Поръчката за ремонта на ПАВЕЦ "Чаира" се провали
Няма кандидати да подменят два от хидроагрегатите
Обратно в новинатаКоментари - Поръчката за ремонта на ПАВЕЦ "Чаира" се провали | Бизнес.dir.bg
Коментари
Така е, сега хидролога на републиката е в немилост и се скатават. А може и цената да е ниска, все пак комисионните стигат 40 %.
Явно и парите са малко за подобни ремонти и фирмите пасуват, ако дойдат Японски инженери, ами те не взимат по 5000 лева, а от 10к нагоре в евро, там ще се наложи да има доста такива, отделно високоплатени работници, отделно агрегатите струват милиони. НЕК пак се опитват да минат метър, няма да мине, може и умишлено да саботират, един вид, ние искаме, ама няма кой.
Възстановяването на помпено-акумулиращата водноелектрическа централа (ПАВЕЦ) "Чаира" напредва в съответствие с предварително заложения график, съобщиха от Министерството на енергетиката.
Каква точно е ключовата роля на ПАВЕЦ, който не работи повече от 2 години. За да се възстанови ще трябват инженери като тези, които са го строили навремето. Един култов немски инженер почти при всяка инспекция на направеното от местните строители и монтажници е казвал: "Гут, гут, разваляй!" и ги е карал да го правят наново по проектната спецификация.
Сигурно някой е искал комисиона, а Тошиба не са били съгласни да я дават. Другия вариант е да са предложили много ниска цена за ремонта и фирмите да бойнотират поръчката. Напоследък е пълно с "новини", за който не се знае нищо конкрено. По скоро са клюкини.
Някой каза на някого, ще правим батерии!!! После разбраха, всяка сериозна батерия иска един язовир за охлаждане на батериите и спихнаха. Други ентусиасти почнаха да произвеждат водород в цветовете на дъгата, да ги разхождат по тръбопроводи и даже да ги втечняват. И те спихнаха.Коя е следващата далавера???
ЧАИРА го сговниха нашите евро-атлантици. Наеха нафукана европейска фирма да извърши ремонта на блоковете без да е лицензирана от ТОШИБА. Не само това ами ТОШИВА разбра, че Бай Ганьо е предоставил конфиденциална информация свързана с патенти и ноу хау собственост на японците от ТОШИБА. Скандала беше огромен но заметен под килима от нашите мутраген политици. Не само, че ремонта беше грешно проведен ами аварията която се случи е заради тотално непознаване на системата и тестовете които трябва да премине преди пуск в експлоатация, което води до ЖЕСТОК ХИДРАВЛИЧЕН УДАР и разрушаване на два от блоковете / турбините. Дори ТАШИБА вече не желае да работи с Бай Ганьо евро-атлантически щото имиджа му е като на рядко издрусано го-но. Толкоз