Коментари - Нов проблем за Илон Мъск след решението да бъде съден за измама | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз правя $ 86 на час, работейки от дома. Бях шокиран, когато съседът ми каза, че средно е $ 95, но виждам как работи сега. Сега чувствам толкова свобода, че съм мой шеф. Това е, което правя >> WebJob33.COM

Ами прави си ги, хвалиш ли се или зарибяваш балъци

Ти си шибан бот и причината да си тук е некадърносътта на IT отдела и модераторите на ДИР, които в усилието си да трият "политически некоректни" коментари, допускат откровени спам такива. Много промени, един нов ДИР... ахахахахх

Как само гнусната путлерастска сган наскача от кеф. Нещастни нищожества седнали да плюят по Мъск с малоумни заклинания. Мъск революционизира автомобилната индустрия и накара всички производители на автомобили да почнат да правят електрички. Преди него караха на концепции и нищо повече. Някоя друга кола за 20-30 км пробег. Тесла е първият способен да се движи по обществената пътна мрежа изцяло електрически автомобил в серийно производство, продаван в САЩ и по света в съвременната епоха. Той е и първият серийно произвеждан автомобил, използващ литиево-йонни акумулаторни батерии и първият масово произвеждан такъв автомобил, който може да пропътува над 320 km с едно зареждане. Благодарение на Мъск по света се построиха стотици зарядни станции и електромобила излезе извън града. Ма не бил той основал фирмата. Е и? Той инвестира пари и благодарение на него излиза първия електромобил на фирмата през 2006 г. Той разширява производството, избира с кого да се кооперира и т.н за да стане фирмата това което е днес - фирма произвеждаща 300 000 електромобила. Ама не печелела. Е как да печели като всичко се влага в производство и развитие. Ето сега временно ще спре с вложенията и разширението на производството и ще излезе на печалба и кво? Целта е друга - света максимално бързо да се електрифицира. Муск не получава и стотинка от Тесла а е вложил десетки, ако не и стотици милиони. Затова ли е мошеник бе червени нищожества? Знам откъде ви е злобата - от това че изхвърли Роскосмос от бизнеса със сателити и го навря в кучи гъз. Колкото и копейки да получите за жалките си опити да го принизите няма да успеете. Той вече е легенда с основен принос и за електромобилите и за космоса. Работи не за пари, а за стремежи и идеали. Не като злото джудже от Кремъл дето знае само да краде от цял свят и най-вече от тъпите руснаци. А тия смешници що не съдят разни платени, уж анализатори плямпащи постоянно тъпотии, че манипулират борсите? Ама Тесла си прави по 7500 коли на седмица и това което казва Мъск се изпълнява 200%, дори и да се забави малко във времето.

"Ама Тесла си прави по 7500 коли на седмица и това което казва Мъск се изпълнява 200%, дори и да се забави малко във времето." Маса народ даде по 1000 долара депозит заедно с поръчката си за Тесла модел 3 още преди около 3 години и все още не са си получили колите. Това не бих определил като "да се забави малко във времето". Също така много странно беше искането на компанията Тесла Мотърс да поиска от доставчиците си да и възстановят временно суми по платени вече фактури за доставени и вложени вече компоненти в производството на коли, за да подпомогнели финансово изпадналата в затруднение фирма. Това не беше никак "капиталистическо". Така че по-полека с комсомолския ентусиазъм, че заприличваш на червените дето ги плюеш само, че с обратен знак.

Тесла започна да приема поръчки за модел 3 преди 2 години и хората перфектно знаеха че дадените 1000 долара депозит са за коли които ще получат след 2-3 години. Изоставането с поръчките е 6-7 месеца и не е много време. Така че не се напъвай да не изцапаш гащите.

