Made in Bulgaria: България ще е сред водещите производители на електромобили

"Ще построим изцяло нов завод за електромобили в Ловеч и първата кола ще излезе оттам в началото на 2024 година", каза пред ДВ Али Везвай, председател на управителния съвет на германската фирма за електромобилност е.GO

Обратно в новината

Коментари - Made in Bulgaria: България ще е сред водещите производители на електромобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този който е написал тази статия е бил с много висока температура,болен от ковит 19 и много други психични заболявания.Боже какво доживях ме. Постоянния кабинет дано анулира това недоразумение в противен случай тежко и на България и на българския народ.

Производството на това техническо недоразумение ще ни направи конкуренти на ....Мозамбик или Джибути! Та то сега е технически и морално остаряло, а като започне да се произвежда освен да го дават на социално слаби и инвалиди, както едно време ЗАЗ.

Това е тротинетка а не кола. Ще построим това ще продадем това ще сме едни от най-големите производители на розови сънища... Обещал: Шарлатан 1ва класа - Али някакъв си, пореден разказвач на небивалици.

с иновации - вижте какви http://tonchev.space

Ха-Ха-Ха .....

Ще, бабо, ще ...

Смешки от DW

покрай китайските боклуци, а има изпрована БГ иновативна елкола http://rentelex.tech

Значи производството на електромобили е доста по-лесна задача от производството на автомобили. За производството на автомобили най-трудната задача е избора на ДВГ и управлението на режима - кога колко гориво да се пуска (съотношение гориво въздух), при какво предварение, кога да се запали бензина и това в зависимост от оборотите, въртящия момент и командата от дросела. При електродвигателите такъв проблем няма и всичко опира до инвертор, който да управлява асинхронни електродвигатели. Не че не може да се шкарти инвертора и да се мине на постояннотокови ама искат четки, което при тези токове само ще създава проблеми. Инвертора се прави от специални транзистори, управлявани от процесор. Което прави производството на тези автомобили достъпно при гаражни условия. Даже и аз си мисля да взема един от автоморгата, да сложа акумулаторите на пода, ще направя нов под за седалките (добре че съм нисък), махам двигателя и скоростната кутия и слагам електродвигател с редуктор. Таман!

Ловеч, Ловеч, Ловеч, урааааааа

но проектът им за кола е нефелен, но ще им харижат народни пари - а има български иновативен проект за ел кола http://rentelex.tech

вместо да ги дадат за иновативна БГ ел кола http://rentelex.tech

Киро язовиро е за затвора. На този ман гал приведоха ли му 34млн. Наши пари. Аз работя в завод ,който бе построен за 12месеца от голо поле и произвеждаше още на 6я месец преди да бъде още завършен, а тоя ми приказва за след 3 години . Вие сте фалирали преди да сте почнали Киро с фалшивата диплома

става само с иновации ... вж какви http://tonchev.space

вж иновативна БГ кола с преносими модулни акумулатори на http://rentelex.tech

Сега ще ни занимавате цяла година, че сме на финалната права. Почвате да стоите после се отказват и така накрая пак нищо! Бла Бла Бла как не ви омръзва! Като го направите тогава пишете!

много лошо Сдларов... А батериите на тези коли след 10-тата година къде ще се рециклират ?? Сега добре а после .? Да не стане като оная приказка - Га яде кюфтетата не рювяше , а сега рювеш (ревеш ) айде ....

След 10 години най-големият проблем на купилите си тази кола ще е, че производителят и отдавна няма да съществува. През първите 10 години след изобретяването на автомобила с ДВГ само в САЩ се пръкват 485 компании произвеждащи автомобили. По-малко от 50 от тях оцеляват до 1930, като само 3 от тях обират 80 % от пазара. Сега историята се повтаря. Тия се чудят къде да намерят най-евтина работна ръка. Ще се пробват и след 2-3 години ще ударят кепенците. А В България изобщо много трудно ще се мине към електроавтомобили. Ние нямаме ток да работят заводите на Киро, пък ако почнем и коли да зареждаме, хептен ще я втасаме.

другото е спекулация на борсата, зшото нарочно не е свързана със западноевропейските---

Сред водещите производители на електромобили, които никой няма да купува (при тези цени и този дизайн)

но пржоектът е много стар

Прав е човека, ще сме първи по Ел. Коли веднага щом в Германия приемат за градски транспорт телепортацията.

Аха-ха-ха-ха! Даже няма смисъл да се коментира подобно тъпо изказване. Фалирала компания с иновативен модел (морално остарял) на ел. кола от 2010 г и която тепърва ще набира капитал на борсата за да има пари за инвестицията сив България. На Кирил Петков глупостите нямат край.

