Преминаване към чист водород само при цена на CO2 от €100 на тон
Глобалното предлагане на зелен водород нараства, но може ли търсенето също да се увеличи?
Обратно в новинатаКоментари - Преминаване към чист водород само при цена на CO2 от €100 на тон | Бизнес.dir.bg
Коментари
От преди 50 години има разработки на водородни двигатели . Руснаците дори омат космически . Само че Американсите, бритиш петролиум и арабските шейхове не позволяват на света да ползва евтини ресурси за да са господари. В Бразилия отдавна ползват захарен спирт като алтернатива. Но ...има едно голямо НО. Всичко зависи от обикновените хора, до кога и какво позволяват.....
Пред водородната икономика има огромни, за сега непреодолими проблеми, така, че за сега е само теория.
Имам много ракия от стари припеци и мога да ви кажа, че след 200 грама отивам където си пожелая и правя каквото си искам.
Затова ли Европа е клекнала пред Газпром като гладно куче пред месарница? Кого лъжете, смешници? Като вдигнете още цените на емисиите, само ще сринете окончателно икономиката... и докога мислите, че хората ще ви изтърпят? Ще дойде време, когато зеленашите ще бъдат преследвани и избивани от озверелите хора като вреден дивеч.
ЗАЩО от 100те евра 85 вземат банките и защо те търгуват с емисиите , скоро се очакват и цени над 1 000 евра
Ефективно решение са акумулаторни елколи, но с преносими акумулатори за зареждане в къщи- вж такава иновативна БГ елкола на http://rentelex.tech
Най-ефективния начин за момента е с водород, тъй като на повечето място няма възможност къде да си зареждаш колата и варианта да е нещо "насипно", използвайките вече наличните бензиностанции е водорода. Електроколите ще станат опция само и единствено, ако се измисли батерия която се зарежда за 1-2 минути и в същото време може да изкара 800км. От 50 години работят за такава батерия, а темповете на развитии не са чак толкова добри. Друго голямо предимство на водорода е, че много добре се комбинира с фотоволтаиците - излишното електричество може да се изпозлва за производство на зелен водород - няма такива батерии, които да съхраняват огромни количество произведена енергия.
колкото е "насипен" - бедна ти е фантазията просто... Огромни налягания, свръхниски температури, специални маркучи и шлангове... Виждал ли си как зареждат космическите ракети с него? Винаги нещо тече, дими, мъгли, фъсти... заплашвайки във всеки един момент да се възпламени и взриви... Ти представяш ли си и колата да си я зареждаш по този начин?! Май по-безопасно ще бъде направо на нитроглицерин да караш...
Другия начин е да измислят някаква технология за безжично предаване на енергия...слънчевите панели се изнасят в орбита тъй като там слънцето грее 24H нон стоп...проблемът е как да се прехвърли електроенергия безжично на базови станции на Земята с голяма ефективност...например поне 40-50% от енергията да достина до станцията.
Напълно съм запознат с водорода, неговото производство, трудностите му, високото налягане за съхранение, цените на инсталациите, както и защо има в общи линии 2 основни производителя на автомобили с водород с минимално разпространение. Тук говорим за потенциал, очевидно не във време където се продава без ограничения бензин, дизел и природен газ. Става дума за 2050, когато няма да има такъв и ще трябва да се ползва нещо друго. С оглед на това, че вече има водородни инсталации които са двойно и тройно по-малки спрямо тези преди 2 години е добър напредък. Водорода (зеления) е всъщност най-добрата алтернатива за оползотворяването на зелената енергия. Тя не се контролира - когато има слънце или духа вятър тогава добиваш, пък през зимата може да няма грам вятър и още по-малко слънце, но ще искаш да се топлиш. Как ще стане това питам аз без сегашните горива?
Пишат и анализират Н без да мислят и познават КПД на Н горивото. Ами нека се изчисли колко е то, защото при електролизата има много повече разход на ел. енергия отколкото излиза, второ - съхранението на получения газ!!!. Нашето Българско Изобретение - БРАУНОВ ГАЗ Е В ПЪТИ ПО ЕФЕКТИВЕН И БЕЗОПАСЕН, НО КОЙ ДА ГО ВЪВЕДЕ В ПРАКТИКАТА ????. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ОГРОМНОТО МУ ПРИЛОЖЕНИЕ ОСВЕН КАТО БЕЗВРЕДНО ГОРИВО.....НО ДАВА ЛИ СЕ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ТОВА И ФИНАНСИРА ЛИ ДЪРЖАВАТА ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРИЛОЖЕНИЕТО МУ???!!!. Вие си отговорете. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КВАНТОВИЯ ГЕНЕРАТОР НА Д-Р ЧУКАНОВ!!!. Ядрени централи, ВЕИ с ниско КПД, вятърни централи и.т.н. Кой ще чисти радиоактивните отпадъци и къде ще ги съхранява??. Европа НАЛАГА "ЗЕЛЕНИ ЕНЕРГИИ" , но кой ще ги плаща и с цената на какво ??.