Знам, че Мъск ти е любимец, но все пак не може да казваш на черното бяло. Тесла модел 3 беше официално представен в края на март 2016 г. На официалното представяне Мъск обяви, че вече имат 115 000 предварителни поръчки за този модел - това е преди 2 години и 6 месеца. Към 21.04.2016 г. поръчките бяха вече почти 400 000 по информация отново дадена от Мъск. Обещанията на Тесла и Мъск бяха: - старт на серийното производство в средата на 2017 г. - достигане на високообемно производство в края на 2017 г. - 400 000 произведени автомобила до края на 2018 г. Какво се случи: - старт на серийното производство през септември 2017 г. с произведени 260 коли, доставени на клиенти - 220. Реално това не е никакъв старт. Що-годе нормални количества бяха произведени към края на февруари 2017 г. - старт на високообемно производство: # 2250 коли седмично към 18.04.2018, което означава 115 000 годишно # 5000 коли седмично към 30.06.2018, което означава 260 000 годишно - 400 000 коли ще бъдат произведени вместо до края на 2018 г. най-вероятно до края на 2019 г. и то пак е под въпрос предвид непрекъснатите проблеми и прекъсвания на производството. Така че голяма част от предварителните поръчки ще бъдат изпълнени след 3 и повече години от датата на поръчката. Междувременно към 05.06.2018 23 % от поръчките /всяка 4-та поръчка/ са анулирани от клиентите и Тесла им връща депозитите. Така че фактите са такива: лошо планиране и съответно продажби под очакваните. Иначе одобрявам иновацията, не одобрявам лошото управление.

е вече няма да си ги прави

Точно така. за всичко и виновна Русия.Хем сме в ЕС и НАТО, хем все Русия виновна. .....Дайте малко по-коректно и без толкова комплекси. И някак не е МОРАЛНО човек отлично запознат с "вербуването" да пише едни недотам врели-некипели нещица... Имате си крупни авторитарни фигури - имате бол време да ги благославяте. Оставете Русия, издавате си комплекси и ниско ниво.

Къде видя да съм написал, че Русия е виновна? Напротив написал съм, че Мъск е виновен Рскосмос да бъде изхвърлен от бизнеса със сателити. Другите глупости и малоумия типични за путлераста изобщо няма да коментирам

дрън дрън та врън....и какво му е революционното на простотии на Мъскито.... Какво си мислиш че аз не мога да произвеждам електромобили ли..... Ако имаш парите за финансиране не е проблем....наемаш хората които разбират от това, после намираш абдали които дакупят тая прескъпа кола и готово...и като са му толкова революционни колите защо все са на загуба електромибилите му а.....революция ще направи този който започне да продава електромобил по евтин от дизелов и съдаде евтини и компактни батерии за тези автомобили....и докато не зареждаш колата си от възобновяеми източници на електроенергия нищо не ти е еколгично на елетромобила...освен това литиево-йонните батерии са много скъпи за рециклиране и са сериозни замърсители

Ми точно тези неща които изреждаш направи. Кола по-евтина от аналогични дизели и бензини. Направи в кооперация с Панасоник евтини и компактни батерии, така че електромобил да минава 300-400 км с едно зареждане. Колите не са на загуба, на загуба са инвестициите за мегазаводи и машини за производство, но това е временно явление, докато се изплатят и продажбите станат достатъчни да се самофинансира разширението. Огромна част от зарядните станции се пълнят от собствени ВЕИ. Литиевойонните батерии не са по-големи замърсители, от която и да е друга батерия, но пък се рециклират по лесно - специално тези на Тесла, а литият в един комплект е 200-300 грама. Всички големи компании и автомобило-производители имаха и капитали и заводи и опит, ама нищо не направиха по въпроса. Ето любимите ти руснаци имат парите и щом не е проблем защо не правят? Защо руснаците като правят ракетни двигатели от 70 години не могат да направят конкуренция на един Мерлин с неговото отношение мощност собствено тегло 200 ? Кви пари са няколкото милиона с които започва бизнеса? Как се определя, кой е кадърен и кой не, че да го наемеш, като преди създаването на Тесла няма такива специалисти? Много лесно е на разни боклуци да омаловажават постигнатото и да плюят без да са направили и една гугълна част от постигнатото от Мъск.

Виден измамник. Само престъпната соросоидна сган го поддържа. Оправданието е ясно. Престъпник е но е наш престъпник.

няма що, откъде ги намирате тия определения, дир?

КЦКФБ манипулира борсата като обявява публично намерение за съд на Мъск с което смъкна цената на Акциите от 320 на 270 долара. Сега трябва Мъск да ги съди и да им "наложи" глоба със стойността на нанесените загуби.

