Почти двойно скачат цените на годишните технически прегледи
На места шофьорите плащат и до 90 лв.
Обратно в новинатаКоментари - Почти двойно скачат цените на годишните технически прегледи | Бизнес.dir.bg
Коментари
ГТП е задължителен, а задължителното е безконтролно скъпо. Ама какво ви пука скъпи сънародници, вие плащате прескъпа вода, която не става за пиене, плащате за КТБ, плащате за газ през посредници, плащате акциз и ДДС на всеки литър гориво, плюс винетки, а карате по най-рабитите в Европа пътища, плащате за полиция, а тя слугува на престъпниците, плащате ... И спокойно, тия допълнителни 40-50 лева са нищо в сравнение с готвеното увеличение на Гражданската отговорност. Платете, псувайте и вярвайтв, като гласувате. А ... да платите и данъците, че да има за охрана на взимащите решения, защото вие не, ама може някой Колчо да се изнерви.
Асен Василев донесе само инфлация, нищо друго. Всички увеличения на заплати в обществен сектор, пансии, минимални заплати, допринесоха до вдигане на цените Реално хората не са забогатяли, просто получават и харчат повече за едни и същи неща. Надявам се никога повече този човек да не бъде финансов министър.
Минималната заплата да не се вдигна двойно ? Бахти шибаната държава ... всеки си прави квото иска ...
нали искате евро. цената на тюв в германия е между 100 и 200 евро. такиви ще бъдат цените и в България скоро след приемане на еврото това е цената да сме в ес и еврозоната честито жълтопаветни либерали
90лв. за да изпуши 2 цигари покрай колата ми. Това е яка професия
Притежаването на автомобил не е задължително. Всеки, който чувства, че не му е по джоба е напълно свободен да не притежава и да не използва личен автомобил.
Някои хора имат нужда от кола, а цепят всяка стотинка. Не всички са байовци като теб, дри,сльо!
Нема се пуашите, жълтопаветни демокради. Това е правилна, евроатлантическа инфлация. Кой не скача е червен! Се-Де-Се! Се-Де-Се!
Не бе няма инфлация и напомпани цени. България е остров на стабилност Според властта инфлацията се била забавяла и била под 10% Ама преди 3г преди да въведат новата измама с големите скъпи лепенки на стъклото дето уж мерили емисии цената беше 28лв после стана 40-50, и сега изненада 90 :) А улиците и пътищата са пълни с кенефи дето не са изправни или пушат като пернишки печки но важно е цените да стигат западните а какво получаваме няма значение!
Годишната инфлация според НСИ е 3-4 процента! Заплатите в сектора да са се вмдигнали макс с 20, но да вдигнеш услугата почти с 50 процента не е ли спекула?
Аз миналата година, когато минавах на преглед, вече бяха с нови цена, сега пак ли? Ако и моята заплата така вдигаха... И 90 лева за какво, да вдигне капака, да мушне онова металното, което отчита газовете в ауспуха за 1 минута, да поогледа отдолу нещата и да мине да види къде бият светлините ли? За 10-15 минути 90 лева ли? Май трябва и ние да отворим по един такъв пункт за ГТП. То голяма далавера, даже ще свалим цевните на 70 лева, да идват при нас. Сериозно, не виждам как се оправдава тази цена.
Бай Ганьо търпи всичко. Дори сега пак ще си избере същите да го управляват и празнят джобовете му. Жалко но факт
нали сте паралии, биткойн инвеститори и тарикати? Развържете малко кесията де, не се стискайте
Каква е точната причина за вдигането на цените е вэпроса?
Цялата инфлация последните 1-2 години е резултат от подготовката ни за влизане в еврозоната. Те, от ецб и световната банка, чрез макро и микроикономически врътки предизвикват инфлация. Целта е да свикнем с високите цени постепенно, а не изведнъж когато еврото стане официална валута. Жалко че го чувствале по джоба всички, а не само радетелите на тази измислена валута
високата инфлация пречи на влизането в еврозоната. Ама мангали като тебе знаят само да тролят неща, които самите те не ги разбират. Говедо!
Хайде ти, като не мангал и говедо, да ни обясниш как тогава ще ни приемат в еврозоната, когато имаме висока инфлация? Хайде да обясниш как безразборното изсипване на пари от търговските банки. в икономиката, чрез кредитиране на куцо, кьораво, сакато, не вдига инфлацията? Хайде да обясниш защо след като не отговаряме на критериите им, ще ни приемат там? Хайде да ни обясниш от какво идва инфлацията? Пак ви казвам, всичко това поскъпване е изкуствено, за да ни е по-лек и постепен првхода към еврото! Иначе може да станат жестоки бунтове
Не знаех,че минималната заплата се е повишила два пъти,та и ГТП да скочат два пъти....като почнат да търсят под вола теле за да "обеснят" поредно увеличение на цените са ми най-смешни печалбарите мръсни, по-скоро са си калкулирали някой туристически пакет управителите на сервизи
за безплатни годишни прегледи за 10 години напред. Желаещите да отидат да си го вземат направо от него, и да му кажат, че е за мене.
