Коментари - Китай предизвика рязко покачване на жп превозите в Европа | Бизнес.dir.bg
назад

Китай предизвика рязко покачване на жп превозите в Европа

Бързото възстановяване на страната от пандемията й помогна да доминира в световната търговия през втората половина на 2020 година

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Китай предизвика рязко покачване на жп превозите в Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

те затва краварите реват и вият, щото са от другата страна на океана и само могат да мучат жално хехе

Ми то целта на вируса беше това.

Не разбирам откъде извира тая любов на българите към Китай.

А бе къде се напъвате за еврозоната по голи гащи. Не виждате ли ОТКЪДЕ духа вятъра. Сърбите се ориентираха правилно. Китайски ваксини, китайски железници. А за нас боклуците от всичко за 1 лев.

Да не би те да са бомбили София, или май бяха англичани и американци.Или те са ни делили след войните.

Страшно тъпи коментари!

БДЖ спиш ли?

Умряло е.

Платена е.

А какво им пречи на европейците да бачкат повече и да си произвеждат? Ресурсите са им до гъ...

Америкосите да го духат....Китай и Русия са се разбрали отдавна

,,,,Нина Фан, продавач в китайска фирма за оборудване за фитнес, казва че бизнесът й обикновено изнася по море"". - Нещо, граматически не е устойчив, превода.

Ще и сърбаме жълтата попара когато премине опиянението от вноса на Китайси телевизори и фитнеси

къде се слагаш и ти при Китай бе Руски миндил .???

Ето защо, тулупа, ,купи" нови влакчета!

ЗАКОВ ДА МУЧАТ ? ГЛЕДАТ ГОЛЯТ ЕВРОПЕЙСКИ ЗАДНИК КОЙТО ГО МАЖАТ С ЖЪЛТ ВАЗЕЛИН В МОМЕНТА

Самуле, недей да се изхождаш, където не трябва!

Не са българи , комуняги русофили са.

Разбира се. Китай взима 2/3 от кочината.

Браво на Китай. За това са силна икономика. Защото имат силна логистика-макрологистика. А ние лапаме мухи. Въпреки че имаме таково хубаво географско положение.

Те и Черна гора се ориентираха към Китай , а сега реват на ЕС да ги спасява.

Русия не случайно изгражда пристанища по Северният морски път,а освен това продължава строителството на участъци от ""Трансполярная магистраль"", трансполярную магистраль включают города Мурманск и Архангельск в качестве крайних западных пунктов маршрута.""Тази магистрала има отклонения към северните пристанища, а от двата крайни западни града с мрежата на Европа

Тъпа , гадна ушанка.

КОГА В БГ БИЗНЕСМЕНИ ТЕ ЩЕ РАЗБЕРЪТ ЧЕ ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ТРАНСПОРТ Е НАЙ-СИГУРНИЯ, НАЙ-ЧИСТИЯ И НАЙ-ЕВТИНИЯ АБЕ НАЙ-ПРАКТИЧНИ ПРЕВОЗ НА ТОВАРИ СИ Е ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ТРАНСПОРТ ОТ КАКТО СВЯТ СВЕТУВА ТО И ЗАТОВА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИКОНОМИКИ ДОСТА ИНВЕСТИРАТ В ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ТРАНСПОРТ АМА ДОСТА, ЗА ПРИМЕР МОГА ДА ДАМ КАК ЩЕ ДОКАРАШ 30 КОНТЕЙНЕРА ОТ МОРЕТО ДО СОФИЯ С 30 ТИРА ИЛИ С ЕДИН ВЛАК КОЕ Е ПО ИЗГОДНО И БЪРЗО 30 ТИРА ИЛИ ЕДИН ВЛАК АРЕ БЕГАЙТЕ ОТ ТУКА А КАКВО СТАВА В БГ. АМИ СЪСИПВАТ ВСИЧКО В ЖП. ЗАЩОТО НЯКОЯ МЪРША БЛИЗКА ДО ВЛАСТА СИ Е ОТВОРИЛА ТРАНСПОРТНА ФИРМА С 10 ТИРА И ТЕ ТАКА В БГ МЪРШИ МЪРШИ СА ТИЯ НАГОРЕ ТОВА Е

Китайците мачкат, руснаците разбиват, ЕС изнемогва от тежестта на корупция и предразсъдъци, САЩ печатат ли печатат, какво друго им остана? Само въпрос на време е кога ще ги помете бурята на хиперинфлацията и ще станат географски придатък на латинска Америка.... Статуята на свободата вече ще се нарича статуята на глупостта. А едно долно племе населяващо едно от най хубавите кътчета на света ще изчезне завинаги а територията му ще стане автономна област на Индия.

Имам си една мечта. От София до Варна и Бургас за по-малко от 3 часа с влака. 21 век е, не мисля че е невъзможно.

Технически може, политически не може... в момента... 3 часа до морето значи София - Пловдив за 1 час... от там следват доста промени, които не могат да се контролират...

Защо не може “политически”? Кои са “промените”, които трябва да се “контролират ?