Кво ти разбира кратуната от икономика и борси, че дрънкаш глупости. КЦКФБ е административен регулатор и има право да разследва и налага глоби. Мъск е бизнесмен и има задължение да спазва установените правила и да плаща глоби, когато ги нарушава. А идиотите като теб имат право да тролят платено или безплатно в нета. Така че продължавай да плещиш глупости, забавен си.

КЦКФБ има за основна цел да защити акционерите и да не предприема действия в тяхна вреда, а в случая обезцени акциите със 70 долара. Като са разследвали доказали ли са личната изгода на Мъск - колко акции е продал за да спечели незаконно? Точно платените рубладжийски идиоти, като теб тролят непрестанно. Ама сте ми забавни, особено когато след някой друг ден се окаже, че джуджака напразно е похарчил милионите да плаща на вас троловете

Който не е произвел една батерийка от 9V и не е направил една детска количка Mathbox, да не коментира моля.

Защо - незаконно ли е ? А мъск да не би да е произвел нещо - произвели са го хората, на които е платил с чужди пари - сложно ли ти е ?

Мъск с китайска кръв ли е? Нещо има в него, не съвсем бяло.

С африканска. Не се майтапя.

Друго беше Мъск да е ром.

Мъск, основен враг на тролетарята :)))) Мъск положи основата на бума на електрически автомобили! Вече всички правят такива! Само това да е направил, БРАВО!

Това ли измисли сам? Нещо за измамите и увеличаващите се по брой тежки обвинения А?

муйльо-о-ооооо бум на електромобилите имаше още през 90-те години на 20-ти век! По-специално в Калифорния. Бяхя предприети редица промени в законите на местното самоуправление, в резултат на които хората бяха насърчавани да си купуват електроавтомобили. Редица световни компании от цял свят влязоха в надпревара да предлагат различни вареанти на основните си модели. Измежду тях дори Тойота предлагаха елктровариант на RAV4! Вземи изгледай документалния филм "Кой уби електрическата кола? / Who Killed the Еlectric Car?" правен през 2006г когато мъск още не се е занимавал с електромобили и тогава ела пак! неграмотно платено дебело черво.

1. Мартин Ебърхард и Марк Тарпънинг през 2003г, които дебилът Мъск практически изгонва от компанията края на 2007г, те си тръгват през 2008г. 2. Електромобилите по абсолютно никакъв начин не са нещо ново, през 1975г са първите продадени електромобили. Но, се намесват петролните корпорации и всичко замира. 3. Електрическият транспорт под формата на тролеи съществува също над 40 години вече. 4. Причината да не се появят по-рано електромобили са проблемите, които бяха разрешени последните години с батериите. Т.е. причината сега да се появяват електромобили е, че чак сега има необходимия научен и технологичен прогрес в направата на батерии. И тук ще вмъкна, че успехът с батериите е на Panasonic, не на Тесла.

коментара ти е толкова некомпетентен, че просто е прост Първите електромобили са продадени още 19век.

SEC са агенти на Путин, нали! И на Иран и на Саудитска Арабия!

Айде стига с тия маркетинг герои ... Джобс измислил компютъра и смартфона ... Мъск пък бил измислил електромобила ...

Компанията е създадена от Мартин Ебърхард и Марк Тарпънинг през 2003г. Мъск е просто инвеститор през 2004г (series A investor), до преди 2006г въобще не се занимава с компанията. Та, коригирайте си статията. Иначе, съвременен измамник, нищо повече.

След като напуснат магазина се обезценяват с 30 процента. Само Тесла преди това...

Писах преди време, че този е чист мошеник и е за затвора, а един куп минуси събрах. Дано след тази новина им се отворят на хората очите, защото този не е единствен. Казали са хората - Пътят към ада е постлан с добри намерения

Измами.

пречи на системата- да се отстрани!

Оглушително е мълчанието на платената либерална смрад по тази статия за шмекера муск... Що така бе либерасти? :)))))

Спуснали още опорките. Освен че мъск изкарвял на ден толкова колкото ти не си щял да видиш за цял живот...

Балона се надува, надува ... май скоро ще се спука...