За тези по-високи цени на ГТП и въобще за инфлацията в БГ през последната година е виновен педераста Аесн Василев. едерастите са безволеви хора, тотално зависими от компромати, а на нас ни назначиха точно такъв гнусен педал за финансов министър.
И така политиците ни борят измамници и престъпни спекуланти. Отчитат 3 процента инфлация, а цените като ги удвояват се защитават с абсурдни тези. При гарантирана задължителност на ГТП. Най-смешното е с превозвачите, които им се поду езика да обясняват как плащаме 15 процента по-скъпи стоки, че не сме в сухопътен Шенген, но след месеци когато ще сме, то цените не само няма да паднат с тези 15 процента, а ще ги вдигнат и никой няма да търси сметка и ги наказва наистина жестоко, както в Гърция.
Абсолютно неоснователно! Изобщо тези пунктове за частни Технически прегледи са хранилка за Батко и Братко - пълен фалш! Половината, които работят там са неспособни да управляват и ръчна количка в права линия, какво остава да дават компетентно мнение за техническо състояние на куп различни марки и модели автомобили! Просто хранилка! Пазарна нишичка. Ако отидеш в три пункта ще ти кажат 5 различни неща за състоянието на автромобилът. Паляшка работа - като всичко в тази държавица......!
Истината е че на една шепа хора им трябват роби - съвременни роби. Роб с пари няма. Затова измислят всякакви начини да ви оставят без пари, и да заемат мозъка ви с битовизми, за да не мислите за голямата картина. Ай честито!
В хасковско, още миналото лято се раделих с 70лв за ГТП, при положение, че година преди това искаха 45лв - над 50% увеличение. Направо не ми се мисли колко ще поискат това лято ..
А в моят щат няма годишен преглед, няма и винетки. В България се извършва геноцид над населението от над 30 години и затова вече е под 6 милиона.
ококорения красавец каза, че вдигането на минималната работна заплата ще донесе щастие на всички, а 2 месеца по-късно това се използва да надуват цените :) Само как ще се отрази на инфлацията и как ще нагаждат числата за влизане в ЕС, не се знае
Като погледнеш автопарка в България, май с нищо не са го заслужили
"Ами, пазарът в България е свободен и всеки може да определи сам цената". Той пазара хубаво е свободен, но клиента няма избор, държавата го задължава да се възползва от услугите на вашият картел ако иска да си ползва автомобила.
В нормалните Страни прегледа е на всеки 2 Години а у нас!!!!
Няма такова нещо
Гледам и ти си наясно а? В Германия всички автомобили трябва да преминават технически преглед тюф на всеки две години след първоначалната регистрация на автомобила. За автомобили над СЕДЕМ години прегледът трябва да се прави всяка година.
и у нас беше така, поне преди години, сега не знам (не съм купувал чисто нов автомобил скоро). Новите автомобили на преглед след 2 години, след това на всяка година.
Новите (фабрично нови) автомобили подлежат на: 1. Първи ГТП на третата година от първата им регистрация. 2. Втори ГТП на петата година от първата им регистрация. 3. На всяка следваща година след петата. Забележки: 1. ГТП - Годишен Технически Преглед. Би трябвало да бъде ПТП - Периодичен Технически Преглед. Но тъй като абревиатурата ПТП е добила гражданственост с друго значение, продължава да се ползва ГТП. 2. Откакто е въведена тази организация за прегледи на 3-тата и 5-тата година тя не е изменяна.
Като търпим тия гадове и не скочим, ще си правят каквото поискат -държава която съсипва собственият си народ
Абсолютен картел, подкрепен мълчаливо от държавата. Имам чувството че путинофилите които са завладели върховете ПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО да унищожат българското население
Може ли по-конкретно кои са тия путинофили?
Бойко Магнитски Пеевски, като начало. И цялата клоунада около тях - КъсияКей, Тошко Африкански, Руди Гела, Зеления чорап, мухлясалите червени позитановци, да продължавам ли?
"Ами, пазарът в България е свободен и всеки може да определи сам цената" Този е ял вкиснат праципан. Може сам да определяш цената когато си отвориш магазин и седнеш да чакаш някой да влезе в него. Когато държавата ни задължава май не е баш така.
Не е така. След като нямам алтернатива ще съм принуден да ги платя. Това е робство а не свободен пазар.
Добре де ток, вода, цени всичко скочи двойно и тройно само заплатите с 10-12%. Как ще станат нещата ?
остави заплатите, а спестяванията ти някой индексира ли ги х2 или х3??? Те заплатите ще ги увеличат но никой няма да ви компенсира спестяванията ! Сами се ограбвате по най-елементарен начин, като искате увеличение на заплатите реално искате ограбване на спестяванията ви, трудът ви положен през годините назад
ЛОЛ. Тока и водата (в повечето градове) не са с променяна цена за битовите потребители от сиг 5-6 години, на тоя му ги били качили 3 пъти. Къде ви намират такива плоскомозъчници не знам....
