Коментари - Нарастват продажбите на нови автомобили у нас, електрификацията е бъдещето на индустрията | business.dir.bg
назад

Нарастват продажбите на нови автомобили у нас, електрификацията е бъдещето на индустрията

Българите все още предпочитат по-малки и икономични модели като седани и хечбекове, които се открояват сред най-търсените коли, каза председателят на УС на Асоциацията на автомобилните производители Александър Костадинов

Обратно в новината
| Автор: БТА

Коментари - Нарастват продажбите на нови автомобили у нас, електрификацията е бъдещето на индустрията | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако Европа не смени бързо пътя си, такава деиндустриализация ни чака, че след няколко години ще търсим велосипеди, не коли...

Подвеждаща информация, просто на пазара има такива нови коли. Чудесно решение, ако имаш излишни пари, имот с гараж и домашна зарядна станция и караш до 300 километра в града или около града. При нарастване на електрическите автомобили, всеки различен сценарий, ще е филм на ужасите.

Няма да си сложа силно енергийно поле под топките си, ако ще без пари да ми го дадат електрическия автомобил. Освен това електромобилите замърсяват природата много там където се правят батериите - няколко пъти повече, отколкото амърсява един автомобил за целия си период на експлоатация. Също така електромобилите замърсяват с частици от гуми и спирачки много повече от другите автомобили, защото са по-тежки. Тези частици са много канцерогенни. Което сигурно има някаква връзка с това, че у нас болните от рак се увеличават, въпреки че населението намалява. И като вземете предвид многобройноте гърбици по пътищата у нас, което предполага увеличено използване на спирачки, можем обосновано да предположим, че електромобилите ва нашите градове замърсяват въздуха не по-малко от овтомобилите с двигатели с вътрешно горене. Бягайте от София и от електромобилите. Здравето е по-важно от богатството.

Е опционалното бъдеще. Не финалното. Микса е важен. Електрическите автомобили не са екологично чисти при производството си, мисля, че това трябва да се калкукира в оценката. Краткият им срок на експлоатация също трябва да бъде изчислен в това. Нещата са сложни поради факта, че Китай нямайки експертиза в разработката на двигатели с вътрешно горене на нивото на европейските производители наблегна на електрическите автомобили и залива пазара. Не помаха и факта, че алчността на немските корпорации докара ситуацията дотам, че изгониха кадърните си дизайнери и специалисти и не оптимизираха производствените модели адекватно, като прехвърлиха основните процеси към Китай. Въобще нещата ще са пълен хаос следващите години. Докато текат и глобалните конфликти за ресурси, които ще оказват директно влияние върху снабдяване и производствени мощности разумната инвестиция е в добре подържан ДВГ автомобил на старо. Имаме друг феномен, който предстои да бъде сринат. В миналото финансирането на закупуването на автомобил не беше развито. Това намаля пазара но дава опция за производство на автомобили с дълъг живот на експлоатация. Ако финансирането е по-консервативно, това ще принуди производителите да се фокусират към реалните нужди на потребителите, не към проектираните печалби от централите. Съответно с идващата икономическа криза и пренареждане на пейзажа, ще имаме период на криза и това ще промени изцяло пазара. Бъдещето според мен е в микс от оптимизирани ДВГ, хибридни автомобили и електрически автомобили. Има иновация в ДВГ, която предстои да бъде имплементирана масово. Всъщност това е единственият шанс на европейската индустрия да има конкурентноспособност пред Китайската. За Китаеца електрическите не са само фокус, той е няколко кръгчета пред конкуренцията, като предлага супер високо качество на изработка на цени, които европееца може да мечтае. Европа с изключения на няколко държави няма развита инфраструктура за подръжка на масова електрификация на автомобилите.

Това е официалният план. Няма да притежавате нищо и ще сте щастливи е слоган не само показващ намеренията на фараоните от мега корпорациите да ни наложат комунизъм-фашизъм а и идеята, че идващата автоматизация на производството ще изхвърли безработни масата хора, които ще наемат квото може. Сървис и сървейлънс економи му казват. В Булгаристан няма има драма. Ние вече сме циганите на европа. Тук ще сме на каруци и трактори. Българинът ще ходи пеш ма на вело-колелета няма се юрне да ходи до магазина.

а защо не се споменава колко е вноса на стари трошки от германия и холандия??? щото е най-голям ли....

кви спирачки ве мой, електричките почти не ползват спирачки, щото имат регенерация, всичките ти твърдения са абсолютни глупости