Коментари - Оправдана ли е смяната на шефа на "Фолксваген" | Бизнес.dir.bg
назад

Оправдана ли е смяната на шефа на "Фолксваген"

Инвеститорите се опасяват, че промяната на върха може допълнително да понижи курса на акциите

Обратно в новината
| Автор: Пламен Пенчев, БТА

Коментари - Оправдана ли е смяната на шефа на "Фолксваген" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

човекът се измъква от кашата със софтуер, шашми, липса на части и предстоящите зелени сънища за електроавтомобили.. При това с тлъста комисионна, както всеки шеф в държавна фирма (щото ФВ е почти такава).. хитра лисица е

Фолксваген е една от най-задлъжнелите фирми в света, имат къде 185млрд дългове. Май само Тойота ги води, те имат даже повечко да връщат. При очертаващото се тотално обедняване в връзка с "зелените" простотии, тези пари според мен няма как да бъдат върнати.

Да изхвърлят или подобрят бензиновите масларки 1,5 TSI и 2 TSI и виж нещата тръгнали на по-добре!

Не! Не е оправдана! Херберт Дийс беше най-големия актив на Фолксваген! Той е едновременно и мениджър и визионер! Това, което му изяде главата беше желанието му бързо да трансформира концерна към новите реалности и електромобилността, което става само чрез сериозно преструктуриране, закриване на производствени мощности и съкращаване на работни места! Ще се радвам, ако неговия прияте Илън Мъск го покани в Тесла!

Напълно съм съгласен с твърдението за проблеми в софтуера. Не съм карал автомобил с по-бъгав софтуер от Volkswagen. Чисто нов автомобил за две седмици три пъти зареди нов софтуер и пак има (или се появиха нови - не съм сигурен) бъгове. Има доста да наваксват спрямо конкуренцията от гледна точка на интуитивност и лесна работа с прекалено многото настройки и опции. И за капак - трябва да платиш допълнително за някои софтуерни опции, които други производители включват в основната цена.

Началото на 90те разгглабях комютър на БМВ, беше с процесор клон на 8051 и не помня оплаквания от софта да имаше. Сега пълнят автомобилите с 32битови процесори, и тонове софтуер и не могат да си оправят бъговете. И какви реални ползи да има от тези килограми електроника? Фактически колите са си същите като преди, на същите 4 колела, само дет вече освен всичкото и програмист към колата трябва.