Китай замразява автомобилните инвестиции в подкрепили митата страни от ЕС
Пекин е насърчил китайските производители да се насочат към страните, обавили се против допълнителните тарифни ограничения
Обратно в новинатаКоментари - Китай замразява автомобилните инвестиции в подкрепили митата страни от ЕС | Бизнес.dir.bg
Коментари
ЕСССР е вече пътник, алчните "елити" си напълниха джобовете , а бедните пак ще го духат. А "територията" сме извън всички класации - мафиотска държава изтъкана от корупция и беззаконие, няма родно производство , каквото не е окрадено е разпродадено на чужди чорбаджии , зависим изцяло от внос - дори и на най-елементарнитъе неща.
Кофти за Европа. Но мисля, че Урсула ще размисли или просто ще затрие европейската автомобилна индустрия. Всяка една евро компания е в джойнт венчър с китайска такава за да ползва китайски технологии. Това са огромни инвестиции в икономиката на ЕС (заводи, ноухау, работни места и коли на достъпни цени) които за момента отиват във фризера. Освен това китайския авто пазар който е най-големият в света се променя драстично. Европейските легаси компании се сриват там и то без санкции защото никой вече не купува двг-та а ел. колите им са с китайски технологии но на бомбастик цени. До скоро 50% от приходите на Фоксваген груп идваха от Чайна. Сега с дебелите мита, тази година Фауве затваря 3 завода, догодина още 3 и Германия пак ще бърка в резервите за субсидии.
Когато жълтите заразиха света с техния Ковид-19 и не платиха компенсации за милионите жертви можеше, когато и сега спонсорират тероризма на Путлер - пак може, когато безогледно замърсяват планетата, пак е добре. Обаче, когато ЕС им сложи мито на трошките - вой до небесата. Ааайде обратно в Азия! :)))
Волво и Лотус са на Гийли. Не ми се мисли колко други "западни" компании са Китайски. Тия подлоги ционистки от Брюксел, дето два лева не са изработили през живота си наясно ли са колко са малоумни да слушат БлекРок и Вангард, които ги унищожават и грабят?
Всъщност България е една от страните, които на 4 октомври гласуваха за налагане на забранителни мита на китайските електромобили. Така че китайците би трябвало за замразят инвестициите и в България. Друг е въпросът, че в България напоследък няма никакви инвестиции, нито китайски, нито нечии други.
Постът вече е цензуриран - забранено е да се одобрява, поради фактът, че казва на глас истината !
Водеики се от свободата на слово и мнение дира пак блокира + и - за гласуване и вашият пост 123 е блокиран.Блокирани за гласуван са и още 8 поста,европедераски цености
Ами нали според копейкаджиите страните от БРИКС са необятен пазар, тогава китайците кво се напъват да продават тук ? :) хахахахахахааххааххахахахахааха
Ми да. Да почват да продават там. Само се чудя що ли немците реват като мечки срещу тия мита и що французите и италианците преговаряли за инвестиции? Какво ли им става а? Явно са се объркали. Само се чудя ако китайците решат да " намалят" като цяло вноса на стоки, не само на коли, какво ли ще стане с тоя велик търговски колос ес? Щото имам един спомен какво стана през 2019-2020 година при ковида когато в ес даже и маски и ръкавици нямаше.