КРС: Пазарната позиция на "Български пощи" отслабва с всяка изминала година

От комисията отчитат, че разрастването на електронната търговия е основният двигател за развитието на пазара на пощенски услуги

Обратно в новината

Коментари - КРС: Пазарната позиция на "Български пощи" отслабва с всяка изминала година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не разбрах какви са тези колеДни пратки. Предполагам, че става въпрос за колеТни такива. А иначе, пощите имат много добре развита мрежа, предлагат доста услуги (особено в малките населени места) и може би им трябва малко подобрение/оптимизация на организацията. Освен ако нарочни не ги подобряват, за да може да ги вземе някой за мнооого изгодна (не за държавата, разбира се) цена...

Колега, всичко е на самотек в пощите. Миналата година около септември месец става проблем в сградата до централна автогара София, от която се взимаха пратките от чужбина, които трябваше да се обмитят в митницата. До тогава можеше да си вземе пратката в рамките от 30 минути до 1:30 часа, в зависимост колко е голяма опашката от хора. Сега в момента, не можеш да отидеш на живо да свършиш тази работа. Получаваш както обикновено известието за пратката, след което изпращаш документите на имейла, до тук няма проблем и ни звук ни стон по-нататък в продължение на седмица. Ако се опиташ да се обадиш на посочения телефон за тази работа, то той или дава само свободно или дава заето, щото някой друг луд като теб се надява да му вдигнат единствената телефона линия. Ако звъннеш на някой от другите посочени телефони във въпросното известие, то там ти казва, а ние нищо не знаем и не може, звънете си на другия номер, на който не може да се свържете. Та, ако пращаха автоматично съобщение, че имейла ти е получен и т.н. нямаше да е толкова притеснително, но и след като и на телефона няма жив човек с които да провериш дали всичко е наред, направо да се застреляш. В момента едно такова получаване на международна митническа пратка от пощата става за 10 - 14 дни, срещи 30 минути преди 5 месеца. Пък ти ми обяснявай как им трябвало малко оптимизация. Те са за уволнение всички ръководни кадри от тази компания.

Е, той колегата това казва дипломатично, че се опитват да потопят БП като намалят цената, открай време се говори, че искат да я продават.

Бъркаш здраво нещата. Въпросното обслужване на митницата няма нищо общо с Български пощи. Ако не се брои че част от пратките на Български пощи минават през същата митница. И имат същите проблеми. Но те по никакъв начин не са свързани с Български пощи

Предполагам, че заплатите на служителите им са смешни, но за сметка на това пък щата им е супер раздут... В моето малко градче в салона има поне 15 булки от които обикновено работят не повече от 4. Другите май чакат пенсия.... Митническия им склад въобще няма да го коментирам, че за да взема пратка ме пращат да си платя таксата в офис на пощата който е на 2-3 километра от склада. В склада не може да се плаща.... много яка система.