от кравария ли? и 1/3 им стига

опитай се да кажеш нещи смислено ве прост трол

мучат щото вече никой не ги иска, а ЕС по-добре да се мажат с жълт вазлин от колкото да лапат черни реднешки пишки

Заемите се връщат. РАНО или КЪСНО ... с ЛИХВА!

Една влакова композиция носи товар приблизително колкото 30 -40 тира.Наряда е от 2-4 човека.Сервитута на една двойна линия е по-малък от едното платно на една българска магистрала ..Влаковата композиция е най-екологичният транспорт,най-малко шумният ,най-безопасният.В много страни има мощно строене на ж.п.линии,но в България има закриване.Пресметнете колко вредни емисии отделя един тир,от двигател ,триене на гуми ,а и шум.Това се преките вредни емисии ,а докато се стигне до горивото още колко вредни са отделени при преработка на петрола

До 2021 година по решение на ЕС от 2005 година, трябваше всички влакове да са СКОРОСТНИ! Влакове, а не МАГИСТРАЛИ! ВЛАКОВЕ! Ама парите отидоха за магистрали, а не за БДЖ! Научете се да четете, а не да мечтаете!

Нищо не може да спре Али експрес. Шегата настрана, китайците са много гъвкави в търговията и това е една от причините този отрасъл да им е добре развит. Винаги много бързо се ориентират.

По-евтино им е да си изнесат производствата в Китай. Много по-евтино. На Германия цялата тежка индустрия е там (и в същото време се бият в гърдите как си пазят природата; пазят я, защото най-мръсните производства са им изнесени).

в минало време.Отдавна Европа или САЩ нямат никаква индустрия нито тежка нито лека дори Ай Ти сектора е изкупен от местни предприемачи.

по принцип си прав..само дето очевидно не си запознат ,но първо за да стигне до товарене на влака отново се използва автомобилен транспорт.при разтоварването също.дори в момента в София оперират 3 влака на отделни линии.пристига в СФ ,но трябва до се разтовари в Стара Загора.ето ти още един път използване на камиони.

Ами да, нали жълтите го пуснаха тоя вирус...А гейския съюз вече повече от година не може нищо да направи...

В Булгаристан 98% от населението са мърши , то затова сме на това дередже...

Токио - Осака е долу горе колкото е София - Варна. "Шинкасен"-а го взима за 3 часа. Билета е около 15 000 йени. Влака свързва две агломерации - едната около 36 000 000, другата около 10 000 000, като се минава през една трета - 32 000 000. Въпроса е, готови ли сте да платите около 250 лева за еднопосочен билет? Това е някак минималното, защото между Токио и Осака влаковете са по-чести от трамваите пред нашата Централна Гара и разходите на трасето се разпределят върху много влакове.

Още март м.г. писах, че това е Първата биологична световна война, започната от Китай, като часто от решенията на конгреса на ККП от октомври 2017 година. Там, в решенията на този конгрес, са упоменати и срокове, които отлично се вписват в процеса, който протича. До 2035 година, в съответствие с решенията на конгреса, КНР трябва да стане първа световна политическа, военна и икономическа сила! Това е годината, до която КНР трябва да докаже превъзходството на социализма с китайски характер. Това, което казвам, не е тайна или конспирация някаква, а ясно е написано в решенията на въпросният конгрес. Прочете ги. Те не са тайна. Имаше ги на страницата на китайското посолство, преведени на български. Сега не съм поглеждал. Та нима всеки със здраво, нормално мислене, не вижда ли, че КНР е страната, която не понесе практически никакви щети от тази епидемия, а дори напротив, отбеляза рекорден ръст в икономиката? Няма жертви от заразата! Страна, с население близо 2 милиарда, посочва няколко хиляди починали с/от заразата! И още - в коя развита страна няма китайска колония? Забележете, че най-жестоко са ударени най-развитите страни, като САЩ, Германия, Великобритания, Бразилия... И липсва отговор на един банален въпрос - колко от китайските колонисти, пръснати във всички страни по света в незнаен брой, се заразиха и умряха от заразата? Няма такава информация! А не трябваше ли точно те да бъдат първите жертви на епидемията?... Елементарно, Ватсон, както казват едни китайски приятели на североизток от нас.

Никой не отрича участието на автомобилният транспорт от крайни и междинни дестинации.Винаги има товарене и разтоварване както по трасето ,така и в двата края. В чужбина не съм виждал огромни тирове да се движат едва ли не в центъра на града.Обикновено в периферията има нещо като складови бази ,там се разтоварват и със значително по-малки камиони се разнасят до крайният потребител

такива малоумни коментари като твоя трябва веднага да бъдат изтривани и профила ти блокиран, точен пример за фейк нюя, пропаганда и конспирация е без абсолютно никакви доказателства, даже напротив има очевадни факти, които оборват твоята смехотворна теория

бил писал, аве къв си ти, че си бил писал ве, кой го интересува от глупостите на някъв неизвестен интернет лузър хахаха