Коментари - Макрон обяви курс към границата от по 1 милион електромобили на година | business.dir.bg
назад

Макрон обяви курс към границата от по 1 милион електромобили на година

Китай иска да се утвърди с висок клас автомобили на европейския пазар

Обратно в новината

Коментари - Макрон обяви курс към границата от по 1 милион електромобили на година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ама банкерите казаха, че в сегашното състояние ако Европа не ползва ресурсите от Русия (не става въпрос за газ и нефт) цените на европейските производители ще са над 4 пъти по високи от всички останали, което прави изявлението на Макрон малоумни.

Китай ще шитне Шуткин и Рашка Говняшка, а не ЕС и САЩ! Ха-ха-ха-ха!

а тока сигурно от Македония ще получават по ефира

Няма сблъсък - Китай има ток, батерии и производство. Европа - нито едното. Къде видяхте сблъсък? :)

от производителите на автомобили да скъсат с Китай, а те питат : “ Откъде ресурси за батерии” Това ако не е сблъсък

Като няма бензин, карайте електрички.

Никога китайска кола ...

мечтая си за китайска кола.

вече

Глупостта по хората ходи! То ще има режим на тока, този за електромобили говори. Зареждането вече е платено и струва 70 ст./kWh (занапред синя зона, данък и т.н. също ще заплащат). Пак казвам докато не извадим гилотините отново все ще ни мачкат.

Е, то това не е като да сцепиш анала на некоя бабичка...

За някои неща Еманюел Макрон става,но за други оопеделено не. Ще кажа защо.,в Европа има ултра-свръх-задръстване от ковчези на четири гуми.Макрон е орав,че бъдещето е в електричеството,но какво правим с веше милярди ненужни возила,а итгоре на туй всеглдишно с натоварване от два милиона електрипесни,идещи от Фтанция,жез да калкулираме колко ще бъдат произведени в Италия,Германия,Англия...Да дооуснем,че всяка година общият брой от ороизвкдители ще бълва между 10 и 15 милиона бройки.Какво става с ористранството нарепено Земя? Какво става с Майка Природа? Какво става с Децата и тяхното нормално бъдеще? Ще играем на орескочи кола ли скед десет години? Къде ше се паркират тия говна на четири гуми? Защо не се акцентира върху производството на бръз и качествен оествен транспорт? Защо не се ороизвеждат по два милиона велосипеда? Един велосиоед с батерия е сто пъти по-бръз градски условия,отколкото който и да е било автомобил.

Неграмотник, с кутрето на десния крак ли пишеш?

Макрон пак оптимист... Мен лично ме притесняват 2 въпроса: Откъде ток? Откъде толкова пари? И предполагам не съм единствената. Иначе те могат да си произвеждат...

+ от къде суровини за толкова батерии?

Тока ще е АЕЦи и Перки явно. Суровините ги има но не ги копат текущо. Щатите си кътат техните залежи. Гренландия не дават въобще( те имат много, затова и Тръмп искаше да ги купи) . Суровини има и в Африка много( затова и има такова "ухажване" от Китай, ЕС и Щатите към африканските държави), за справка Конго.

Има един голям проблем в това да пробиеш в при високия клас автомобили: там се купува “имидж”. Това го разбраха дори от BMW (купиха Ролс Ройс), VW group (купиха Audi, Porsche, Lamborghini и Bentley) Дори на Mercedes се наложи да възроди Maybach. От колко години Корейците се опитват да пробият този пазар. А Японците първо се наложиха като производители на масови автомобили, и след доста години “пробиха” но с нови марки: Lexus, Infinit и Аcura. Обаче още имат трудности в Европа. Така че, Китайците май ще почакат малко!

Това да не е Перник дето заради имидж Голф 2 е икона. Когато получиш модерна, комфортна лимозина, която е натъпкана с екстри и ти осигури нужният пробег, дали ще я замениш срещу маркова такава, която обаче все е на зарядното и не може да се сравнява с китайската ?

