Откриха откъсналия се панел в заден двор: Boeing отново седна на горещата седалка
Започна разследване на поредния инцидент с модела 737 MAX, самолетите от който едва ли ще полетят скоро
Обратно в новинатаКоментари - Откриха откъсналия се панел в заден двор: Boeing отново седна на горещата седалка | Бизнес.dir.bg
Коментари
нещастито с откъсването,всичко друго е голям късмет.Не са били на високо,нямало е хора да се шматкат меду седалките а тези до вратата си изпуснали полета.
Ми то всичко пласмаса и дунапрен как няма да падне врата , прозорец .... Да тестват всички самолети от този вид на 12000 м , всички ще гръмнат .....
Гледам, че тука пак се обърна на "Непобедимата Русия!", нещо за замръзналата русия няма ли да коментирате? Или руснаците не само са си свикнали да им замръзне входната врата, ама и така си им харесва даже? :)))) Иначе тоя самолет ще го оставят ли в ниавата, като руския? :)))
Ако откъсналия се панел беше убил учителя боб в задния му двор
Все нак това е вратата на аварийния изход,а не част отп фюзелажа.
Възможно е да не е била затворена правилно.
Според мен проблема идва не толкоз от днешните менте инженери (те са нефелни, но все пак ползват опита и решенията на поколения преди тях). Проблема идва от системата (свободния пазар), която система иска постоянни оптимизации. Т.е. дайте да накараме самолета да харчи 30% по-малко гориво от стария. Ок, ама НЯМАМЕ нов тип мотор, имаме все тая турбина вече на почти 100г. Да, тя е оптимизирана много за това време, но тя НЕ може да се оптимизира безкрайно, и следователно почваме да оптимизираме корпуса на самолета. Но и корпуса е бая оптимизиран (самолети се правят повече от 100г) и вече няма на къде просто. Но инвеститорите (системата) не се интересува от такива "глупости"........ и имаме това което имаме.
Така работи Новия Капитализъм - икономии до дупка. Пести се всяка стотинка, за да са красиви цифрите, акционерите да плащат повече за повече акции, а шефовете да си делят милиони в бонуси. От икономии фалира МакДоналд Дъглас и ги купиха Боинг. А тъпото СЕО, дето фалира компанията Боинг го взеха при тях за СЕО, за да икономисва и при тях. Освен тъпотията със софтуера, правен в Индия от индианци за 25 000 $, приятели в Боинг разказваха, че ги карат да пестят и от дебелината на алуминия в корпуса на самолетите. Е, вече видяхме резултата и от тази икономия
Другарю я разкажи ни сега, какъв капитализъм имаше в СССР, та Ту 144 затри толкова хора, че накрая се наложи да го направят товарен самолети да го пенсионират след 10 години експлоатация? Там кои капиталисти са виновни?