Кой купува нови коли в Австрия?

Продължава тенденцията за най-голямо търсене на вановете

Обратно в новината

Коментари - Кой купува нови коли в Австрия? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а кой купува стари коли в австрия бе????!

Туземците ?

А кой купува нови коли в България? Отговор: Кисели, нацепени батки, кифлундери (купуват им ги чичко - паричковците), псевдо-бизнесмени, хора от властта на "сладки" позицийки, шлякани келешчета (мама и тате "бизнесмени"), чалга певици и ту-таме някой, който се е излъгал да вземе кредит и да се загроби с лихвите на банките. Това е родната картинка.

българите,румънците

2-3 процента от населението, които взимат по-високи заплати и могат да си го позволят. Смешното е, че повечето от тях са на квартира. Демек, жилище нямат, ама нова кола купуват. Смях.

Да купиш чисто нова кола ,особено от съвременното поколение и днешната пазарна ситуация си е една много лоша инвестиция ! Като начало , стойността и пада с мин.5-10 % в мига на фактурирането и и напускане на търговския обект... След първата година експлоатация пада с още 10-на ... От 3-тата до 5-тата ,това за ,което сте платили , вече струва не повече от 50% от първоначалната си стойност,даже и да сте я държали само в гаража...В същото време са се появили нови модели от същата марка ! Да не споменавам и за значителните суми ,които трябва да плащате за скъпоценната си придобивка за "КАСКО"-задължително при лизинг и препоръчително в ...кеш плащане... Нова кола ,само ако се използва ИНТЕНЗИВНО за ...РАБОТА за да изкарва ПАРИ ! И то да е ...СИГУРНА ! У нас такава ...НЯМА !

Не е точно така! Значи първо, колата не е инвестиция, а е вещ за пряка употреба! Цените на компютрите също падат и то дори по-бързо... Когато купувам нова кола, го правя не заради друго, а поради същата причина, поради която дори и стара я вкарвам за ремонт в оторизираните сервизи - Гаранция на ремонта и вложените части. Да излиза малко по-скъпо, но ако недай си Боже се случи нещо (далеч съм от мисълта, че щом нещо е в гаранция, то не се чупи), отивам при представителството и им казвам "Ето си Ви я е, оправяйте си я! Утре сутринта на мен ми трябва кола, или оправете тази до тогава, или ми дайте друга!" Средния ми годишен личен пробег е около 40 000 км. Казано по друг начин на 3-тата година колата е с паднала гаранция. Връщам я и излизам от магазина с нова, а парите, които бих давал за ремонт на старата ги давам за лизинга на новата. Вярно излиза по-скъпо, защото не всеки месец правиш ремонти за по 300 лв., но пък както казах, караш нова кола...

българската поговорка: "На гол тумбак чифте пищови"

Ами точно така е. Жена ми кара служебна по 50 годишно. Обикновено купуват малко ползвани коли. Колите са сравнително надеждни. Като става върпос за 15 годишни, да, проблем е. Едната я караха 200000, и на практика нямаха сериозен ремонт по нея. Щом си купуваш нови коли знаеш, че не всичко се покрива от гаранцията. Едната им беше в гаранция и повече никога няма да купят такава. Обслужването е абсурдно. И скъпо и некачествено. Като не ти е в гаранция колата можеш да я правиш където искаш. Кеф ти в официален сервиз, кеф ти в такъв по избор. А читавите официални са малко. 3000лв за ремонт на коли не дават годишно. Най-вероятно на 2 години се събират толкова. А колите са 3. И основно по окачвания.

В маса семейства има по двама пушачи, което е колкото вноска за автомобил месечно.

Забравяш две основни неща - системите за сигурност, които имат новите автомобили, липсата на каквато и да е корозия -външна или скрита. Фактора притеснение го нямаш. Тръгваш на екскурзия из Европа и знаеш, че ако се счупи колата, може да бъде безплатно ремонтирана във всеки оторизирн сервиз безплатно. Фактора време - не се занимаваш нон-стоп с ремонти и не ставаш механик по нежелание. Имал съм употребявани коли, но последните 10 години си купувам само нови. Употребявани коли средно трябва да се използват до максимум 10-12 годишна възраст. След това не са нито да тръгнеш на път с тях, нито да разчиташ, че няма да те изненада всеки месец с проблеми.