Мога да те уверя, че никой баровец няма да си купи китайка пред Мерцедес, акое два пъти повече екстри да има (90% от които са абсолютно безполезни така или иначе). По същата причина, поради която същите са с iPhone-и за по 3-4000лв при алтернативи на Xiaomi и Huawei по 1-2000лв.

Милене, света не е България. Само тук хората с пари се занимават предимно да парадират с коли и телефони

Заради по-евтиният труд и монополните запаси от редки метали /вкл. от КНДР/ китайските електромобили с равни технологични качества са с 45 % по-евтини от западните. Единствените конкуренти на Китай в момента са Индия и Виетнам.

Например?

Китайски коли в Европа едва ли ще има.

Ами явно не си излизал от село та не знаеш. В скандинавските страни вече са мнозинство

Верно? Повече грейтуоу отколкото волво... :)))))))))))))

Електрическо Volvo няма. Марката се казва Polestar. И да китайските са много повече от нея. Само колите на MG са повече от тези на Polestar.

А Волво на кой е според теб.

то ЕС, газ и ток няма да има , вие за таралясници спорите

Кви глупости дрънка този. Китай отдавна е много пред всичко , особено пък пред Европа.

Макарон обявил курс, А Китай произвежда топ клас електромобили от години... Спомням си, преди 3 години когато в Сидни пуснахме напълно автоматичните влакове без машинист, един китайски колега каза: хм.. ние такива в Бейджин имаме от 10 години.... Та така... Макрон може да се пъне и обявява каквото си иска, в Китай вече са го внедрили от поне 10 години... И развиват, подобряват, усъвършенстват...

А ти какво направи през това време? Куткудякаше из форумите.

Еми не е по-различно от кудкудякането на Макрон.. и ние тук имаме същия рейтинг и успех като него ;)

лапаше евроатлантическия...

Какъв челен сблъсък? Китай е на светлинни години напред в областа на електрическата мобилност.

Верно ли!!!

Там една малка фирма купува оперира с по 3-4000 такива

поршето електрическо ли е ?????

Абсолютно вярно. Това че в твоето село не го знаете, не променя действителността

Ще спечеля и ще мога да си купя най-сетне нещо по-така, нямм нищо против да има Еврай или Китопа !Омръзна ми това Горубляне, дори и прочутият им ръчен хляб намразих....Че и той като колите им - нито е хляб като хляб, нито е ръчен.

А батерии от къде ?

lu4ka

От Индия.

А защо си мислиш че след местенето на производството от Китай в Индия нещата ще се нормализират, всъщност това вече е пробвано и се оказа че е същото.. просто Индия ще е заместителят на Китай и поредният проблем.

А ток от къде? Макрон в момента внася от Германия, а за зимата се готвят за прекъсвания. Без електрокари. Идеята е да останат хората без мобилност и без независимост. Само евроджендърите да имат право да пътуват и ползват нещата от ежедневието. Всички останали приказки на евроджендърите са за пушилка

Лелелееееее, тук професор до професора. Франция ИЗНАСЯ електричество за Германия в последните 10 години, а не обратното. Франция е на първо място в света по брой ядрени реактори - 62 на брой с удължен експлоатационен срок с още 20 години. Явно всички които дращят тук са на същото "експертно"ниво и за това хвалят китайското. Един от вас да каже, къде е най-близкия сервиз на китайски електрически автомобили???? А?? Не знаете. Там е работата, че и клиентите не знаят. А даже и за Тесла, най-близкият фирмен сервиз е в....Гърция. Айде, купувайте китайски стоки с китайска гаранция и обслужване, което никой не знае къде е, колко време отнеме, как се прави и какво ще получиш след това. Не е проблема да произведеш една кола, ако си индустриална държава. Проблема е да подържаш реномето сред милионите потребители. А това Китайците все още не умеят и скоро няма да се научат.