Коментари - Наближава "перфектната буря" за Michelin, Goodyear, Continental, Bridgestone и сие | business.dir.bg
назад

Наближава "перфектната буря" за Michelin, Goodyear, Continental, Bridgestone и сие

Пороизводителите на гуми ще трябва отново да "изобретят колелото". Причината: за да намалят замърсяването и да не засенчват "зеления образ" на електромобилите, които износват гумите два пъти по-бързо от традиционните автомобили

Обратно в новината
| Автор: Светослав Стефанов, БТА

Коментари - Наближава "перфектната буря" за Michelin, Goodyear, Continental, Bridgestone и сие | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пет годишните гуми задължително се изхвърлят в някои страни от ЕС. Ако ще и на Марс да са произведени.

Поредната глупост на им увря главата на някой или по-точно им увря ама не им пука. Идеята е добра но не изпълнима на този етап хубаво е да се създават нови продукти, които да са екологични но това не трябва да бъде за сметка на качеството . Към момента няма измислено решение за екологични гуми просто гумата си е гума е зависи от вида на влаганите пълнители и пластификатори но досега не са измислили екологичните такива. Всякакви експерименти не доказани ще са за сметка на здравето и живота ни просто когато не може да спреш правиш катастрофа в следствие на което винаги има пострадали е почти винаги

Нищо не си разбрал. Вторачил си се в думата "екологични" и толкова. Гума в гумите няма, това си проспуснал. Интересното е, че гумите отдавна се правят от заместители на гума. Защо - ами защото суровината е недостатъчна и скъпа, и ще поскъпне още при увеличаване на производството или просто при произвеждане на още гуми и изчерпването на каучука. Кое тук е предмет на науката екология - плантациите каучук не може да се разрастват безкрайно, заместителите са нетрайни и гумите се износват бързо и замърсяват. Заради всичко дотук са измислили защитния химикал, има му името в статията. Според екологията е вредно за природата, за сьомгата, хората и други. Сега обаче, хората като се тровят или природните процеси се променят според наличието на новия химикал, започват да се появяват едни промени в начина ни на съществуване, съответсващи на промените, причинени от споменатия химикал за защита на фалшивата гума, Е това вече пак струва пари/ресурси. които ресурси струват още природни ресурси. И така нататък.

Не е само теглото, като първи фактор, но и ускоренията са други, което утежнява ситуацията допълнително.

Т

Хората настояват да си живеят в мизерия. Ако може и да е евтинко нещата стават съвсем перфектни. Ама, като пиеш по кило първак на седмица (като си на антибиотици) какво ти пука колко кила микропластмаса ще издишаш? Така и така след 40 си взел дал, а до пенсия няма кой да стигне.

Ами ликрата за еластичност в прашките на евокомисарките пряко замърсяват околната среда, но за комфорта на задниците им, същите са на пазара без регулации. Отнася се и за лубрикантите без които евро господата извратени не могат.. че това си е чиста химия, замърсяваща околната среда. Но за лукса и на техните задници може, за гумите не може без регулации. Двойният стандарт говори за демократична ракия от тоталитарни джибри. Които във всяка една власт знаят добре че са така сладки.

"и е бил открит в човешка урина в Южен Китай"

Задължителната "гражданска отговорност" мина 300лв за нормалните хора и от системата "бонус-малус" за отговорните и примерни граждани остана само Фалос!

изоставате нещо.11 пакет санкции,а само Евро 7 за автомобилите.Не така.Ще се караме

Коя е тази световно известна марка гуми Мишелин? Има една марка, която на френски се чете Мишла и са най-добрите гуми, които досега съм ползвал. В момента карам с Гудиър за първи път, защото колата беше доставена с такива. Читави са, но като се износят ще сложа Мишла. Карал съм стара кола с нови китайски евтини гуми и бяха много прилични за цената си. Нови гуми висок клас с ниско съпротивление в дългосрочен план обаче излизат по-евтини.

Има два класа гуми. Нови и стари, всичко останало е маркетинг и помпане на его. Всяка 5+ годишната гума е боклук без значение каква марка и колко грайфер има останал.

Прочети малко повече преди да философстваш. По европейски регламент производителите на гуми са задължени да укажат на етикета следните параметри: Летни/зимни/за всички сезони; сцепление върху мокра настилка А/В/С; съпротивление на търкаляне А/В/С; външен шум при търкаляне А/В/С. Производителите не указват живот на гумите в пробег, това се установява експериментално и може да варира много. Има съществени разлики и нова гума нисък или висок клас си остава такава общо взето до края на живота. За годините съм съгласен, живея на място където със стари гуми не можеш да минеш ГТП независимо от грайфера.

Т.е. ти твърдиш, че чисто нова гума Лауфен е по-лоша от тригодишен Мишлен с 20-30к навъртени понеже е три пъти по-евтина?

Точно това твърдя и то на база личен опит. Освен това чисто новите гуми трябва да направят поне 600-1000км пробег за да започнат да зацепват добре, независимо от производителя.

Там може да е Мишла, но на френски се чете Мишлен с носово е (между е и а).

Гуми Мишла няма, включително и на френски

Абе вие с французите ли ще спорите как се чете нещо на техния език?

Имаше едно време един филм с незабравимия Луи Дьо Финес - казваше се Лудостта на величията. Сега има нов цикъл филми - казва се Лудостта на еврокомисията / може и лудостта на Европа/ Скоро очаквам и въвеждането на въглероден отпечатък за хората - за всяко вдишване и издишване ще се плаща.

Да не пропуснеш и катализатор, набит в задника!

Китайците ги сртаха отзад с евтини и качествени гуми. И алчните свники вместо да смъкнат цените за да са конкурентни ревнаха за забрани и регулации. Не се пуска така лесно кокала трябва да се дои стадото до последно.

Евтини - да, но качествени е силно казано.

Китайските гуми от доста време насам са топ изпълнение. Изработват ги на същите модели поточни линии като западните. А като параметри и материали може би дори и ги задминават. Ама не се триели "марковите" гуми. Пука и на кофата за боклук колко грайфер има останал по 5 годишните ми пирели когато ги мяткам вътре понеже вече са твърди и криви като балатум във виетнамско общежитие .

_stankow

Всеки производител си намира начин да вдига цените ... :)

не обелва за тирове, строителна техника и автобуси - те и техните гуми кога ще станат зелени?

Ами като ги боядисат и проблемът ще се реши.