Макрон обяви курс към границата от по 1 милион електромобили на година
Китай иска да се утвърди с висок клас автомобили на европейския пазар
Обратно в новинатаКоментари - Макрон обяви курс към границата от по 1 милион електромобили на година | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ама банкерите казаха, че в сегашното състояние ако Европа не ползва ресурсите от Русия (не става въпрос за газ и нефт) цените на европейските производители ще са над 4 пъти по високи от всички останали, което прави изявлението на Макрон малоумни.
Няма сблъсък - Китай има ток, батерии и производство. Европа - нито едното. Къде видяхте сблъсък? :)
Глупостта по хората ходи! То ще има режим на тока, този за електромобили говори. Зареждането вече е платено и струва 70 ст./kWh (занапред синя зона, данък и т.н. също ще заплащат). Пак казвам докато не извадим гилотините отново все ще ни мачкат.
За някои неща Еманюел Макрон става,но за други оопеделено не. Ще кажа защо.,в Европа има ултра-свръх-задръстване от ковчези на четири гуми.Макрон е орав,че бъдещето е в електричеството,но какво правим с веше милярди ненужни возила,а итгоре на туй всеглдишно с натоварване от два милиона електрипесни,идещи от Фтанция,жез да калкулираме колко ще бъдат произведени в Италия,Германия,Англия...Да дооуснем,че всяка година общият брой от ороизвкдители ще бълва между 10 и 15 милиона бройки.Какво става с ористранството нарепено Земя? Какво става с Майка Природа? Какво става с Децата и тяхното нормално бъдеще? Ще играем на орескочи кола ли скед десет години? Къде ше се паркират тия говна на четири гуми? Защо не се акцентира върху производството на бръз и качествен оествен транспорт? Защо не се ороизвеждат по два милиона велосипеда? Един велосиоед с батерия е сто пъти по-бръз градски условия,отколкото който и да е било автомобил.
Макрон пак оптимист... Мен лично ме притесняват 2 въпроса: Откъде ток? Откъде толкова пари? И предполагам не съм единствената. Иначе те могат да си произвеждат...
Тока ще е АЕЦи и Перки явно. Суровините ги има но не ги копат текущо. Щатите си кътат техните залежи. Гренландия не дават въобще( те имат много, затова и Тръмп искаше да ги купи) . Суровини има и в Африка много( затова и има такова "ухажване" от Китай, ЕС и Щатите към африканските държави), за справка Конго.
Има един голям проблем в това да пробиеш в при високия клас автомобили: там се купува “имидж”. Това го разбраха дори от BMW (купиха Ролс Ройс), VW group (купиха Audi, Porsche, Lamborghini и Bentley) Дори на Mercedes се наложи да възроди Maybach. От колко години Корейците се опитват да пробият този пазар. А Японците първо се наложиха като производители на масови автомобили, и след доста години “пробиха” но с нови марки: Lexus, Infinit и Аcura. Обаче още имат трудности в Европа. Така че, Китайците май ще почакат малко!
Това да не е Перник дето заради имидж Голф 2 е икона. Когато получиш модерна, комфортна лимозина, която е натъпкана с екстри и ти осигури нужният пробег, дали ще я замениш срещу маркова такава, която обаче все е на зарядното и не може да се сравнява с китайската ?
Мога да те уверя, че никой баровец няма да си купи китайка пред Мерцедес, акое два пъти повече екстри да има (90% от които са абсолютно безполезни така или иначе). По същата причина, поради която същите са с iPhone-и за по 3-4000лв при алтернативи на Xiaomi и Huawei по 1-2000лв.
Заради по-евтиният труд и монополните запаси от редки метали /вкл. от КНДР/ китайските електромобили с равни технологични качества са с 45 % по-евтини от западните. Единствените конкуренти на Китай в момента са Индия и Виетнам.
Китайски коли в Европа едва ли ще има.
Ами явно не си излизал от село та не знаеш. В скандинавските страни вече са мнозинство
Кви глупости дрънка този. Китай отдавна е много пред всичко , особено пък пред Европа.
Макарон обявил курс, А Китай произвежда топ клас електромобили от години... Спомням си, преди 3 години когато в Сидни пуснахме напълно автоматичните влакове без машинист, един китайски колега каза: хм.. ние такива в Бейджин имаме от 10 години.... Та така... Макрон може да се пъне и обявява каквото си иска, в Китай вече са го внедрили от поне 10 години... И развиват, подобряват, усъвършенстват...
Какъв челен сблъсък? Китай е на светлинни години напред в областа на електрическата мобилност.
Ще спечеля и ще мога да си купя най-сетне нещо по-така, нямм нищо против да има Еврай или Китопа !Омръзна ми това Горубляне, дори и прочутият им ръчен хляб намразих....Че и той като колите им - нито е хляб като хляб, нито е ръчен.
А батерии от къде ?
От Индия.
А ток от къде? Макрон в момента внася от Германия, а за зимата се готвят за прекъсвания. Без електрокари. Идеята е да останат хората без мобилност и без независимост. Само евроджендърите да имат право да пътуват и ползват нещата от ежедневието. Всички останали приказки на евроджендърите са за пушилка
Лелелееееее, тук професор до професора. Франция ИЗНАСЯ електричество за Германия в последните 10 години, а не обратното. Франция е на първо място в света по брой ядрени реактори - 62 на брой с удължен експлоатационен срок с още 20 години. Явно всички които дращят тук са на същото "експертно"ниво и за това хвалят китайското. Един от вас да каже, къде е най-близкия сервиз на китайски електрически автомобили???? А?? Не знаете. Там е работата, че и клиентите не знаят. А даже и за Тесла, най-близкият фирмен сервиз е в....Гърция. Айде, купувайте китайски стоки с китайска гаранция и обслужване, което никой не знае къде е, колко време отнеме, как се прави и какво ще получиш след това. Не е проблема да произведеш една кола, ако си индустриална държава. Проблема е да подържаш реномето сред милионите потребители. А това Китайците все още не умеят и скоро няма да се научат.