Пореден епизод от сагата за 35-те влака
Министърът на транспорта Красимира Стоянова се явява пред съда по ключово дело, свързано със срокове и плащания по ПВУ
Обратно в новинатаКоментари - Пореден епизод от сагата за 35-те влака | Бизнес.dir.bg
Коментари
Как да пиша на български език като съм проссссссс и неграмотен и с фалшива диплома. Пълен боклук съм проссссссс и неграмотен. Дипломата ми я даде един мазен педал. Аз му го лапах и той ми даде дипломата. После като манаф Борислав Иванов ШОПОВ Манафов връзкароов некадърникоф бездарникоф Безконкурникоф боклукоф Брюкселския пииидал Бочко педерассссс импотентен нагаждач отидох в министерството на земеделието и от далаверите се оплаших и избягах в Брюксел Хадеа. Манафи анални идвайте при мен в Брюксел Хадеа да ме шибате илашкайте аз съм надупен и космат лайнян шибания пидирас Бочко педерассссс импотентен нагаждач.
Аз пък си помослих че товс е екатерина захариева' кандидат зс евро ккомисар. И тя е същата убавица - ще плаши гаргите в Рврппа
уроди без край , в Булгаристан куцо и сакато става министър, за депутат и кмет да не говорим ......
Не, не е Българистан. Интересно е възможно най-бързо да се издири действащо в момента законно изискване във всеки движещ се на територията на България пътнически или купеен, или салонен, или спален вагон да има работещо звуково, и светлинно известяване на часа и минутите в момента, както и на (между)селищната жп гара, жп спирка, където се намира превозното жп средство в момента. Просто с цел избягване на плащане за финансово плащане за доставка на жп влак в който описаните функции са налице още преди да е излязъл от фабриката готов за употреба, живи + здрави
И тази министърка и предишния Гвоздейков и по- предишния Христо Алексиев, всички без изключение са работници на заплата при Пеевски. Зад тия доставки на влаковете стои Пеевски, каквито и муждестранни доставчици и производители да се изкарват уж отпред. Те затова и бързат да сключат дега договора за 500 млн., защото след изборите не се знае как ще се извъртят нещата. В случая ВАС защитава обществения интерес, а не министърката.
айде стига ве ора-и тя свирки прави - жена е се пак-не и намирайте кусури са и вий ни сте идИални..
Много е озъбена.
матряла! токова чудо като да се строи магистрала 40 години и влакове отпреди също толкова няма нийде другаде!
България трябва да не съществува - в тази колака нищо не работи нищо, не е произлязло и нищо няма да излезе, едно пропаднало гнусно място с пропаднало население от 80% крепостни селяни
че шибаната ни железница е олицетворение на шибаната ни държава. Никъде по света няма просперираща държава със скапана железница. Няма и просперираща железница в скапана държава.
Тази била министър смях,все едно маймуна да управлява самолет
Тази дърпа конците в министерството още от царско време. Правна дирекция (т.е. всички процедури и нормативни актове от всички нива) и началник на кабинета на министъра (какво и кога се слага на бюрото на министъра). От царско време. Т.е. повече от 20 години. (А пък сестра й близначка е съдия в едно от върховните съдилища, не беше ли административното...?)
Без значение какво е финансирането на даден проект в държавата, то е заложник на корупцията в България - ако не може да се краде, сделката се проваля, а тази министърка е кукла на конци на олигарси най-вече на пеевски... вездесъщият пеевски, който си има държава и никой не може да го премахне и с него да се разпадне корупционното му раковов образувание задушаващо всичко ( в него влизат всички политически партии и олигарси също).