Тази "кола" ако ми я подарят ще я паркирам през една пряка, да не разберат че е моя и да ми се смеят.

Айде, бе, Гошо, пофали се, бе, каква кола караш… Алди ли е, БМВ ли, Москве ли, пиши тука да видим. Конските сили пиши, жантите какви са, колко харчи. Каското на колко ти стъпва.

"Алди" .. сериозно?

дон балон!

Ходихме до космоса, сега почнахме електромобилите. До кога ментално непълноценни хора, ще се изживяват като новатори!?!

за чии са ни на нас тия автомобили.Ние нямаме пригодени пътища за тях.Пак някой лапа пари, но да се покаже кой е по по най, че е направил завод.за какво ни е, не ни е нужен този завод.Докато на всички егото им е голямо ще бъдем все на дъното и няма да можем да се отлепим от него докато не си подадат ръка и тръгнат заедно.Политиката е като в семейството, правят се многобройни компромиси иначе не се полручава нищо.

Прав си, Иване. Не ни трябват заводи за автомобили. Трябват ни шивачки, шофьори, фризьори, хамали и други високо платени индустрии. Мани ги тея технологии, компютри и машини. Да си ги инвестират в Западна Европа и САЩ.

Те са за износ бре, не се ли сети ;)

Ще бъде, ама друг път! Няма как да стане. Това не ви е комунизма, пускаш поточната линия и 40г. бълваш продукция. Точно на втората година и тая кола е вече в историята, като технология и дизайн. За да станеш лидер в нещо, трябва първо да имаш сериозна развойна дейност, самото производство е върха на Айсберга. Ниа винаги започваме наобратно, първо покрива, после основите!

Още една кукла кандидат-премиер.

С най-високата цена на ток в Европа ще са ни много полезни тези електромобили.

токът за домакинствата е на регулиран пазар, и изобщо не е3 скъп! Ще си зареждаш електромобила в контакта у вас, а не на работното място-в завода!

на висок етаж живея, не е удобно, та за това гледам в звода си да я заредя :)

Едва ли. Но дано. Успех

To4no taka 6te stane. 6te badat sazdadeni edni avtomobilni mo6tnosti, napravo vtora Germania 6te stanete. Te VW, BMW, Mercedes ei taka 6te se predadat bez bou i 6te gi ostaviat bez konkurenzia. I kato potekat edni reki ot pari kam Bulgaria. Rai!

Концепцията на фабриката им е хубава. Въпросът е, има ли търсене за този продукт? Защото хората нямат пари за кола с която не могат да стигнат от София до морето.

А кой е казал, че българският пазар им е цел ?

Албанския си е целта

Идеално. В статията не става ясно кога ще платят първия лев/долар/евро. Кога ще купят терена кога ще направят първата копка ... иначе ясно 2024 ще им дадем 60 милиона .. това го разбрах от статията.

Според мен и терена ще им го подарят, ББР ще финансира всичко а фирмите на Гриша Ганчев и Домуса ще приберат своето ... както стана с Грейт Уол. И накрая от президентството ще сменят автомобилите на НСО с електромобили по някоя европейска програма - щото друг няма да се набута да купува тия коли, които явно никой не търси днес.

Тва е СТАРТ ЪП. Обещания, планове, следват грантове и подяния. Свършват грантовете и подаянията, вдгат си чукалата и отиват на друго място.

Гледах преди година интервю на руския блогер Дудь с руснаци и белоруси в Google City of California. Преди месец единият от интервюираните руснаци си продаде Start up фирмата за .....$500 млн. Като това е софтуерна програма внедрена вече с набрани клиенти. Т.е. работеща и с гарантирана клиентела. А тук се разтягат локуми за ПРОИЗВОДСТВО НА АВТОМОБИЛИ за някакви си мижави 180 млн.евро. Пише го в статията: Фолксваген инвестира в Турция 1 млд. и то само за 1 модел и то само за Близкоизточния пазар. Това не е амбулантна търговия и да продаваш на улицата. Трябва да имаш разрешение от определени държави да им стъпиш на пазара и да се обвържеш с дилърска мрежа, сервиз, гаранции за определен срок от години. Къде са те за този "завод", бе?!

Това човече с неясна професия и минало защо не отговори на един прост въпрос: откъде ще вземе квалифицирани инженерни кадри за такава отчайваща географска дупка като Ловеч (особено след трагикомичния провал на "Грейт Уол" пак там)? При положение, че умишлено катастрофираното ни образование произвежда единствено тотално непригодни дебили с претенции, а фирмите за автомобилни части не спират даз си крадат малкото читав народ с познания в бранша.

