Почти двойно скачат цените на годишните технически прегледи
На места шофьорите плащат и до 90 лв.
Обратно в новинатаКоментари - Почти двойно скачат цените на годишните технически прегледи | Бизнес.dir.bg
Коментари
С колко прецента се качи работната заплата - с няколко, а вдигате цените с десетки проценти.. Душманите да бъдат наказани!
Моят преглед вчера струваше70.00 лв. За мен това е прекалено висока сума. Минималната РЗ не е скочила 100%. за миналата година таксата ми е била 35.00.
за заплатите добре ама си вършете работата както трябва и не пускайте дараците обратно по улиците !!!
Бивщето (вече) правителство, разстори цялата система, да не говорим за натрупаните дългове.
Вчера, при прегледа в един селски сервиз - омикс, до Казичене, ми обявиха цена 80 лв за лека кола. Предният ден по телефона казаха, че цената е 46 лв.
Съгласен съм да плащам и 100 лв., но прегледите да бъдат както трябва от до, за да може всички тези с трошки, които пушат като парни локомотиви, с един светещ фар или с като проядени от мишки ламарини да изчезнат от пътищата! Тогава хем ще се диша по-леко, хем и задръствания няма да има!
Добре де ток, вода, цени всичко скочи двойно и тройно само заплатите с 10-12%. Как ще станат нещата ?
остави заплатите, а спестяванията ти някой индексира ли ги х2 или х3??? Те заплатите ще ги увеличат но никой няма да ви компенсира спестяванията ! Сами се ограбвате по най-елементарен начин, като искате увеличение на заплатите реално искате ограбване на спестяванията ви, трудът ви положен през годините назад
Само се моли да не паднеш толкова , че да ти се налага да караш "трошка", щото тогава ще разбереш в цялата ѝ прелест приказката "ситен на гладен не вярва".
"Ами, пазарът в България е свободен и всеки може да определи сам цената" Този е ял вкиснат праципан. Може сам да определяш цената когато си отвориш магазин и седнеш да чакаш някой да влезе в него. Когато държавата ни задължава май не е баш така.
Абсолютен картел, подкрепен мълчаливо от държавата. Имам чувството че путинофилите които са завладели върховете ПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО да унищожат българското население
Като търпим тия гадове и не скочим, ще си правят каквото поискат -държава която съсипва собственият си народ
Не е така. След като нямам алтернатива ще съм принуден да ги платя. Това е робство а не свободен пазар.
В България няма свободен пазар а монопол. Г-н Желев защо не обяви цена от 120 лв. в замяна на много качествена услуга да видим дали някой ще му ги плати, иначе бараките за ГТП никнат като гъби, как издържат да плащат тия високи заплати незнам.
И как "проядени от мишки ламарини" се отнасят към пътната безопасност, ако двигателя, конструкцията, спирачките, фаровете и окачването са в ред? Същото е като с платения данък - няма никаква връзка с техническото състояние, свързано с безопасността или екологията... И като си толкова ербап, защо Г.О. се определя на работен обем на двигателя в см3? Колко е работния обем в см3 на електрическите автомобили?
Бойко Магнитски Пеевски, като начало. И цялата клоунада около тях - КъсияКей, Тошко Африкански, Руди Гела, Зеления чорап, мухлясалите червени позитановци, да продължавам ли?
"Ами, пазарът в България е свободен и всеки може да определи сам цената". Той пазара хубаво е свободен, но клиента няма избор, държавата го задължава да се възползва от услугите на вашият картел ако иска да си ползва автомобила.
ЛОЛ. Тока и водата (в повечето градове) не са с променяна цена за битовите потребители от сиг 5-6 години, на тоя му ги били качили 3 пъти. Къде ви намират такива плоскомозъчници не знам....
ококорения красавец каза, че вдигането на минималната работна заплата ще донесе щастие на всички, а 2 месеца по-късно това се използва да надуват цените :) Само как ще се отрази на инфлацията и как ще нагаждат числата за влизане в ЕС, не се знае
А в моят щат няма годишен преглед, няма и винетки. В България се извършва геноцид над населението от над 30 години и затова вече е под 6 милиона.
