Прекратиха обществени поръчки за пътни ремонти и поддръжка за 4 млрд. лева
Министерството подготвя нови правила, по които ще се възложат нови поръчки
Обратно в новинатаКоментари - Прекратиха обществени поръчки за пътни ремонти и поддръжка за 4 млрд. лева | Бизнес.dir.bg
Коментари
Факт е, че служебните Се опитаха да продължат т.н. порочни практики за възлагане, но това не означава, че новото правителство трябва по тази причина да изгуби още един строителен сезон за глупости, а точно обратнотот да навакса, защото путищата се РАЗПАДАТ.
По ми прилича на дай да уредим нашите фирми.Всеки път едно и и също.Някой идва на власт и първо с тази неща се захваща да урежда своите без значение от качество цена срокове.
Важното е, че ще оскъпят инхаус процедурите с поне 30%! А до оня ден разправяха, че били перачница за парите на Баце! Сега си взимат техния дял...
Кокорчо ви каза в прав текст. За да излезе бюджета орязваме капиталовите разходи. Защо сега има изненадани? В цяла България всички пътища са в бирени и треви. Знаците не се виждат. Те не искат да окосят, а за строеж да не говорим. И така още няколко години....
Всички блеят за нови магистрали и дострояване на започнати и никой не вижда, че тези които имаме вече няма кой да ги поддържа. Затова трябва да сме против развита магистрална мрежа която е само схема за корупция отколкото полза за хората.
Досега Бойко щеше да е построил Хемус и не спорете!
Тиквата кога ще поеме отговорност за растящата по "автомагистрала" Марица трева? Прокуратурата защо спи като по времето на оня плешив Каскет?
Марица е пусната 2015. С 5 години гаранция. Поддръжка от три години няма.. Не трева а всичко ще се разпадне. В Германия на всеки 6 години поставят нов износоустойчив пласт. Всеки път без поддръжка си заминава. После ремонт на ремонта, много крадене и...те така.
каква поддръжка бе - косене ли. Да ти кажа от София до Пловдив е построена при бай Тошо, но никога не е имало нужда от поддръжка изразяваща се в подрязване на филизи. Спрете с глупостите. Дясната лента от Стара Загора до след Ямбол не става за каране и това не е от поддръжката, тъй като поддръжката не предполага да махаш построеното до основи, а само да слагаш износващ слой и маркировка.
Вчерашният министър отмени поръчките на ББ, Днешният на вчерашният Не се знае дали утрешният няма да отмени на днешният.... Та така 5 години се строи пътя София -Варна (АМ Хемус).... Да се чудиш Как Митхат паша за три години прави пътната мрежа в Дунавският вилает и до Орхание -София дето части от него са в основата на маса пътища в Северна България. При което имало един "инженер" и двама пъдари (сопаджии). За три години другари и другарки, госпожи и господа. Вчерашният не знае за какво си е отишъл, дншният не знае дали ще отсъмне, утрешният още няма идея дали ще е той. То не се знае докато направят новите правила дали нама да се проведат новите избори
Както дупката в Белене, която глътна няколко милиарди! Както дупката на Гергов, за която Мутрата Борисов му плати 40 милиона, обаче не от неговия джоб! Както откраднатия от Гергов Пловдивски панаир! Както откраднатите десетки милиони от Доган! Както откраднатите милиарди пак от същата мафия от КТБ! Или от енергетиката… И от къде ли не! Вече 30 години! Затова България е най-бедната в ЕС! Най-ограбената!
Ако прочетете внимателно как “опитният” Борисов иГЕРБ, с “усещането за корупция” са намерили “вратичка” да крадат от бюджета и държавата (и европейските средства) и при магистралите, маже да сили направи и паралела за вратичката и в хазарта, така че Черепа да не плати 700 милиона на бюджета, като върне “ресто” над 60 милиона на Борисов чрез приближените му Шехерезада и Влади Горанов (и Менда), видно от показанията на Божков и изкараната от него кореспонденция… ==== "Тук сме да ви покажем една от любимите схеми на Бойко Борисов. Схемата, в която Борисоов и ГЕРБ измислиха как да заобикалят европейското и българското законодателство за възлагане на подобни обекти чрез обществени поръчки", посочи още Иванов. По думите му това е основен инструмент на пазарните стопанства и демократичните общества за гарантиране на няколко много важни неща - конкуренция, прозрачност, ефективност и качество. През 2018 година обаче кабинетът намерил начин да заобикаля закона. Причината - допускат се изключения в европейското законодателство при така нареченото "вътрешно възлагане" (in house).
