Превозвачите искат напускане на ЕС, ако мине законът "Макрон"
Не е нормално един бизнес да бъде ликвидиран с административни мерки, смятат те
Обратно в новинатаКоментари - Превозвачите искат напускане на ЕС, ако мине законът "Макрон" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Това което предлага французина не е против България а против лошите условия на труд на определен кръг хора.Това ч собствениците на камиони това не ги устройва е ясно защото означава разходи за тях но на фона на техните печалби това е капка в морето.Нормално е човек когато е на път да спи в легло а не в камиона си.Нормално е да му се гарантира определин дни в месеца в които да си в къщи.Нормално е когато е повече от определени дни да получава нормални пари а не все на консерви и сухоежбина.Все пак това са хора и лошо няма да имат и човешки условия за труд.Така че изобщо не покрепям тия техни протести и техни искания.
превозвачите могат да си искат каквото и да е като излезем от ЕС и като им спрат курсовете за ЕС пак ще фалират затова да си плямпат там.
Забележете! ПРЕВОЗВАЧИТЕ искат напускане на ЕС, а не шофьорите! Защото шофьорите ВИНАГИ ще си намерят по-добри работодатели в ЕС, но ПРЕВОЗВАЧИТЕ, мнозинството от които са ченгета и мафиоти, откъде ще внесат шофьори - от Буркина Фасо ли? Да ги ожалиш бедните - всеки с по няколкостотин ТИР-а!
Само така!Трябва да отстояваме ТВЪРДО интересите си-иначе след 20 години,а може и по-малко,нтяма да ни има на географската карта!Срам за децата и внуците ни.И Господ няма да ни прости,защото всичко ние сами сме си го направили.Изправи се гордо БЪЛГАРИНО!
Със сигурност предложенията "Макрон" ще се приемат ! Вчерашните изказвания на това "евродепутатче" са пълна лъжа!
Борисов добре се прегръщаше с Макрон; обещания се дадоха, клетви за вярност и коректност, но трябва да сме наясно и с българският интерес. В БЪЛГАРИЯ ВЛИЗАТ СОЛИДНИ ФИНАНСОВИ ПОТОЦИ ТОЧНО БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕЗИ ХОРА,КОИТО СЕ ТРУДЯТ В ТОЗИ БРАНШ! МНОГО БЪЛГАРСКИ СЕМЕЙСТВА РАЗЧИТАТ НА ТЕЗИ ДОХОДИ! ПО СЪЩЕСТВО ТОВА Е ВАЖНО ПЕРО В БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА ДОКОЛКОТО Я ИМА! Ако се приеме "законът Макрон" това по същество ще е удар срещу българската икономика и стандартът на живота в България. Никога не съм завиждал на тези хора, защото това е труд свързан с много несгоди и лишения, а освен това и опасен!
Борисов беше толкова щастлив на срещата си с Макрон, че се съгласи с всичко, което той предложи, дори в този форум това беше определено като предателство спрямо българските превозвачи.
Драйвърче да се наричам първа гордост е за мене, в кабината живея, пия биричка и си пея.... :))) Аз и в момента си бачкам по тези правила на макарончо, но не работя за български душмани, и самолетното билетче е от фирмата, па нека ми е зле и фирмата няма изгледи да фалира.Ама бг превозвачите се правят на хитреци.
Какво печелите бе вругарю арабаджиев...нищо, абсолютно нищо!
Тия идиоти за кого се мислят!! Ако сме извън ЕС как въобще ще работят бе?? Ние сме за повече права за работещите шофьори. Превозвачите да го духат, шофьорите няма да останат без работа!!
Значи Макрон иска нашите шофьори да получават колкото западните им колеги,да се осигуряват като тях за пенсия,да спят и да почиват като бели хора и да не готвят по паркингите като аборигени.Обаче работодателите на нашите шофьори,до един долни десари теглят към Путиновата кочина,защото щели да фалират.Ами да фалират мръсниците,нашите шофьори без работа няма да останат.
Питайте бащицата ,какво ще ви прави нали все се хвали кой го галил по главата и ,че е много велик.