Какво излишно електричество? Излишък няма ни зиме, ни лете !!!! Бензиностанциите, много от тях в жилищни райони, да се пълнят с водород? То си иди0т, нали?
Порше напрвиха бързо зарядно.....само че тока за пробег на 100 км. струва 27 евро и немците се питат - какъв е смисъла....
Ти виждал ли си колко е голям един акумулатор за електрокар? По тон, тон и половина е бройката. Та как точно ще си го зареждаш в къщи (преносимо)
Напълно НЕефективно решение, проучи си колко е мръсно производството на батериите, после виж как всички се дърпат и не искат да ги рециклират. Мръсно, скъпо и тежко е рециклирането иии непечелившо. Соларните панели са същата бира, преливане от пусто в празно. Та така с тролеите, изнасяш мръсното производство на ток на майната си и си спокоен че в града всичко е чисто и спретнато. Голяма екология, голямо чудо, с пръдня боя правим!
Верно е, че бъдещето е на "водородните технологии", но това е най-обЩо казано, понеже водородът съществува в три ИЗОТОПА - протий, деутерий и тритий! Решението е чрез използването на ДЕУТЕРИЯ от т.н. "тежка воа" „ чието съдържание в Световния океан е около 0,2%, т.е. един неизчерпаем източник на Енергия. КАК ? През 1989 г. професорите Мартин Флайшман и Стенли Понс от университета в Юта (САЩ) за пръв път съобщиха, че са провели "студен ядрен синтез", сливайки две деутериеви ядра в едно хелиево (абсолютно безвредно) при обикновена температура, при което се отделя КОЛОСАЛНО количество енергия под формата на топлина. Овладяването на този процес може да реши енердийния проблем на Земята за хилядолетие. Къде е проблемът? Проблемът е, че за протичането на този процес е необходим ПОСРЕДНИК, който при техните опити е нано-диспергирана платина или паладий като електроди на електролитната клетка. Проблемът е още, че освен НАНО-размерите, частицата на ПОСРЕДНИКА трябва да има структурата на ИКОСАЕДЪР (двадесет стенна пространствена фигура, добре известна на архитектите като декоративен елемент), изградена от двадесет правилни тетраедъра, в който 12 метални атома от върховете на тетраедрите се намират на повърхността и само ЕДИН е в обема на тетраедъра. Разстоянията между атомите в тази пространствена фигура и енергията на връзките помежду им са много РАЗЛИЧНИ от тези в масивните метал. Това е "ключът на бараката", но създаването на тази структура на настоящия етап е трудно постижимо и поради това - много ненадеждно, НО БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО Е ТАМ !!!!!
По-полека с тоя велик студен ядрен синтез......това е доста измислена работа....все пак опитът почти никой не е успял да го повтори...дори и самите които твърдатят това... проекти като токамак звучат по-реалистични от тоя измислен ядрен синтез...
Приятелю, прочети повече информация относно студения ядрен синтез на двамата американци. ПРОСТО НЕ ИМ ПОЗВОЛИХА ДА ГО ПАТЕНТОВАТ И ВКАРАТ В ПРАКТИКАТА, НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ НЕ НЕ ГО ПОВТОРИХА, ПРОСТО ЗАСЕГНАХА ТЕЗИ КОИТО ПЕЧЕЛЯТ ОТ ПЕТРОЛНИТЕ ГОРИВА. СЕЩАШ СЕ КОИ . ВСИЧКО Е ОТКРИТО И СВОБОДНАТА ЕНЕРГИЯ И БЕЗЖИЧНОТО И ПРЕДАВАНЕ, СКАЛАРНАТА ЕНЕРГИЯ И ОЩЕ И ОЩЕ, НО ЗА СЕГА НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА ТОВА ДА БЪДЕ ПРИЛОЖЕНО ПРИ ХОРАТА, ТОВА Е, КАКТО И ТОВА, ЧЕ ВОЕННИТЕ СА С 50 ДО 100 г НАПРЕД В ТЕХНОЛОГИИТЕ. ТОВА Е. ЗАЩО И КАК ОБЯСНЕТЕ СИ САМ - ВЛАСТ И ПАРИ!!!.