Коментари - При ванове и баничарки дизелът все още е абсолютен хегемон | Бизнес.dir.bg
назад

При ванове и баничарки дизелът все още е абсолютен хегемон

Заедно хибридните и електрическите лекотоварните автомобили обаче вече изпреварват по продажби бензиновите и то с десетки хиляди бройки

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3eNews

Коментари - При ванове и баничарки дизелът все още е абсолютен хегемон | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Но по бензиностанциите е, не абсолютен, ами тотално абсолютен хегемон в ценово отношение

че ако целият световен транспорт реши ДНЕС да премине изцяло на електричество, за да се запълни възникналият енергиен дефицит ще трябва да се построят около 10 000 АЕЦ по целия свят с размерите и капацитета на най-големите днешни такива! (това е френско изследване от 2017-а) Та нали се сещате кога ще се случи това? Не и преди овладяването на термоядрената енергия (разбирай - подкарването на ITER и подобните му...).

нищо не е черно-бяло, освен за путиноиди, джендърасти, дб-чии, маджовци, радевци и бкп-ари :) ако старите таралясници се заменят с по-нови такива, пак на дизел или бензин, но с модерни двигатели, филтри и катализатори, въздухът при нас драстично ще се подобри! после остава да опандизят всички изроди дето горят пластмаса и боклуци, за да се отопляват

да започне тази операция през декември, не през февруари... И досега ерогейците да сте с посинели задници от студ и недоимък... А електромобили щяхте да сънувате само в мокрите си гейски сънища.

явно е майка ти, путинойд фашизоиден :) копейките, които ти плащат скоро и за скрап няма да стават :)))) хахахахаха, тепърва ще разбираш какво е недоимък, въпреки че очевидно си с тежка форма на умствено изоставане и недоимък :))))))))

може и да си кара Тèслата, ама ние нямаме такива възможности...

Единственото което има значение за нас е тук какво се случва. Изобщо не ме интересуват чужди и далечни страни.

попитам - от къде ще вземем електричество за всичките баничарки? Колко ел. баничарки трябва да има фирма, която да речем сега има две дизелови? Колко киловата трябва да може да "смуче" от мрежата, за да ги зарежда и двете едновременно? Колко струва да им прекарат от енергото нужната мощност? Как се гаси разхерметизирана батерия? Предварително благодаря за отговотите, колкото и лаишки да са :)

не могат да ти отговорят на тези въпроси. А и на повечето тати им ги е купил или послал бизнеса.

редом с електричките трябват и фотоволтаици и батерии за тях :) и така.. цената на електричките се умножава многократно, който може да си го позволи - халал да му е! но джендърасите да не ни налагат данъци, за да си прокарват джендърастията, а да се погрижат за технологичен скок, който да смъкне цената на тезеи технологии драстично и да увеличи многократно енергията на килограм батерия

днес фотоволтаиците не им се работи много :). Батериите са безумно скъпи. Всичката тази "зелена" енергия ни удря мнОООго по джоба. Забелязвам регрес, не прогрес

може да стигне още един самолетоносач до Южно Китайско море да евакуира другия такъв и има ли смисъл?

възможността за радиоактивно замърсяване пречи на китайците да потопят краварската гемия...

Путинофилите се надяват Китай да спаси Путя и Рашата, а в същото време китайците бълват огромни количества фотоволтаични панели и произвеждат милиони електрически автомобили! Дано след 20 години китайците се разберат мирно с поляците и финландците за общите си граници!

Мислиш ли, че някой възприема на сериозно мнение на човек, който е сложил такава снимка и име, каквото имаш? Само като те види е равно на форумен трол!

Да караш електричка е като да имаш разстройство - не знаеш дали ще стигнеш.

През 70-те години арабите се направиха на важни и предизвикаха петролна криза. Западните страни въведоха инжекциона и турбото в много модели автомобили и свалиха разхода им. Сега арабите от Москва се правят на важни и цивилизования свят ще ускори въвеждането на електричките.

Ти вЕрно ли мислиш, че заради арабите са измислени турбокомпресора и инжекционното впръскване? И пневматичната гума е измислена заради изригване на вулкан, нали?

Те са измислени преди петролната криза, но тя ускорява въвеждането им в серийното производство на автомобили.

Не мога да намеря такава дефиниция в дизайн документацията никъде по света? Това да не е някой български модел автомобил.

опитай пак!

Преди 10 години Рено Канго дизел струваше 26 хиляди лева, а електрическото беше 62 хиляди. Сега дизеляка струва 40 хилки, а електричката е пак 62 хиляди. Пробега на електрическото е увеличен с 30%. Няма как да се избегне смяната на дизеляци и бензинки с електрически автомобили! Путинофилите да си го набият у кухите кратуни!

Мразя зелени, вегани, педали, жендери, евроатлантици и ваксинирани срещу настинката.

Мразя потни чикиджии.

Един лекотоварен бус изминава около 200 км на ден да доставя различни стоки по магазините, често тежко натоварен. Как точно ще стане с електрически такъв с пробег около 100 км натоварен?

Лесно :) докато шофера обядва буса се зарежда :)

Не, ще трябват два буса и два шофера - и цената на транспорт и стоки ще се вдигне. Отделно електрическо возило същия клас е два пъти по скъпо от другите.

важното е да си зелен и модерен и баща ти да мо’е да плаща.

ЕС забрани автомобили на дизел - те са замърсител на въздуха . Само в България се продават законно . В ЕС всеки дизелов автомобил подлежи на денификация - тоест , скрапиране .

Щом ти казваш, че ги е забранил сигурно е така..

Абсолютно точен коментар. Честно казано разбирам и минусите, защото ние сме “опаки” на всичко, пък после се чудим защо сме в дъното на всички класации или първи в негативните. Западните дизели идват в България да умрат.

Абе неграмотник, от както въведиха DPF филтъра (премахва частиците сажди) и AdBlue-то (тотално премахва азотните окиси) дизела е по-екологичен дори от бензина и газта, най-малкото защото разхода е по-нисъл и съответно отделя по-малко. Обаче заради политическата инерция и нерационалнте решения са на път да го затрият.

Разхода не е по нисък. В горивото гори въглерода. Защо мериш в литри? Мери се в молове. Приблизително може в килограми. Дизела е по тежък от бензина. Разхода в килограми е един и същ. Това с литрите е само улеснение за бензиностанциите и глупаците като тебе.

Мукааааа

Ами то така е, за да се върши работа трябва мощност и издръжливост цял ден, не гъзи-бъзи 2 часа и после, ъъъмдай ми шнура, че няма мърдане...

цената и експлоатационния срок на батериите, и направо си няма смисъл! Единствената далавера е да вземеш возилото ново, да го таралянкаш няколко години, и като наближи да му се сменят батериите - да го шитнеш на добра цена на някой баламурник... Иначе сметката не излиза!

Вари го, печи го ДВГ за лекотоварни бавно си заминава