Ся кво ще правят соросоидната смрад...незнам?! Най великата им опорна точка за иновациите в сферата на космоса и самолетостроенето отива в затвора за измама ХАХАХАХАХАХ

SpaceXъ изглежда все по-далечна перспектива, а?

ТЕСЛа ЗА ТеСЛА !

"Тесла е създадена от Илон Мъск през 2003 година" А да сте чували за Мартин Еберхард и Марк Търпенинг? Тези са създателите на компанията. Мъск е инвестирал 7.5 милиона в нея, след което е принудил през 2008 год. основателите да напуснат.

А автомобила е измислен преди ок 140 години в Германия и продължава ( най-добрите от тях) да се прави там . След Брекзита Тойота напуска Великобритания . Групата ЯГУАР -РеинджРовър вече е минала на 3-дневна работна седмица . Турския Тофаш ( лиценз на Фият) е спрял работа . Изобщо доста промени се очакват в автомобилния свят , и една от тях е вероятното пукане на балона ТЕСЛА .Има и аргументи в тази посока -за производството на литиево-йонните батерии са необходими и дузина многи редки метали , добивани из целия свят . Оказва се обаче , че КИТАЙЦИТЕ вече са изкупили в голямата си част добивните ( на редките метали) предприятия и Тесла скоро ще се окаже СЛОН на Глинени крака ( без суровинна база) . Така , че промените идват......

Крадеца вика дръжте крадеца!

Как, бе? Мъск е най-честният американец! А комисията по стоковите борси е пълна с агенти на Путин.

Поредниат Хамерикански балон, който скоро ще се спука ! Измислена компания произвеждаща едва 80 хиляди коли годишно в палатки е оценявана повече от автомобилни компании с традиция и произвеждащи над 80 милиона годишно - естествено, че това е изкуствено и се прави с цел измама ! Същото важи и за айфон - държат едвам 9% от пазара на смартфони, но били "оценявани" пак от Хамериканските компании на стотици милиарди - е защо ? Нито продават повече, нито произвеждат повече - но се отчитало "желанието" на клиентите да ги имат и това давало стотици милиарди стойност ха ха А реално са пълни с въздух балони, които ще се спукат, когато са обрали достатъчно балъци !

Това е виц, нали? При това лош. Тесла е пионер в производството на е-автомобилите и това се оценява по целия свят. Тесла не е само кола, а цялостна екологична концепция за колата на бъдещето, изпреварвайки най-продаваните луксозни флагмани на германските премиум марки за 2017-18, и то в Европа. В цялостната концепция влиза и мрежата Supercharger за зареждане на колите, която разполага засега с повече от 10 хиляди станции по целия свят. За Айфон пък въобще няма смисъл да говорим - само през тази година повече от 160 милиона ценители са се сдобили с новите модели. Така че преди да предъвквате вчерашни манджи, четете най-актуалната информация, за да не изглеждате ЧАК толкова тъпи.

Тесла се продава с 30 процента загуба. Виж това вече звучи като социалистическа действителност пък то било капиталистическа действителност.

Ами за щастие има хора, които не мислят само за пари. Просто имат големи цели. И ги преследват. Но някои не могат да го схванат и говорят за проценти.

Не че е от жизнено значение, но ако човек направи малък анализ на подарените (мерси!) минуси тук, ще се забележи нещо интересно. В коментара са изложени само факти, публикувани вече в Интернет. И какво излиза, че „минусите“ не са съгласни с общоизвестни истини? Или може би просто са озлобени от успеха на някои хора. Последното сякаш е доста по-вероятно.

Тесла и Илон Мъск са просто една пирамида и балон с горещ въздух. Но докато има баламурници, ще има и тарикати.

"Винаги съм действал в интерес на истината, прозрачността и на инвеститорите. Добродетелността е най-важната ценност в живота ми и фактите доказват, че никога не съм изменял на това по какъвто и да било начин", изтъкна 47-годишният Илон Остап Бендер, :)

Големи надлъгваници са по тези борси и играчите в тях нямат никакви скрупули, но обичат да припяват за морал и честност за пред хората.

Много да не го закачат африканчето Мъск, защото без ЮАР американците ще видят Марс колкото видяха Луната.

Че с тоя ще видят марс?!

Е с толкова милиарди, все ще успее да купи една камера....