Корабните застрахователи спират да покриват рискове в Русия, Украйна и Беларус от 1 януари
Пи енд Ай (защита и обезщетение) клубовете "Американ" (American), "Норт" (North), Ю Кей (UK) и "Уест" (West) вече не са в състояние да предлагат покритие за рискове от войната в региона
Обратно в новинатаКоментари - Корабните застрахователи спират да покриват рискове в Русия, Украйна и Беларус от 1 януари | Бизнес.dir.bg
Коментари
Лойдс винаги са били най-големият морски застраховател. Сега ще загубят бизнес, който с удоволствие ще се поеме от източни застрахователи.
Ха-ха-ха-хах ... Беларус!? На флота на Лукашенко му пука за корабните застрахователи и молдовските подводници!
Щом ние имахме ДЗИ, не виждам защо руснаците ще ги притесни това събитие. В тоя бизнес освен богоизбрани, трудно можеш да намериш други.
Русия е закупила над 100 танкера. А иначе от застраховките губят западните компании, които ги сключват.
P&I клубовете са зваимозастрахователни дружества... които покриват определена група от рискове, непокривани от обикновените застрахователи, на тези които членуват в тези клубове. А като чета имената на споменатите в статията клубове ми се струва че в тях не членува нито един руски корабособоственик, руски корабен оператор или руски чартьор;)
Russian National Reinsurance Company и Ингосстрах са руските компании които застраховат руските кораби, включително и за рисковете прокривани от P&I клубовете;)
Един ден войната, ще приключи..и тогава много компании ще им бъдат избито зъбацитяе и няма да пропарят до руските пазари...ама нейсе ще има сеири
Единствения вариант Беларус да имат излас на море е да завземат Украйна - мечтаят си...
P&I застраховат и рискове свързани с товари превозвани по море... не знам дали някой си спомня но Естония се опита да изнудва и Беларус с цената за обработката на беларуските товари изнасяни от естонските пристанища, е , Естония остана без приходи а Беларус започна да изнася нейните торове през пристанището в Уст Луга, същото пристанище беше построено когато Естония се опита да изнудва Русия, която изнасяше въглищата си през Нарва;)
Ами пробвай да застраховаш тогава! :))))) ... имало и други ... Алоууу, това означава някой, който има ресурса да поеме тези рискове!!! Хайде застраховка ги ти!!! :)))) Пълно е със смешници тука....
Е то щото в Беларус само с океански лайнери се придвижват! Тя и Нюланд навремето се репчеше, че щяла да изпрати 6-ти американски флот в Беларус, ама не можа да ги открие на картата и операцията пропадна!
Морския флот на Македония е с адрес в Швейцатия - някакво голямо езеро..., ако не се лъжа.. :)))) Щях да умра от смях...., така че.. :))))
Ще възникнат. САЩ в истерията и безпомощността си, докато пропадат, ще образуват нова руска държава! ...
ДЗИ ще се намеси на пазара... А може и "Дал Бог живот и здраве", аз там си застраховам бричката...
Бизнесът не търпи празно пространство. Щом тези си тръгнат, ще дойдат китайски и руски застрахователни компании. Арабските пари също търсят реализация. Накрая в САЩ ще ядат долари.
2023 ще е годината на голямото преразпределяне. Русия ударно купува търговски флот, а и вдигнаха капитала на Руската държавна застрахователна компания, която пое застраховките на товарите и корабите. Няма проблем с нея да се плава в международни води и да се влиза в пристанищата на "приятелските държави".Случайно ако се появят мераци за пиратски действия - Все повече кораби, собственост на Русия носят руски имена и плават под руски флаг, та да видим на коя държава ще й стиска да конфискува руски кораб, с руски товар, платен в рубли от клиент, извън дружинката ФАЩ/Еврогейски съюз/Микробритания и пудела Австралия. пс. Има китайски и индийски застрахователни компании. Ще живеем в интересни времена, както казват китайците.