Съгласен съм да плащам и 100 лв., но прегледите да бъдат както трябва от до, за да може всички тези с трошки, които пушат като парни локомотиви, с един светещ фар или с като проядени от мишки ламарини да изчезнат от пътищата! Тогава хем ще се диша по-леко, хем и задръствания няма да има!
Само се моли да не паднеш толкова , че да ти се налага да караш "трошка", щото тогава ще разбереш в цялата ѝ прелест приказката "ситен на гладен не вярва".
Техническа грешка, "СИТ" е правилното. Но пък можете да го приемете СИТЕН като умалително на СИТ :)
абе , 5660 има ли вариянт, СИТНИЯ да ходи пеша или с градския транспорт, като няма пари за кола различна от трошка а? Щото едно време в София масово народа си ходеше с градския и не минаваше ГТП-та Аз имам една 16 годишна кола, която е в много по-добро състояние от 12-14 годишни трошляци И то защото първо колата е премиум клас и второ поддържа се качествено а не както бай ганю - вземе си измъчен трошляк милионник за 3-4 бона и после ако може нищо да не смени и оправи по нея ако може и гориво да не сипва е така от въздуха да си кара не е от възможности а от селски мангалски манталитет иначе пари за цигарки, пиене и айфони се дават, но за колата защо?
Има много маршрути в София за които няма удобен и редовен градски транспорт. Как ти се струва да пътуваш до работа по 90 - 120 минути с масовия Адски транспорт, да киснеш в студа по спирките (или да те вали дъжд/сняг), или да си купиш трошка и да отнеме 20-25 минути същия маршрут? Аз лично избирам второто - ценя си всяка секунда на тая земя и не харесвам перспективата да си прекарам живота по спирките ...
И как "проядени от мишки ламарини" се отнасят към пътната безопасност, ако двигателя, конструкцията, спирачките, фаровете и окачването са в ред? Същото е като с платения данък - няма никаква връзка с техническото състояние, свързано с безопасността или екологията... И като си толкова ербап, защо Г.О. се определя на работен обем на двигателя в см3? Колко е работния обем в см3 на електрическите автомобили?
Имам автомобил на малко под 30 години - в перфектно състояние, карам го на газ. Здрав и верен автомобил, не особено сложен технически. Да, има няколко дупки в ламарината. И отдавна е надживял разни френски и италиански боклуци, за които такива като тебе са изръсили едни огромни купчини пари. Покупката на автомобила + разходите (без гориво и консумативи) за последните 5 години откакто го използвам са ... 3500 лева. Горе-долу толкова изкарват новите боклуци, преди да се скапят. И да, на 380 000 км е, и няма изгледи да се предаде скоро. П.С. Има всички екстри които му трябват на човек - климатик, ел. стъкла/огледала/шибидах, подгряване на седалките, автоматик и 4х4 с блокажи. Паричната разлика от това да се набутам 50 000+ лева за нова ламарина и пластмаса която ще изкара по-малко от 10 години предпочитам да инвестирам в друго.
Под порозореца гледам един френски боклук на 300 000 килемтра и 30 години ама е поръждясал вече. До него е един друг такъв на 26 години и над 450 000 километра и няма грам ръжда (понякога и французите правят грешки). Този вторият е на гуми континентал, спирачки АТЕ, последните 20 години се кара само на кастрол и елф за трансмисията и антифриза. Единствения му проблме е че заради тъпото каране на фарове през деня са му помътняли рефлекторите, но това е проблем на всички автопмобили по стари от 5 години.
Защо не четеш между редовете - изгнилите ламарини по фацата на колата говорят за корозия и отдолу. При катастрофа не ми се мисли какво става с изгнилия автомобил. Това, което съм искал да кажа и което някои са го разбрали е, че колата си иска поддръжка, за да е ИЗПРАВНА и БЕЗОПАСНА както за останалите участници в движението, така и за возещия се в нея. За това са нужни средства, в т. ч. и за ГТП. Щом даването на 50-60-80 лв. за ТП годишно за един човек е проблем, ясно е колко е склонен да дава и пари за поддръжка на колата.
към "Добре" По-горе ти го написаха - моли се да не се наложи да се замисляш за тия 80-90 лева. Повярвай ми, тогава няма да ти дреме дали колата е изгнила отдолу. И да ти кажа - по-старите коли са по-здрави, особено някои немски марки - освен ламарина имат и подсилващи елементи отдолу, които нямат проблем с корозията. Ти, разбира се, няма как да го разбереш, освен по трудния начин - пожелавам ти го!
Вчера, при прегледа в един селски сервиз - омикс, до Казичене, ми обявиха цена 80 лв за лека кола. Предният ден по телефона казаха, че цената е 46 лв.
Бивщето (вече) правителство, разстори цялата система, да не говорим за натрупаните дългове.
за заплатите добре ама си вършете работата както трябва и не пускайте дараците обратно по улиците !!!
Моят преглед вчера струваше70.00 лв. За мен това е прекалено висока сума. Минималната РЗ не е скочила 100%. за миналата година таксата ми е била 35.00.