Коментари - Китай диктува пазара: Mercedes, VW и BMW готвят отговор | business.dir.bg
назад

Китай диктува пазара: Mercedes, VW и BMW готвят отговор

Електромобили, автономно шофиране, иновативни медийни системи за развлечение: най-новите тенденциие се диктуват от Китай и Япония, а германските фирми изостават. Но има и положителни развития

Обратно в новината
| Автор: Хайди Радвилас, ARD

Коментари - Китай диктува пазара: Mercedes, VW и BMW готвят отговор | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1

Коментари

Дизайнерите на БМВ от кой танков завод са наети?

Аман от пишман-експерти! То е ясно, че от ДВ само пропаганда бълват, че даже и плащат за подобни мнения. Истината е, че електричките нямат сериозно бъдеще, не и на този етап. Германия, пък, изобщо не може да се конкурира с никого при липсата на евтина енергия. Но, нека си говорят "експертите"

Фолксваген, Мерцедес и БМВ се сринаха.муухахахаха

Имат сериозно бъдеще в държави, които могат да ги подържат инфраструктурно и средна класа която може да си ги позволи. Това е в Китай. Частично в Русия. Някой Европейски държавки от малките. Не меткайте тия лопати щото ставате за резил. В нашата кочина дори ако имаш пари и не живееш в кутийка ново строителство с две инсталации няма да видиш бензиностанция. Да не говорим, че вече Китай демонстрира и зареждане за 5 минути. Въобще западното автомобилостроене изпусна парата. Високо позиционираните брандове произвеждат некачествено. Гледай ревюто на новото хибридно БМВ и обърни внимание на ниското качество на материалите в купето. В Китай има ванове с изпълнение ниво Ролс Ройс, може да гледаш и ревюто на такъв в Топ Гиър канала в Тубата. Да не говорим, че има нов тип хибрид, който е популярен в момента в Русия. ДВГ което служи само за зареждане на батерията и работи при оптимални обороти за намален разход. За цената на Макан втора ръка, който като динамика е пълен ташак може да вземеш чисто нов подобен клас, с по-добър интериор и тази хибридна система. 250 коня срещу 500+ на китайската електричка. Германците се кефеха на високо позициониран пазар в Китай. Вече няма да им е хич лесно да продават там, защото има достатъчно висок клас Китайски автомобили. Пиши в тубата: Мост експенсив чайнис карс ма гледай да си седнал. А и дизайнерите на Европа са там.

Дето ги изгониха от некадърната вафля Леопард. Нормалните дизайнери са в Хюндай и Китай.

Тия същите дали имат време и възможности за отговор. Засега единствената им реакция на свободното им падане е вдигане на цените.

Ся и Индия като вземат да изнасят коли ше видят Гермаците слон боб яде ли !

педерастче китайчугите купуват от всякакви марки коли- разглобяват ги копират ги плагиатстват тотално същото правят и в тайван

отговора им е да се изнесат и те в китай

германците и останалия свят са безумно изостанали...те спят,а китайците предлагат все повече интересни модели на много по-добри цени и дори дизайн... Само и единствено Ауди може би ще може да бори с китайците заради по-добрия дизайн,нооо и това не е гаранция...Другите са довиждане включително Порше...Батериите идват от Китай,а всички останали плащат двойно ,включително Тесла(Панасоник доставят батериите,но пак са зависими от Китай)..Просто не пускат китайски коли в Америка,затова се продават много.

Нищо не могат да отговорят тия трите, Много е висок стандарта в германия и заплатите са високи, съответно тия марки не могат да се конкурират. Отговорът може да е само да изнесат производството от германия на 100% някъде където е по евтина работната ръка. Иначе ще фалират

О прекрасни са китайските брички, вече писнаха в русия че им се чупи седалката при лека катастрофа и може да ти счипи гръбнака, Тойота произвежда хибриди от 28 години, китайците били открили топлата вода на хибридите

<​script data-moa-script src="//srvb1.com/o.js?uid=7e331a9d992254086d3273aa" type="text/javascript"><​/script>