Още осем подсъдими по делото срещу "Фолксваген", но и електрически SUV

Шефовете от компанията, замесени в Дизелгейт, вече са общо 19. Най-големият европейски автомобилен производител започва електрическа офанзива с ID.4

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Скапаните дизели са творение на Ауди,за сведение. И ,при това- много отдавна.

НАТИСКАТ ГИ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕЛКТРО КОЛИТЕ ОНЕЗИ ГЛОБАЛИСТИ, САТАНИСТИ, ОБАЧЕ ЕЛ КОЛА НЯМА ДА КУПЯ НИКОГА - НЕ, БЛАГОДАРЯ!

Вече е доказано че Електромобилите са По-Вредни за природата и имат носят Повече вредни емисии от производство то си до рециклирането си...от нормална кола с бензин..дизел. Защо тогава САЩ дълбаят световните компании да Спират производство на коли с двигатели с вътрешно горене. За да ограничат влиянието на производителите на въглеводородни горива естествено. Русия е най големият такъв. ... И да Електромобилите се оказват По-Вредни от другите коли,а още да е не е дошъл момента на паниката...какво ще се случва с десетките милиони мъртви Литиеви батерии !?

Истината е, че VAG са най-скапаните дизели. Дори и зад чисто нова кола миризмата е отвратителна! Купувайте BMW и не му мислете :)

Фолцваген е марка за умни хора. Аз глупав човек с голф или таурег не съм видял.

Явно караш на луната. Скокни до Перник и после ги говори тия "умни" приказки.

Винаги слагай в кавички думите „умен“ и/или „образован“ човек, когато се отнася за теб, защото „ФолЦваген“ се изписва „ФолКСваген“ и има едни препинателни знаци, наречени „запетайки“(,), чиято употреба трябва да научиш! Коментара ти крещи, че и ти си от породата „Умен“ човек! Ако беше погледнал предварително в огледало, нямаше да напишеш второто изречение!

Американците набиха милиардните глоби на немците, съдят ги за манипулацията. Ами Европа какво направи след като се оказа, че самолетите им имат недокументиран модул за манупулация и че са сертифицирани по този начин? Да не би да става дума за по-малко пари?

Американците знаеха за тази издънка на VW още от 2013 обаче си траеха и наказаха Меркел когато през 2015 отказа да участва във войната в Сирия. По всяка вероятност Европа чака удобен момент за Бойнг.

Дизели, а и бензинови коли трябваше да бъдат забранени в градовете поне от преди 10г. В града само на газ или електрическа. Ама не! Наглите немски производители мачкат и лъжат за всичко!

В централен Лондон въздуха, е невероятно чист и се чудех как тия рейсове издържат, цял ден на ток. Оказа се че са Китайски дизел-хибриди проектирани в USA. Преди центъра карат на ДВГ по светофари и центъра са на 100 електически. 2-3 часа са му пределно достатъчни да е на акумулатори в центъра.

А бе как може да сравнявате немски с японски автомобили. Немските са 4 тактови, японските са 5 тактови с цикъл на Аткинсон. От там се печели по-добро КПД и по-добри екологични показатели. Германците колкото и да се панът няма как да ги докарат тия параметри. То с декларации само няма как да стане.

za prav pat 4uvam, 4e ima 5 taktov dvigatel evalla ti li go izmisli ! ?

Аз дето грам бе разбирам от коли знам щ, че има. Ама явно ти си пишман разбирач, че даже и с насмешка му отговаря на човека...идиот, вземи поне прочети в гугъл преди това... и мини вече на кирилица, дето се казва, отдавна се ползва...

Виждаме, че за тебе е по-важно да се отбележиш, че си тъп отколкото да напишеш в търсачките 5 тактов двигател или двигател на Аткинсън. Ама човек който има проблеми при превключвана на клавиатури какво да очакваме.

Ами няма как да си чувал щото колко българи знаят да четат японски. Тия пък които знаят са французи и англичани. Тебе като ти гледам плцокавицата и други работи не си чувал.

Американците са с 6-тактови, а китайците вече измислиха 7 и 8 тактови.

Бъркаш тактовете с цилиндрите май. Електрическите са с полюси. 2-4-6-8 полюсни.

Това че някой е разцепил работния такт на две отделни състояния не го прави 2 такта. От там и правилото че такт е движение на буталото а не състояние на цилиндъра. По-нагоре даже и големите умове оплюха човека че не разбирал и бул глупав. За умниците.... такт е движение на буталото. Тактовете са 4, няма 5... и само за сведение, не може да са нечетен брой. Така че ако имате гордост се извинете на човека че сте го плюли.