Милиардите са народна пара.Фирмит
Христо Иванов: Държавното дружество "Автомагистрали" ЕАД е пощенската кутия за корупционни схеми 28.01.2021 Държавното дружество "Автомагистрали" ЕАД е пощенската кутия за корупционни схеми. Това е една куха структура, която работи с 460 фирми, създаващи хаотична мъгла. Едрите риби - фирмите от приятелския кръг между Борисов и Пеевски, които представляват едни от големите корупционни разпределители, се крият там. Така се канализират средства, няма прозрачност, отчетност и конкуренция. Никой не може да ви каже кой ще носи отговорност, когато се скапе обектът. Това заяви във видео във Facebook съпредседателят на "Демократична България" и бивш правосъден министър Христо Иванов. Той посети АМ "Хемус" в отсечката между Боаза и Велико Търново, която тепърва трябва да бъде изградена. "Тук сме да ви покажем една от любимите схеми на Бойко Борисов. Схемата, в която Борисоов и ГЕРБ измислиха как да заобикалят европейското и българското законодателство за възлагане на подобни обекти чрез обществени поръчки", посочи още Иванов. По думите му това е основен инструмент на пазарните стопанства и демократичните общества за гарантиране на няколко много важни неща - конкуренция, прозрачност, ефективност и качество. През 2018 година обаче кабинетът намерил начин да заобикаля закона. Причината - допускат се изключения в европейското законодателство при така нареченото "вътрешно възлагане" (in house). Това се случва, когато възложителят и изпълнителят имат общ собственик и на практика дават възможност отделни дейности да се възлагат без провеждане на обществени поръчки. Целта е да се постигнат бързина и ефективност. "Министерския съвет гласува едни грамадни суми. Те се прехвърлят от Агенция “Пътна инфраструктура” към държавното дружество “Автомагистрали” ЕАД и то би трябвало да изпълнява in house тези дейности. Само че по признанията на министърката на регионалното развитие разполага със следния капацитет - 41 работника, 16 шофьора, 40 инженера и 40 счетоводителя. С този могъщ капацитет “Автомагистрали”, естествено, не може да изпълни нищо, защото всъщност представлява куха структура", обясни Иванов и я нарече "пощенска кутия за корупционни схеми. Фактически, заобикаляйки закона, който забранява договори с подизпълнители, под вид на договори за наем, привличане на работници и техника, “Автомагистрали” работи с 460 фирми, обясни още бившият правосъден министър. По думите му по този начин се създава "хаотична мъгла". "Едрите риби - фирмите от приятелския кръг между Борисов и Пеевски, които представляват едни от големите корупционни разпределители, се крият там. Така се канализират средства, няма прозрачност, отчетност и конкуренция. Никой не може да ви каже кой ще носи отговорност, когато се скапе обектът", категоричен беше Иванов. По този начин не става ясно кой ще носи отговорност, когато възникнат проблеми с пътя.
тунел под шипка и още много други + текущи ремонти Ще видите ама на кукуво лято Гарантирано от измамниците пъпъ дъбъ
Така ще спестят от капиталовите разходи. Така беше и при киро 1. Да ги видите колко струва тази пасмина.
Нищо ново, сменяваме престъпните групировки. "Конкуренция и свободен пазар" се нарича.
Юли месец правилата, че документи, че конкурси, че преводи/кредити и сезонът си минал, почнали дъждовете. Просто ЕС няма вече пари. Ваксини, оръжие, инфлация, 2% военни разходи, тройна енергия, троен газ, санкции. Търси си поводи за отлагане. Вече трета година. Дотук с магистралите. Нашите плащания към ЕС вървят - вноски, мита, тлъсти печалби за западните компании, глоби, "фонд за мира", безплатно оръжие. Обратно - само претенции за реформа на каквото се сетиш. А годините си летят ... И красивото правило, че неусвоените средства не се пренасят за следващата година ... И вечните мрънкъници, че сме нямали "административен капацитет". Аха, новото име на грабежа.
Е, те това е гадното на политиците в правителството. Който дойде на власт и веднага прави следното, предишните нищо не стават, започваме ние да редим правилата и фирмите. Предишните, може и да са били служебно, но направили четиригодишен план най-вероятно с нужните реални разчети, идват новите и край, ние ще го правим, макар че и те не се знае за колко са в правителството. Повтарям се но това е гадното у нас, бай Ганьовщината не си отишла.
Предишните дори и да не стават, следващи няма да има, защото просто няма. Пътните фирми и в Германия се броят на пръсти, те не са по път и зад път! Знаеш ли как се стигна до инхаус процедурите? Обществените поръчки за лотовете на магистрала Хемус ги спечелиха няколко пътни фирми. Пуснаха слух, че те били обвързани с Пеевски. Тогава Бойко нареди да се прекратят поръчките и намериха начин чрез инхаус процедурите да заобиколят обществените поръчки с надеждата да се появят нови фирми. Само че, изненада, абсолютно същите фирми взеха лотовете на Хемус, този път чрез инхаус процедурите.
