Мъск: Медийният шум около запалилия се електромобил е "двоен стандарт"

В послание в Туитър бизнесменът изтъква, че над два милиона двигатели с вътрешно горене се подпалват за година

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тоя е лефтист мошеник си продава грозните коли единствено със субсидии от държавата иначе са непродаваеми .Като излезе на свободния пазар както немските и японските коли тогава да коментира кое как иначе ние данъкоплатците му плащаме субсидии а той си трупа милиарди в личната сметка

Защо всичките 18650, които изграждат батериите на лаптопите не се палят дори на Слънце? Ами преносимите инструменти? - пак са същите. В телефоните са пак подобни, само че плоски. Нотр Дам, един и същ филм се прожектира, но няма кой да съобразява. Всичко било случайно. Тъпня.

Защо не се самозапалват същите батерии на смартфоните без да се зареждат? Милиони хора ги ползват, следователно, в колите на Мъск не са се самозапалили.

Все още са зле електроавтомобилите.

Зле спрямо кое? Теслите късат всички спортни автомобили и то Тесла 3. За Х и S e ясно. Със зареждане за 30-40 минути минават над 300 км. Примерно Бугати Вейрон ускорява до 100 за 2,5 сек, докато Тесла S и Х за 2,1 сек.

Това са рекламните им писания. Иначе на живо няма такъв филм

кво сравняваш милиарди двигатели по света като процент с твойте я има 100 хиляди коли , я не

От неговите има 1 милион, само че сравнението точно се прави като процент, тъпако. При Теслите има запалването е при 0,0000001% от колите, при другите запалването е при 0,0005%. Разликата е 5000%. Я кажи "умнико" как да сравнява? Подчертавам, че тъпак в случая няма как да е обида, а просто ДОКАЗАНА констатация.

В България преди 40 години се произвеждаха по 3000000 електрокара годишно.С оловни батерии.Така че бай Мъск да заповяда и да проучи технологията ни и организацията на производството в БАЛКАНКАР. Щото неговата Тесла не е нещо по различно- "електрокар с компютър".Принципа е същия-цяла вечер заряд и цял ден работа.

И всичките тея Електрокари вършеха едно и също... Цяла нощ на зарядно, за да закарат "бригадата" на обяд до стола, кръчмата и т.н...На връщане .. Бутанглес майка ..

Всеки българин след 2 години е карал електрокар, според кретена. Реалността е съвсе друга обаче. Максималният годишен обем годишно е 80 000 електрокара или само 38 пъти по-малко от плещенето на идиота. И като е толкова просто що досега никой не направи електромобил, че и германците даже не успяват да стигнат 50% от параметрите на "електрокара с компютър"? Руслямска държава къде е? Очевадно си изключително тъп и прост, затова леко ще те открехна. Тесла се зарежда за 40 минути и се кара една седмица с дневен преход от 50 километра.

Приятелю Дада, ти Тесла карал ли си, или си я виждал само на картинка. Един приятелски съвет, ако си склонен да приемаш съвети. Не вярвай на лъскавите рекламни брошури, и клипчета по телевизията. Според същите лъскави рекламни книжки и клипчета моята кола , Сеат Леон 1.6tdi, произведен 2016г. трябва да има разход от 3.8 на сто в градско. Трябва ама реалността е друга. При " градско " в някое малко градче с два светофара разхода наистина се върти около четири, четири и две, но в истинско градско / София, Пловдив / със безброй светофари и задръствания разхода стига и до осем на сто. Същото е и при Тесла-та. Цяла седмица с едно зареждане при 50км. дневен преход, ама на полигона, или в тестовата лаборатория. За реалния разход няма да е лошо да поговориш с реален, жив, собственик на Тесла.