Омбудсманът сезира КЗП заради повишените цени от мобилните оператори

Диана Ковачева настоява ръководствата и на двете компании да преразгледат решенията си

Обратно в новината

Коментари - Омбудсманът сезира КЗП заради повишените цени от мобилните оператори | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тази фирма TUV AUSTRIA е като оная наша фирма на Капитан Андреево .... издава сертификати без проверки и контрол

Тсзи ,,най бързо станала професорка,, да се самосезира за тази мошеническа ТUV AUSTRIA. Все контролира и сертифицира долнопробния Кауфланд, където сиренето не е сирене ,а каймата не е месо. Така при пандемията си бяха накесили съобщения от ТUV колко били ьезинфекцирани. А пък в колонките за дезинфектант не пускаха нищп

Стига сте притискали собствениците на мобилните фирмички. Да не мислите че е лесно да се живее в Дуай, Сейшелите, Маледивите и т.н. Там кюфтетата поскъпнаха драстично и вече станаха по цени по-близо от тези в парламента...

Поредното отчитане на дейност което няма да доведе до реални резултати. В България е крайно време управляващите да разберат, че за да няма монопол в даден сектор трябва задължително да има поне едно държавно предприятие което да действа като коректив и антимонополно средство. Така е и при големите търговски вериги и при мобилните оператори и тн. Прост пример - споменете си пред игодини как всеки мобилен оператор даваше различни оферти, различни планове, големи отстъпки ако им станеш клиент, телефони на добри цени и тн. Сега да има нещо такова? НЕ. Всички оператори имат почти еднакви цени за това което предлагат което в крайна сметка е една и съща услуга - мобилна телефония, мобилен интернет, мобилна телевизия, телевизия за вкъщи, интернет за дома, стрийминг услуги и тн. Разликите в цените между различните оператори са пренебрежимо ниски. Това какво ви говори? Ами има картел на пазара на мобилни услуги и това е видно. Скапаняците от Хойтел дето 15 пъти някой ги купува, ребрандира и пак си остават скапаняци даже и не заслужават коментар. За мен тези умряха още преди години когато бяга Глобул. Покритие - трагично, услуги тоталка. После отиваме към австрийците. Макар да имат супер скапани и "дървени" планове и 1/2 от услугите им да не стават за нищо съм сравнително доволен от тях макар и прекалено малко. Те поне засега не се направиха на педераси и не повишиха цените макар, че едва ли ще пропуснат да го направят. Откъм обслужване, мобилно приложение, мрежа са ок. С телевизията в провинцията нещата им куцат яко, не препоръчвам. Това което ме изнервя при тях е че дали си абонат от 1, 5 или 20 години за тях няма значение. Аз съм ползвател на техни услуги от над 20 години и единствения начин да получиш добро предложение е ако имаш познат, който да работи в някой от техните магазини. Това е супер тъпа практика и фирмена политика. С кеф бих се отказал от тях ако имаше къде да отиде човек, но... Отиваме при последните "хубавци" от Виваром. Виваром, защото правят цигански номера. Техен абонат съм от няколко години. Бях доволен. Бях. До тази есен. Отивам да преподпиша договора. Първо никакво прдложение не ми направиха за нещо по-добро. Второ - два месеца след като преподписах договора сметката ми се повиши незнайно как и ненадейно с над 15 %. Отивам в магазина и ги питам защо се правят на хомосексуалисти при положение, че имам подписан с тях договор на еди каква си месечна такса. Единият от служителите се засмя и каза: Вярно е педераси са ама ония горе. На всички ни вдигнаха таксите (забележете!) без никакво предупреждение. Оказва се, че са вдиганли таксите за допълнителни приемници. Ок, айде една бира какво толкова. Съобщението, че ще се вдига таксата идва 2 месеца по-късно. Викам си ок, айде голям праз. Да ама на следващия месец ново съобщение за ново увеличение. Което ако се реализира сметката ми ще е по-висока с поне 25 % което прави предлагания продукт и услуга нерентабилен в сравнение с конкурентен такъв. в задачата се пита как така след като Виваром имат право да повишават таксата един път в рамките на календарна година те си позволяват да го правят два пъти за по-малко от 5 месеца? Цените вдигат, а качеството на услугата същото, че и по-лошо. Нещастници.

А на Била, Кауфланд и другите кога ще скочите и ще им потърсите сметка за повишението на ВСИЧКО? Или тук има много регулатори и лесно ще ви се получи? Телефонът не е задължителен, но без храна някак си не се получава...

Искам да попитам телефонните компании вдигате ли заплатите всяка година според инфлацията? Кога за последно вдигнахте заплатите? Колко струват инвестициите ви за тази година и колко е поскъпнало оборудването което ще закупите?

На Йеттел разговорите по мобилните телефони са цяло изтезание. Не се чува, чува се отвреме-навреме, номерът е недостъпен с часове или разговорът минава на изчакване. Вече подадох оплакване до техническите ръководители на тази компания. Получих отговор, че според тях всичко е наред. Хахаха.

Проблемът не е в увеличението на цената. Всяка компания има право да увеличава цената щом се налага и да си носи последствията от това. Проблемът е в монопола (олигопола). На всяка цена държавата трябва да осигури участие на много участници на пазара и да спре окрупняването.

Проблемът наистина не е самото вдигане на цените. Проблемът е, че аз и ти сме подписали договори при определени условия и насред договора те искат да променят условията еднолично. По същата логика, аз пък може д апоискам насред договорния срок да ми увеличат месечния интернет трафик двойно, ама на същата цена. Защото в един договор страните са две. Както те имат права и задължения, така и те.

Сега милостиво ще вдигнат "само" с 1 лв., вместо с 2.

Нали това е идеята за сключване на 2-годишни договори. Ти приемаш определени условия за един достатъчно дълъг период. Всякакви междинни повишения са неприемливи.

от договорите - тези вменяващи задълженията на потребителите на услугите и на абонатите. И онези с малките буквички написани - за правото на компанията да променя едностранно договорите в някои ситуации.