винята дебела Иван Шишков в началото беше подгонил строителната мафия заради некачествените пътища и изведнъж пълен СТОП и обръщане на 180 градуса, след като създаде директен мост между пътностроителната мафия и летящият каруцар от Дондуков 2!
Фирмите, които ще спечелят новите обществени поръчки, ще са същите. Ние си мислим, че в партийните централи има пътни инженери, хидроинженери, павьори, калдъръмаджии, общаци, само че такива няма ни в централата на БСП, ни в централата на ПП! Изобщо, там хора за бачкане няма!
Съгласен съм всичко требва да отиде пак при ГЕРБ и вече Правиме Порно. Все пак са у коалиция... А всички магистрали и пътища са в перфектно състояние от времето на властта на посолството...... Или не?
Тези мухльовци, като Герберите 2009 г., когато смениха цялата държавна администрация, включително и хората, които нито едно правителство не сменя, защото само те са запознати с всичко и работят истински, и след това цялата държава спря за една година, защото имаше само калинки навсякъде!!! Тези малоумници грантаджиите са по-малоумни и от Герберите. Не знаят как да крадат, и го правят грубо и некадърно с плоски лъжи!!! ОСТАВКА И ЗАТВОР!!!
Значи... махаме вашите фирми, слагаме наши фирми... Епизод пореден. А някой ще проследи ли какви ще бъдат "новите" критерии? И ще направи ли след това съпоставка със "старите" критерии.... Защото съм почти убедена, че критериите просто ще се пренапишат, но ще бъдат допуснати и избрани ДРУГИ, НАШИ компании... Хе-хе... 4 милиарда са си 4 милиарда ГЕРБ и ДПС имат голям опит в усвояването на пари... ПП-ДБ-ЛГБТ+ бързо се учат... Алоо.. промяната... така ли се борите с корупционните практики...
И кво фирмите не били на Герб, ПП и ДПС, не крадат толкова и няма да има за новата тройна коалиция.
Някой пак ще се облажи. Абе не ви ли писна да крадете бе? Докога? Тия пари в гроба или ония свят ще ги носите? Крадат, купуват последни модели коли и ги трошат в скапаните български пътища? Що за кретен трябва да си? Направи го като хората и си карай новия джип по хубави пътища.
ГЕРБ отново във властта и попва да си реди своите фирми на Доган и Пеевски да лапнст парите
Хайде честито, още един живот да живеем свястни пътища и магистрали няма да видим. Да се запитаме защо ли плащаме винетки и данъци МПС ?
Отново ще се спре всякаква работа по ремонтите на пътищата.
От немалкият ми опит в общественото строителство ви казвам - Не се сменят строителите, сменят се комисионерите. Борбата за власт в политиката е кой да взима комисионните.
Интересно, всеки новодошъл на власт почва да отменя поръчки и да обвинява бившите управляващи в нарушения, обаче на съд и в затвора - никой! Как да си ги обясним тия работи?
Когато непрекъснато се сменят правителства, не е възможно да се изпълни нито един дългосрочен проект.
Не е правилно Служебното правителство да обере комисионните! Правилно е ПП и ДБ да си ги разделят. ..а фирмите - кучета ги яли, те ще си начислят разходите в следващите поръчки.
Ша прайме нов път до укрия и тия милиарди ни требват
ОСТАВКА!!!! Платил съм си винетката както милиони други редови шофьори в България и искаме да караме по нормални пътища. Новите правила дето сега ще натъкмят, за да ги спечелят "техните фирми", после търговете, после обжалванията, после докато се почне работа и смятайте, че в следващата поне една година нищо няма да се пипа по пътищата в България. Шибани шибаняци, по-шибани и Боко Шибания. ОСТАВКА ЗА ВАС!!!!!!! И голям член за Асенчо и другите педали дето сега ще стискат всички разходи с надеждата да излъжем ЕЦБ и да ни пуснат в скапаната еврозона. ПОМИЯРИ!!! Най-много до зимата ще изкарат тия и после ще висят по стълбовете!
Преразпределение на благата му се вика това - няма да ги земат Ваште, ми ще ги земат Наште!
Няма само герб да краде,сега се коалиция,трябва по братски да крадем,а че нема откъде да минем от мездра до ботевград 20 км ни дреме на дедовия,важното е че ще крадем и сащ поръчват снаряди за 400млн които ще ни платят като укрия спечели на путин дедовия
Ама чакайте, Опуленият каза че нямало да се режат инфраструктурни разходи.
Ясно, сменят вашите с нашите фирми и ще напишат едни изисквания само за нашите фирми. Абе вие срама нямате ли бре! Не се ли оядохте най-накрая!