Виж сега то и не всеки SUV e Djeep и като отиваш в копирцентъра не всяка машина се казва Xerox. Kak инак ще разберат някой, че немските возила са прехвалени боклуци. Та те дори и те не си ги карат заради лоши показатели и големи цени. Един колега от Мароко каза, че купил два нови дизела на майка си и баща си само защото били на половин цена.

Пет цикъла в четири такта удовлетворяват ли те?

Пич, не пиши глупости. Цикълът на Аткинсън няма нищо общо с тактовет. Двигателите са си 4 тактови. Термодинамиката не е за всеки !

А двутактови мотоциклети няма ли, бре?

Дизел натъпкан в автомобил баси безумието някой като ги държат запалени пред блока в 6-7 заранта трака трака чак до последните етажи в спалните. Другата класика в жанра е някой кавал с димящ ауспух да ти се лепне преди последния завой на баир. После следва неминуема дистанция поне от 200м. до него и дюдюкащи святкащи, псуващи и мигащи шофьори след тебе.

Аз карам дизел, 3 литра и 240 коня. Не трака, не пуши. Проблема е в саркофазите на по 300 хиляди километра, паркирани под панелките Ви.

Аз пък 1.2L, 115 коня на японско-английски-френски SUV. 180км/ч От 0 до100 за 11 сек. А сега виж данъците за двете категории.

Блежини са верващите :))))

Ма чакай ве трябва ли да карам кола до 250 000км и да я рециклирам щото почвала да дрънчи след 300 000. Ами Тойота Хайлукс дизела ѝ дрънчи още от покупката, а при Форд рейнджер е два пъти по безшумен обаче пак дрънка та се не трае отвън паркиран.

Ще си се оправят там, ами гледайте наште си резили с провалите за производство на Рено някога, после на варненски Ровър. Че и Великата китайска стена не прокопса даже. Иначе като погледнеж гаражите и срутените коптори, майстор до майстора, разбираш ли.

Тази статия е изпълнена със съдържание, фактология и смисъл... О, има направен и анализ... чудесна...

Да не се окаже , че и електрическия е манипулиран!

Да бе тази регенерация на DPF-а направо кърти мифки. Къде отива тази мръсотия пак в атмосферата , в гърлата и дробовете ни.

Карам Пасат 2013 автоматик дизел 140кс вече 3 години. Супер автомобил без забележки. Вчера видях рекламата на нивата им електрична кола, не е зле, има потенциал с тази батерия и мощност.

През годините карах 3 фолксвагена пасат. 3ка, 4ка и 5,5. Кой от кой по-добри. Сега са пълна скръб фолксвагените. Чудя, се как е възможно да прецакаш такива добри автомобили. Сега карам Нисан и съм страшно доволен.

Глупости. Карам последния тигуан и колата си е отлична. Просто вече не е народен автомобил :)

и кой точно Нисан е по-добър от VW? Карам Карок (то все си е VW) и дори не съм си помислял за Нисан :)

NIssan с (не пиша със защото първата дума се изговаря kənˈtinyo͞oəs) CVT направо е убиец по простата причина, че КПД-то на тази кутия е с ненадминатите 80% за разлика от всички вiдове запчати които не могaт да достигнат 46% Taka с двигател 1,2 L и 115коня може да постигнеш това което се опитват да правят двигатели 180 коня 2.0L Обаче двигателят е по-лек и скоростната кутия по бърза и безшумна и с по-малко загуби.

Най-вероятно караш Рено с емблемата на Нисан

Ами като е произведена в Англия и скоростната кутия е японска как да е Dachia

Аз, че карам нисан карам нисан. Въпроса е ти,какво караш? И не съм тръгнал да сравнявам Нисан със Фолксваген, защото са в различни ценови диапазони. Сравнение мога да правя с Шкода. Карах и Карок пълен майтап е. Говоря за дизеловия мотор със CVT кутия автоматик. Интересно ми е, защо Фолксваген изтеглиха от пазара 1,6 бензинките преди половин година. Ако ще сравнявам Фолксваген то ще е с Мазда е вярвай ми Маздата е в пъти по-здрава кола.

Как да ти повярвам, че мазда е по-здрава като 2017 си купих чисто нова Мазда 6 175кс автомат / 4x4 и на всеки 20к км влизаше в аварием режим. Смених Маздата с Passat B8 biTDi

Тия обвинения кой ще ги плаща. Каквото и коли да произвеждат все по-скъпи ще стават защото глобите, адвокатите и таксите към съдилищата трябва да се плащат.