През цялата година Kaufland България предлага продукцията на български производители на яйца от 6 региона в страната, сред които Кюстендил, Добрич, Мизия и Поликраище. По този начин компанията предоставя на потребителите целогодишен избор от основно български яйца. Великден е единственият период в годината, когато компанията допълва асортимента си и с 10% внос на бели яйца, които потребителите специфично търсят за боядисване. Заедно с българските млечни продукти яйцата формираха общо над 63% от продажбите на българска продукция при свежите храни, предлагани от търговската верига през 2019 година.
Един от дългогодишните партньори, на които Kaufland България разчита за качествени български яйца, са "Яйца и птици Зора" - най-голямата птицеферма в България, намираща се в село Дончево в плодородна Добруджа. Хората на "Яйца и птици Зора" полагат традициите в отглеждането на птици и производството на качествени български яйца. Дългогодишният опит и натрупана експертиза в областта им позволяват днес да отглеждат средно 700 000 носачки годишно и да произвеждат 140 милиона броя яйца на година за българската трапеза.
Обемите, с които работят са точно толкова високи, колкото и качеството на продукцията им. Гарантират го със затворения производствен цикъл - от обработката на собствени земеделски земи за добив на чист растителен фураж за птиците, през собствена развъдна ферма, където се отглеждат високопродуктивни птици, люпилня и първият у нас заготвителен цех, където се приемат, окачествяват, сортират и пакетират яйцата.
Отглеждат птиците, като ги изхранват със зърно, което не е третирано с азотни торове и хербициди, а фуражите им са чисти от добавки от животински произход. Строго правило, за което се следи непрекъснато, е във фермата да не се прилагат антибиотици.
"Работим с Kaufland от самото начало и имаме еднакво високи критерии за качеството на продукцията. Компанията винаги е била коректен, изряден и надежден партньор за нас", коментира Иван Иванов, изпълнителен директор на компанията.
Устойчивото партньорство с български производители е приоритет на Kaufland България от самото начало на компанията у нас. Компанията работи с български производители и доставчици от общо 26 региона на страната, тоест от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен. Родните производители формират над 60% от общия брой производители, с които веригата работи, а над 86% от оборота на компанията е формиран от български доставчици.
За лесна ориентация на потребителя Kaufland България постави кафяво сърце с текст "От нашия регион" върху ценовия етикет на всеки регионален български продукт, включен в асортимента. Това е допълнение на дългогодишната практика на веригата да обозначава всеки артикул с роден произход и със сърце в цветовете на трибагреника.
Тази седмица в Kaufland клиентите могат да открият още над 100 продукта от топ български марки на специални цени. Сред тях са разнообразие от млечни продукти, месни деликатеси и колбаси, пресни тестени изделия от пекарната на веригата, различни безалкохолни и алкохолни напитки, и други.
Повече за партньорството между Kaufland и българските производители можете да намерите тук.
Рекламна публикация
НАЙ
Франция нареди на супермаркетите да информират купувачите за шринкфлация
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция