лаишки да са :)
не могат да ти отговорят на тези въпроси. А и на повечето тати им ги е купил или послал бизнеса.
редом с електричките трябват и фотоволтаици и батерии за тях :) и така.. цената на електричките се умножава многократно, който може да си го позволи - халал да му е! но джендърасите да не ни налагат данъци, за да си прокарват джендърастията, а да се погрижат за технологичен скок, който да смъкне цената на тезеи технологии драстично и да увеличи многократно енергията на килограм батерия
може да стигне още един самолетоносач до Южно Китайско море да евакуира другия такъв и има ли смисъл?
Путинофилите се надяват Китай да спаси Путя и Рашата, а в същото време китайците бълват огромни количества фотоволтаични панели и произвеждат милиони електрически автомобили! Дано след 20 години китайците се разберат мирно с поляците и финландците за общите си граници!
През 70-те години арабите се направиха на важни и предизвикаха петролна криза. Западните страни въведоха инжекциона и турбото в много модели автомобили и свалиха разхода им. Сега арабите от Москва се правят на важни и цивилизования свят ще ускори въвеждането на електричките.
Не мога да намеря такава дефиниция в дизайн документацията никъде по света? Това да не е някой български модел автомобил.
Преди 10 години Рено Канго дизел струваше 26 хиляди лева, а електрическото беше 62 хиляди. Сега дизеляка струва 40 хилки, а електричката е пак 62 хиляди. Пробега на електрическото е увеличен с 30%. Няма как да се избегне смяната на дизеляци и бензинки с електрически автомобили! Путинофилите да си го набият у кухите кратуни!
Мразя зелени, вегани, педали, жендери, евроатлантици и ваксинирани срещу настинката.
Един лекотоварен бус изминава около 200 км на ден да доставя различни стоки по магазините, често тежко натоварен. Как точно ще стане с електрически такъв с пробег около 100 км натоварен?
Лесно :) докато шофера обядва буса се зарежда :)
ЕС забрани автомобили на дизел - те са замърсител на въздуха . Само в България се продават законно . В ЕС всеки дизелов автомобил подлежи на денификация - тоест , скрапиране .
Абсолютно точен коментар. Честно казано разбирам и минусите, защото ние сме “опаки” на всичко, пък после се чудим защо сме в дъното на всички класации или първи в негативните. Западните дизели идват в България да умрат.
Абе неграмотник, от както въведиха DPF филтъра (премахва частиците сажди) и AdBlue-то (тотално премахва азотните окиси) дизела е по-екологичен дори от бензина и газта, най-малкото защото разхода е по-нисъл и съответно отделя по-малко. Обаче заради политическата инерция и нерационалнте решения са на път да го затрият.
Ами то така е, за да се върши работа трябва мощност и издръжливост цял ден, не гъзи-бъзи 2 часа и после, ъъъмдай ми шнура, че няма мърдане...
цената и експлоатационния срок на батериите, и направо си няма смисъл! Единствената далавера е да вземеш возилото ново, да го таралянкаш няколко години, и като наближи да му се сменят батериите - да го шитнеш на добра цена на някой баламурник... Иначе сметката не излиза!