Имам автомобил на малко под 30 години - в перфектно състояние, карам го на газ. Здрав и верен автомобил, не особено сложен технически. Да, има няколко дупки в ламарината. И отдавна е надживял разни френски и италиански боклуци, за които такива като тебе са изръсили едни огромни купчини пари. Покупката на автомобила + разходите (без гориво и консумативи) за последните 5 години откакто го използвам са ... 3500 лева. Горе-долу толкова изкарват новите боклуци, преди да се скапят. И да, на 380 000 км е, и няма изгледи да се предаде скоро. П.С. Има всички екстри които му трябват на човек - климатик, ел. стъкла/огледала/шибидах, подгряване на седалките, автоматик и 4х4 с блокажи. Паричната разлика от това да се набутам 50 000+ лева за нова ламарина и пластмаса която ще изкара по-малко от 10 години предпочитам да инвестирам в друго.
Техническа грешка, "СИТ" е правилното. Но пък можете да го приемете СИТЕН като умалително на СИТ :)
Щото Б.Б. за 12 години управление го "настрои" и намаляхме с 900 000 българи..........От къде ви копат, бе червени чугуни???
Гледам и ти си наясно а? В Германия всички автомобили трябва да преминават технически преглед тюф на всеки две години след първоначалната регистрация на автомобила. За автомобили над СЕДЕМ години прегледът трябва да се прави всяка година.
В хасковско, още миналото лято се раделих с 70лв за ГТП, при положение, че година преди това искаха 45лв - над 50% увеличение. Направо не ми се мисли колко ще поискат това лято ..
Под порозореца гледам един френски боклук на 300 000 килемтра и 30 години ама е поръждясал вече. До него е един друг такъв на 26 години и над 450 000 километра и няма грам ръжда (понякога и французите правят грешки). Този вторият е на гуми континентал, спирачки АТЕ, последните 20 години се кара само на кастрол и елф за трансмисията и антифриза. Единствения му проблме е че заради тъпото каране на фарове през деня са му помътняли рефлекторите, но това е проблем на всички автопмобили по стари от 5 години.
Истината е че на една шепа хора им трябват роби - съвременни роби. Роб с пари няма. Затова измислят всякакви начини да ви оставят без пари, и да заемат мозъка ви с битовизми, за да не мислите за голямата картина. Ай честито!
и у нас беше така, поне преди години, сега не знам (не съм купувал чисто нов автомобил скоро). Новите автомобили на преглед след 2 години, след това на всяка година.
я кажи колега умник, кои са тези богопомазани градове, в които не са се вдигнали цените последните 5-6 години, да знаят хората да се преселят там....сигурно за Марс говориш.
В Англия за новите коли е след 3та година, всяка година. Цената е фиксирана на 40 лири.
Абсолютно неоснователно! Изобщо тези пунктове за частни Технически прегледи са хранилка за Батко и Братко - пълен фалш! Половината, които работят там са неспособни да управляват и ръчна количка в права линия, какво остава да дават компетентно мнение за техническо състояние на куп различни марки и модели автомобили! Просто хранилка! Пазарна нишичка. Ако отидеш в три пункта ще ти кажат 5 различни неща за състоянието на автромобилът. Паляшка работа - като всичко в тази държавица......!
И така политиците ни борят измамници и престъпни спекуланти. Отчитат 3 процента инфлация, а цените като ги удвояват се защитават с абсурдни тези. При гарантирана задължителност на ГТП. Най-смешното е с превозвачите, които им се поду езика да обясняват как плащаме 15 процента по-скъпи стоки, че не сме в сухопътен Шенген, но след месеци когато ще сме, то цените не само няма да паднат с тези 15 процента, а ще ги вдигнат и никой няма да търси сметка и ги наказва наистина жестоко, както в Гърция.
За тези по-високи цени на ГТП и въобще за инфлацията в БГ през последната година е виновен педераста Аесн Василев. едерастите са безволеви хора, тотално зависими от компромати, а на нас ни назначиха точно такъв гнусен педал за финансов министър.