Made in Bulgaria: България ще е сред водещите производители на електромобили
"Ще построим изцяло нов завод за електромобили в Ловеч и първата кола ще излезе оттам в началото на 2024 година", каза пред ДВ Али Везвай, председател на управителния съвет на германската фирма за електромобилност е.GO
Обратно в новинатаКоментари - Made in Bulgaria: България ще е сред водещите производители на електромобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
има предвид електрокари. Като ония, дето ги купуваха японците, за да използват вложените материали за нещо друго...
Обема на износа и приходите от него на Балканкар само може да си мечтаем в днешно време. В ония години само САЩ ни бяха по-големи производители. А тия градски легенди им вервайте, колкото вервате и на Слафчо.
С тоя кенеф за 40 000+ лв ? Как точно ще сме водещи производители ? За пореден път някво пране на пари ще стане с неадекватни простотии. Една Дачия Spring е в пъти повече кола ( не само по размери ) и като пробег и като цена ( започва от 34 000лв ) и може да я вземеш до края на годината , не след 2. Подобни кенефчета в Китай вървят по 5-7000$
Ел. колите в момента се развиват толкова бързо, че до 2024 я камилата, я камиларят. Но има шанс да ги купи някой по-голям, ако имат атрактивни активи.
За 53 000лв човек може да си купи пълноразмерна кола. Отделно не са тук заради друго, а защото фалираха и ги спасиха със субсидии, сега търсят по-евтино производство за да не фалират пак.
Киро Харварда ни обеща електрокари, ама друг път. Тоя шиптър, ще изпере едни кинти и ще каже "Lamtumire!"
фалирала фирма получава субсидии от харФардски комундел и ще се превърне в най-големият производител :)))))))))))))))))
Али, кой, кой абе марш бе. Турски инвеститор от фалирала фирма. Поредният перач, тарикат защо не се пробваш в Германия там бизнес климата е много по добър?
Албанец прави немска кола в България, която е непродаваема! Вероятно Пламен Узунов ще изкупи складовите наличности след банкрута ! За нуждите на президентството!
докараха албанската мафия, само и само да се спасят... Радев ти си български предател
То даже и да стане, което е много съмнително щом германец го казва, при това от новите, доколко произведеното в България ще е българско? Едно време електрокарите бяха български.
Фалирала фирма като тази се купува със всичко и производството се прави от българска фирма. А и ако автомобила е над 10 000 лв. става непродаваем не само в България.
Какво значение има дали е българска фирмата? Ако работиш за Сименс или за Спарки Елтос (преди да фалират) има ли разлика? Ако Сименс произвежда същото и плаща данъците и заплатите какво точно ти пука дали тоя дето е собственик е с български или друг паспорт?
По днешни изчисления колата трябва да се продава на за 20-24 кЕ. На тази цена, тази колица е тотално неконкурентна и непродаваема. Освен ако българското правителсто(т.е. данъкоплатците) не се бръкне с по още поне 10 - 15хил евро субсидия на всяка покупка на кола. Вероятно това е и голямата далавера. Да не говорим че още първоначално "инвестицията е изкуствено раздута с поне 30%, така че подаръкът от 34 МЕ да не изглежда прекалено голям.
Какво за теб е българска фирма? Фирмите на Доган и Пеевски? На Домуса, Черепа и Гриша Ганчев? Или просто регистрирана в агенцията по вписванията? Като цяло икономиката е глобална ... част от спестяванията си хората държат в акции .. било на Сименс или Тесла ... просто света е глобален. А ти си говориш за някаква изкуствена сегрегация и облагодетелстване на местни олигарси с парите на българския данъкоплатец.
Ясно ... каквото е останало от микроцеха в Германия ще го преместят в България и ще си избият инвестицията получавайки 60 милиона лева за производството на една дузина морално остарели коли. Интересно как без план без конкурс тоя министър вдига телефона и се разбират със съкурсника си от Харвард как да делнат едни 60 милиона на българския данъкоплатец за морално остарялото оборудване на фалирала фирма без дейност. Колко автомобила произвеждат в момента в немския си цех ? Отговора е 0! Спряли са всичко от една година и обикалят и търсят някое корумпирано правителство в източна европа.
Е той Кирето 200 милиона лева от ББР раздаде без обезпечение, ти за някакви албански реотани се кахъриш...
Не няма да е водеща само курви мангали и дебили може да е тва като з а инвалиди скъпо нефункционално демоде Подигравка някаква.
Али Везвай - специалист в общественоперлалните услуги в Истанбул. И вече е промоутър на електроавтомобилното чудо. Абе, явно, българите сме тотални дебили, щом търпим такива гаври! За наша сметка!
Уж имали завод в Германия обаче не произвеждат нищо и не продават. А са продавали преди фалита. В момента производството на тази компания е спряно. На страницата за поръчки излиза съобщение, че някъде в светлото бъдеще като имат готовност да произведат и продават щели да се свържат.
Нещо подобно говореше и Филип Димитров през 1991. Според него към 2000 -та България ще изнася капитали от свръх развитата си икономика.
До 2 години България ще е фалирала държава. Потънала в огромни дългове и неработеща икономика.
Ами ако тоя льольо им е раздал и кредити от ББР на подставени дъщерни дружества? 200 милиона там 60 милиона като уж произведат непродаваемите си модели ... и хоп избили са си инвестицията десетократно.
Това човече с неясна професия и минало защо не отговори на един прост въпрос: откъде ще вземе квалифицирани инженерни кадри за такава отчайваща географска дупка като Ловеч (особено след трагикомичния провал на "Грейт Уол" пак там)? При положение, че умишлено катастрофираното ни образование произвежда единствено тотално непригодни дебили с претенции, а фирмите за автомобилни части не спират даз си крадат малкото читав народ с познания в бранша.
Идеално. В статията не става ясно кога ще платят първия лев/долар/евро. Кога ще купят терена кога ще направят първата копка ... иначе ясно 2024 ще им дадем 60 милиона .. това го разбрах от статията.
Според мен и терена ще им го подарят, ББР ще финансира всичко а фирмите на Гриша Ганчев и Домуса ще приберат своето ... както стана с Грейт Уол. И накрая от президентството ще сменят автомобилите на НСО с електромобили по някоя европейска програма - щото друг няма да се набута да купува тия коли, които явно никой не търси днес.
Тва е СТАРТ ЪП. Обещания, планове, следват грантове и подяния. Свършват грантовете и подаянията, вдгат си чукалата и отиват на друго място.