Масово използване на камиони на водород - до няколко години
Shell, Daimler Truck IVECO, OMV и Volvo Group се ангажираха в средата на десетилетието по пътищата на Европа да се движат 10 000 камиона на водород
Обратно в новинатаКоментари - Масово използване на камиони на водород - до няколко години | Бизнес.dir.bg
Коментари
да си спомним 'хинденбург' с минута мълчание.
Въртим се в омагьосан кръг! Хем ще борим унищожението на Природата поради свръх експлоатация, пък постоянно говорим за растеж и нови "екологични" бизнеси, които на свой ред изискват нови ресурси! Нови станции, нови камиони - ресурси, ресурси! Накрая сметката пак не излиза - за да станем по-екологични сме използвали още повече ресурси и генерирали още повече боклуци! Самата ни цивилизация няма как да оцелее с този модел.
Ще, ама друг път. Освен ако 2/3 от общата маса се пада на водородните резервоари, а 70% от остатъка - на самия водород. Ще товарим по една пералня в камион... айде, може по две.
Новина - първи поръчки за новите камиони. ИДИЛ са поръчали 100 броя. Ако вършат работа, още 100 щели да поръчат :))
Познайте защо Шел и ОМВ искат да се набутат в далаверата: просто ка*утите вадят водорода от нефт и газ, а не от еко ВЕИ инсталации чрез хидролиза на вода... Мръсници...
Подвижни бомби. Не бих искал по пътищата да се движат такива. Инцидентите ще са много тежки! Съмнявам се изобщо и един да пуснат. Тойота се занимава с подобни разработки години наред и се отказа. Няма и инфраструктура. Общо взето, Само лалат празни приказки и усвояват пари.
и БМВ-тата имат подобни разработки и то от повече от 10 години. Да се чуди човек защо не са ги пуснали в производство. На външен вид не можеш да ги разпознаеш, че са на водород.. е освен по огромните рекламни надписи отстрани на колата.
Водородът е силно взривоопасен. Като гръмне някоя инсталация , ще има да пишете ...