Напрежението в Червено море доведе до отклоняване на кораби и повишение на цените
Някои търговци се опитват да избегнат транзита през нос Добра надежда
Обратно в новинатаКоментари - Напрежението в Червено море доведе до отклоняване на кораби и повишение на цените | Бизнес.dir.bg
Коментари
кораби преминаващи на ден през Аден и Баб ел Мандеб какво са отклонилите се 30-40 за 15 дена. Някой май пак се опитва да създава психоза, при това в размер много по-голям от времето когато хутите всяка седмица обстрелваха а сомалийските пирати на всеки 3дена отвличаха кораб;)
Руските кавали се кефят прдполагам. Аз пък мисля да преживея някак си повишените цени. САЩ не зависят от този път. Зависи Европа. Няма лошо, че Путин през хусите удря по Китай. Китай е зле. Има свръхдълг и последните години реално делът на Китай в световния БВП пада, а расте делът на САЩ. Путин удря по Китай. Време е Европа да си произвежда сама стоките, от които има нужда. Какво лошо. Естествено в пазарна среда всичко ще мине през цените. Дупе да ни е яко. Дръжте се братя Българи. Ако Украйна не устои ще става много по-зле и от това.
Аз всеки месец получавам контейнери от Китай.За декември - изрично казаха че транзитното време се увеличава от 45 на 60-80 дни. Цената скача между 200 и 300%. Засега всички контейнеровози ще заобикалят Африка.До решаване на проблема с хусите.Лошото обаче е че китайското КОСКО официално каза че прекратява всичко до Израел.Това е сериозен знак че нещата отиват на по зле.
Пичове са :)
Руските кавали се кефят прдполагам. Аз пък мисля да преживея някак си повишените цени. САЩ не зависят от този път. Зависи Европа. Няма лошо, че Путин през хусите удря по Китай. Китай е зле. Има свръхдълг и последните години реално делът на Китай в световния БВП пада, а расте делът на САЩ. Путин удря по Китай. Време е Европа да си произвежда сама стоките, от които има нужда. Какво лошо. Естествено в пазарна среда всичко ще мине през цените. Дупе да ни е яко. Дръжте се братя Българи. Ако Украйна не устои ще става много по-зле и от това.
Какво общо има панамския канал с червено море?Май някой е пропуснал часовете по география!
връзката е, че транзитните танкерни доставки от Азия за Америка минават през Панамския канал, а от месеци нивото на водата е ниско и преминаването е ограничено. Като отпадне и минаването през Суецкия канал, а се заобикаля през нос Добра надежда цената на транспорта скача от мин. 3 до 10 пъти.