А откъде българските клубове вземат играчи ? Има ли добри условия и заплати, кадри се намират.

До 2 години България ще е фалирала държава. Потънала в огромни дългове и неработеща икономика.

Може и 5 да отнеме....

Нещо подобно говореше и Филип Димитров през 1991. Според него към 2000 -та България ще изнася капитали от свръх развитата си икономика.

Уж имали завод в Германия обаче не произвеждат нищо и не продават. А са продавали преди фалита. В момента производството на тази компания е спряно. На страницата за поръчки излиза съобщение, че някъде в светлото бъдеще като имат готовност да произведат и продават щели да се свържат.

Ами ако тоя льольо им е раздал и кредити от ББР на подставени дъщерни дружества? 200 милиона там 60 милиона като уж произведат непродаваемите си модели ... и хоп избили са си инвестицията десетократно.

Али Везвай - специалист в общественоперлалните услуги в Истанбул. И вече е промоутър на електроавтомобилното чудо. Абе, явно, българите сме тотални дебили, щом търпим такива гаври! За наша сметка!

Не няма да е водеща само курви мангали и дебили може да е тва като з а инвалиди скъпо нефункционално демоде Подигравка някаква.

Ясно ... каквото е останало от микроцеха в Германия ще го преместят в България и ще си избият инвестицията получавайки 60 милиона лева за производството на една дузина морално остарели коли. Интересно как без план без конкурс тоя министър вдига телефона и се разбират със съкурсника си от Харвард как да делнат едни 60 милиона на българския данъкоплатец за морално остарялото оборудване на фалирала фирма без дейност. Колко автомобила произвеждат в момента в немския си цех ? Отговора е 0! Спряли са всичко от една година и обикалят и търсят някое корумпирано правителство в източна европа.

Е той Кирето 200 милиона лева от ББР раздаде без обезпечение, ти за някакви албански реотани се кахъриш...

Отново платена статия на Кирчо Харварда. Такйв завод няма да има

Да изперем малко парички за служебните. Радеф….

По днешни изчисления колата трябва да се продава на за 20-24 кЕ. На тази цена, тази колица е тотално неконкурентна и непродаваема. Освен ако българското правителсто(т.е. данъкоплатците) не се бръкне с по още поне 10 - 15хил евро субсидия на всяка покупка на кола. Вероятно това е и голямата далавера. Да не говорим че още първоначално "инвестицията е изкуствено раздута с поне 30%, така че подаръкът от 34 МЕ да не изглежда прекалено голям.

В Булгаристан, освен каишки за налъми, друго нищо не може да се прави !!!

Халва, боза, гюбек, гюловица...

Къв е тоя мазен ман гал?

И аз искам да инвестираме в циганския кенеф Циганория!

Фалирала фирма като тази се купува със всичко и производството се прави от българска фирма. А и ако автомобила е над 10 000 лв. става непродаваем не само в България.

Какво значение има дали е българска фирмата? Ако работиш за Сименс или за Спарки Елтос (преди да фалират) има ли разлика? Ако Сименс произвежда същото и плаща данъците и заплатите какво точно ти пука дали тоя дето е собственик е с български или друг паспорт?

Какво за теб е българска фирма? Фирмите на Доган и Пеевски? На Домуса, Черепа и Гриша Ганчев? Или просто регистрирана в агенцията по вписванията? Като цяло икономиката е глобална ... част от спестяванията си хората държат в акции .. било на Сименс или Тесла ... просто света е глобален. А ти си говориш за някаква изкуствена сегрегация и облагодетелстване на местни олигарси с парите на българския данъкоплатец.

10 000 ще струва само батерията!

То даже и да стане, което е много съмнително щом германец го казва, при това от новите, доколко произведеното в България ще е българско? Едно време електрокарите бяха български.

Щом Радев е поискал помощ от алабанската мафия нещата са сериозни

докараха албанската мафия, само и само да се спасят... Радев ти си български предател

Онова нещо Плевнелиев тогава какво е?

Убеден съм, че 100% точно така ще стане.

Албанец прави немска кола в България, която е непродаваема! Вероятно Пламен Узунов ще изкупи складовите наличности след банкрута ! За нуждите на президентството!

Костов вече веднъж купи Ровъри правени във Варна... Добре, че бяха само 50бр.

Не е Костов , тъпанарино , Жан Виденов и Румен Гечев бяха .