Коментари - Луфтханза губи по милион евро на час | Бизнес.dir.bg
назад

Луфтханза губи по милион евро на час

Компанията обяви, че има нужда от държавна помощ

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Луфтханза губи по милион евро на час | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Подобни изявления са тенденциозни и остават не добре разбрани от хората. Под "губи" се има предвид "не реализира очаквана печалба". Т.е. те са си мислили, че ще реализират по милион евро печалба на час, обаче не им се е получило. Сега реализират по-малки печалби. Въпросът е дали има средства, за да платят заплатите на персонала, електричеството и другите консумативи на системите, които не могат да бъдат изключени. Ако да, то проблем няма да има, просто компанията няма да има очакваната огромна печалба, няма да може да се инвестира в подобрения, няма да се купуват нови машини. НО компанията няма да загине и хората й няма да избягат. Дори да става въпрос за 3 или 6 месеца, не би трябвало да издържи. Все пак има резерви компанията, а и ликвидни активи за продан. Държавата не би следвало да е длъжна да гарантира очакваните печалби на компаниите. На нас някой гарантира ли ни пълния доход?

Те това е модела на "пазарната" икономика и "свободния" пазар - когато имаш печалби те са твои, когато си на загуба - държавата идва да те спасява.

Трудно е да се каже каква е истинската картина. Колко заплати и пенсии плащат. Някой авиокомпании плащат пенсии на базата на приходи, нещо като пенсионни дивиденти. Дали имат такива задължения не е ясно. Между другото пътуването беше станало без контрол. С нискотарифните се стигна човек да прави секс с гадже от друга страна в трета страна за където има най-евтини билети за уикенда. Така че малко попрекалихме.

Тази загуба се формира на база разликата между приходите и разходите за дейността. Приходи няма, разходите си вървят ! А разходите за такава компания са чудовищни.

Когато имаш печалби - плащаш данъци.

Нищо не може да издържи 6 месеца без да работи. Само дръжвани служители. Всяка структура с реална дейност, принудена да спре изцяло или в значителен обем таботата си, може да издържи месец почти сигурно, с голямо услие може и два. На третия едвам ще съществува, почти ще ще вегетира. На шестия просто няма да я има, без оглед дали ще получи държавна помощ или не. Просто няма толкоз силни фирми, силните всъщност са слабите - малките ще се приспобят някак и е възможно да оцелеят, мастодонтите ще им се подгъната краката, ще полегнат настрана и ще си отидат. Но това няма да е задължително за лошо.

не губи по 1 млн на час, а пропуска печалби от 1 млн/час. В момента не летят, самолетите не се обслужват, не се плащат летищни такси и т.н. Не могат да ми кажат, че плащат по 1 млн/час за заплати щото точно заради тях бягаха стачкуваха през ден и наземен персонал и пилоти.

А мен ме безпокои положението в Никарагуа.

Немците могат и да не лъжат. Лизингови вноски му се вика, може да им ги начисляват. Е, спират се с постановление, възможно е държавата да го направи. Нали всички сме солидарни, и лизингодателите - няма откъде да им плаща вноските компанията. Но пак казвам - безпокои ме Хондурас. У нас наемите на търговски помещения - кафета, ресторанти, текат ли?

Пандемията не признава тоз и онзи. Трепе наред. Искали държавна помощ. Няма да стане, свивате се и кротувате, идва нов ред в световен мащаб. Който оцелее, добре, другите да му мислят извън борда.Светът ще се върне назад.

Като печелеха по 2 мильона на час не се оплакваха

Как да не губи като се плащат лизингите. Тия самолети да не са без пари?! А хората който работят там въпреки кризата пак им се плаща. Поне на този етап. Голяма част са у дома но как виждате да не им се плаща. Това значи да си изгонят служителите! Не подкрепям компанията като много добра но в дадени отношения не са прости!

олигофрен, мислиш че като са на земята няма подръжка, няма лизинг, няма застраховки, няма летищни такси, краткосрочно и дългосрочно паркиране привеждане на машините спрямо различните програми, техниката на земята която ги поддържа в нормално състояние и готовност да летят отново, нямаш идея колко струва флотилия от 850 различни по големина самолети, а всички механици си бъркат само в носа, където работя имаме 180 машини паркирани навсякъде и ни сбъркват от работа .... баси, какви сте разбирачи .... чикиджийска ви работа, бръщолевите глупости