още много ограничения ще ни наложат от ЕС, на тях просперираща България не им трябва, трябва им територия. това не е равноправен съюз, а налагане интересите на силно развитите страни над по слабо развитите, това си е заробване и ликвидиране на икономиката на страната.
...ето за това, никога няма да бъдем добре! Вместо да застанем зад собствения си бизнес, масово има анти-българи, които плюят по всеки, който надигне глава... От години една от най-мръсните подмолни политики на всички управляващи в нашия кенеф е да разделят, като обществото, така и различните отрасли на икономиката, образованието, услугите и селското ни стопанство, насъсквайки едни срещу други!... И трябва да им се признае - успешно се справят. За щастие на лисиците, бройлерите в курника са прости и елементарни - лесни за манипулиране и леки за храносмилане... Тъжно, но факт!
зад КОЙ бизнес да застанем? зад тоя дето те подритва и ти подхвърля минимална заплатка,докато си вее мадурите по Слънчака или Халкидики с луксозните компанионки в нови S-clasite и даващ рушвети на кухи Евродупетати да се возят рекламно с ТИР ли?
Той чуждия бизнес не кара С-класи и не дава рушвети. Тъпанар. Разликата е ,че нашия бизнес ще плаща данъци и осигуровки в БГ и ще генерира БВП за България. Чуждия ще генерира за Франция и Холандия. Ама си прекалено тъп за да го разбереш. Никой не те спира и сега като не си доволен от БГ работодателя си да ходиш да работиш за Френски превозвач!
Едно време колониалните кочини бяха настръхнали срещу "Тексим". Историята има навика да се повтаря. Като не могат да работят като българите, колониалистите налагат техни правила. Щото с работа не могат.
Това, което трябва да се случи, най-общо погледнато е, източно европейските страни с близки интереси, да се консолидират и да дават дружен отпор на опитите на западните ЕС-членки, да тъпчат конкуренцията и да налагат собствените си интереси в ущърб на по-слабите икономики... Смисълът в "обединението, прави силата" е точно това - да вървиш рамо до рамо с тези, с които имаш сходни интереси, а не да си сваляш гащите пред силните на деня! Вече е ясно, че Европа не може да върви на една скорост... Логично е. Ясно е също, че ако не успеем да защитаваме интересите си, няма смисъл да се търкаляме в задния двор на баровците... Също е логично!
не им отървало да работят за повече пари - айде бе. Като са толкова знаещи и можещи защо не ги наемаха да работят на Запад. В Щатите нашите "тираджии" работят за себе и печелят добре. А тука собствениците ги използват като роби
Законът "Макрон" е абсолютно правилен. Само че на нашите мутри - шефове на транспортни фирми не им се нрави, защото ще трябва да заплащат на шофьорите, това, което им се полага. Стига с този дивашки български капитализъм.
Вземи първо да прочетеш какво предлага макарона, па тогава коментирай.
Не завиждайте на шоферите. Работата им е тежка. С пълно право могат да искат да се махаме от тоя използвачески съюз, в който на колониите им се вика "членове".
Точно този използвачески съюз им дава работата и заплатите.Досега не съм видял и един руски камион да работи в ЕС.Ако сме извън ЕС ще трябва да договаряме всичко от всички видове стоки до ТИР карнети и до безвизово пътуване на шофьорите.Като знам колко са добри в преговорите нашите управници ще договорят един ряз.н за всички и всички шофьори и фирми задружно ще останат без работа.
Ей тия алчни копелете, само реват. Законът на Макрон с супер смислен, но за работодателите в България неудобен, понеже е в интерес на работниците, които по този начин биха имали по-нормални условия и евентуално по-добро заплащане. Чак пък да искат напускане на ЕС... то не че ще стане, ама са супер нагли и противни!
Превозвачите да не се смята за еквивалент на ЕС? Превозвачи винаги ще се намерят. ЕС обаче е нещо коренно различно.
ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ АКО ЩЕ СА СЪС СЪЩИТЕ УСЛОВИЯ НА РАБОТА СЪС КОЛЕГИТЕ СИ ОТ ЗАПАДНА ЕВРОПА?