Коментари - Купуваме все повече коли на лизинг: за година обемът на договорите се увеличава с 8,7% | business.dir.bg
назад

Купуваме все повече коли на лизинг: за година обемът на договорите се увеличава с 8,7%

В края на септември вземанията на лизинговите колмпании възлизат на 4,539 млрд. лева.

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - Купуваме все повече коли на лизинг: за година обемът на договорите се увеличава с 8,7% | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

щеш, не щеш ще купуваш на лизинг, ако искаш на нещо да се возиш изобщо... Иначе - велисипедо!

Не е ли по-добре да си купиш кола на старо? Има прилични за 2-3к лева и с минимум подръжка може да се кара доста години. Защо да си тураш доброволно хомот само за да е колицата лъскава и нова? Па на новата само смяна на масло и проч задължително обслужване може да ти излезе повече отколко цяла кола втора упротеба. Ако имаш пачка ок, ама ако немаш, какъв е смисъла да вземаш заеми?? За мен това е неразбриаемо.

екологична! Па еко-стандарти, па тесли... (не Тèсли...)

За какво става въпрос тук? За кредитно купуване? Защото лизинг по принцип е наемане на колата с опция за купуване след години

Ако човек има пари и знае какво да прави с тях - разумно е да купи нова кола на лизинг. Ако няма пари - пълна глупост е да купува нова кола. Имам колега - момче за всичко, последна дупка на кавала във фирмата, който си купи кола на лизинг + кредит (не му дадоха достатъчно от лизинговата фирма) + 10 000 лева лични пари (завещанието от баща му). Опитахме с колегите да го убедим, че това не е за него, че този харч нито отговаря на статута и квалификацията/заплащането му, нито пък ще експлоатира колата достатъчно, за да се оправдае цената ѝ. Е, сега си има кола на две години, която е на 9800 km, няма нито един спестен лев, спря да закусва, а за обяд и вечеря яде по едно кисело мляко ... децата му износват дрехите на децата на роднини, познати и колеги ... но пък той кара нова кола. Или поне беше нова преди две години, когато я купи. Външно не ѝ личи, защото я паркира в градинката до панелката в Надежда, а там никой не пази.

Щот направихте българския народ много богат, за това всичко е на кредит, дори месечните сметки!

Само в Булгарплод казваме лизинг на финансиране / financing. По цялият останал свят лизинг е нещо съвсем друго, по скоро наем отколкото купуване. Няма нищо чудно разбира се след като само ние казваме Ейпъл или викаме Веро на препарат за миене на чинии.

Щели да подаряват автомобил Дачия на всеки ваксиниран!

Освен дом, нищо друго не се и не трябва да се купува с банков заем. А тези, дето казват колко са ниски лихвите, ще им припомня, че от момента на излизане на колата от магазина, цената и пада с 30% автоматично.

Той да кара нова кола, пък ти се утешавай с -30% Ганьооо Ганьоо злобен

Който има пари и може да си позволи автомобил на лизинг не го бърка, че има обезценяване на актива. За удоволствието се заплаща...

Ганьо, а като караш талига на газ на 300+ хиляди километра голям терикат ли си? На нея не й ли пада цената? Друго си е да висиш по сервизи и всичко да е вързано с тел и рапидки.

Така ли 30% а? Що не си купиш чисто нова, закарай я до вас и аз ще ти я купя за "само" 20% по ниско от цената на която ти си я купил. Или намери някой хитрец който ще се съгласи на такава сделка. Мислиш ли че ще намериш такъв? Не мисля така - и това занчи че няма как цената да пада толко въпреки глупостите които се пишат из нета. Коли, и то луксозни, на които цената по принцип пада най-бързо след една година се продават за 10-15% по ниско.

Мен въобще не ме интересува колко пада цената. Отказах се да дам 14000лв за стара кола на 10-11г. изхвърлена от италианеца. Парите ги дадох за нов Дъстър, и остатъка на лизинг. Перфектната сделка! Лихвата ми е към 260-280лева! Нея не я броя.

В САЩ 30% от новите коли се взимат на оперативен лизинг за най-често 36 месеца и след това се връщат обратно и се сключва нов договор за следващия модел. Месечната вноска при оперативния лизинг е доста по-малка, защото тя трябва да покрие обезценката за периода на ползване, а не цялата стойност на колата.

С тая инфлация е супер изгодно да се теглят кредити. Накрая и банкоъе да фалират ще е чудно

Лизинг на 30% на година е чудесна опция!Незнам как няма една нормална лизингова компанията!

Мразя да чета коментари от хора който, се изказват неподготвени. Лизинга за 5 години сумарно излиза около 5-7 процента.

Лизинга за 5 години сумарно излиза +7К за "фирмен сервиз". Смяна на масло ифилтри вместо нормалните 150-180лв са ти 400-500лв. Да не разправям как се циганят за рекламация по гаранция. Немска кола купена от немски дилър излиза 2 пъти по-евтино обслужване там от фирмените сервизи тук. И това е само едната страна на медала.

Инфлацията се увеличава и тенденцията остава! И бройката на вземащи на лизинг расте, защото „госпожа инфлация“ ще им „помогне“ при издължаването!

Заемите са обвързани с Юробор, инфлацията расте, лихвата се дига, плащаш повече, банките са играли тази игра и вече знаят как да прецакат клиента дори и да има инфлация. Така че, няма как да ти е изгодно и да ти помогне при издължаването, това не се са 90-те, тука си с двата крака в лайната.

Още един неподготвен. Повечето Българи пазаруват коли на лизинг не защото нямат пари да платят цялата сума а защото лизинга им гарантира някаква сигурност върху собственоста на колата. В момента в който вдигнат лихвите ще се задръстят лизинговите компании с върнати коли или тези който могат ще приключат с лизинга на момента. За справка 2009-2011

Платена реклама на кожодерите. Надувайте момчета... да стане на парчета. И сменете табелата на Банско с "Цекоминево" Добре, че беше той човечеца, да се свети името му. Да иляди! Благодарение на него хиляди софиянци българи от други краища на Татковината ни откриха австрийските и италиански зимни ски-курорти...

Взимайте, взимайте. Живота на кредит е най-сладък.. докато не дойде момента да не можете да го връщате

Предпочитам да взема на лизинг, защото останалите ги онвестирам и от там изкарвам в пъти повече, отколкото да ги дам на куп!

Инвестираш в тоалетната

И като не можеш да го връщаш го продаваш на някой който може, кола в гаранция се протива бързо. Вземаш си част от парите, зависи колко си инвестирал и готово, каква е драмата?

направо сме се наредили на опашки...

Помисли за Промяна!