Как Германия загуби битката за осуетяване на митата за китайските автомобили
Заровете вече бяха хвърлени, когато Урсула фон дер Лайен обяви на ЕС за разследване на изкривяващите пазара субсидии за китайски електромобили
Обратно в новинатаКоментари - Как Германия загуби битката за осуетяване на митата за китайските автомобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ако беше инженер, щеше да се поинтересуваш от последните тестове в Европа. Китайските автомобили изпреварват всички по безопасност.
Само луд човек може да си купи китайски автомобил. Те не покриват елементарните норми за безопасност на пътя и пожароопасност !
Всичко е театър, всъщност надуват приходите в бюджетите. Както и идиотската като форма търговия с емисии. Дреме им за екологията, всичко е пари и данъци. Колкото повече, толкова повече в бюджета, че да има за лапане.
Нелоялна практика било държавата да се намесва в производството на екологични електрически автомобили!!! Лоялна практика ли е тогава държавата да забранява автомобилите с ДВГ, ТЕЦ и т н. ЕС иска ли екологични автомобили, защо не толерира по евтините електрически, а иска по скъпи??? Принудата политика ли е на ЕС или пазарната икономика!!!
Продължават да подрязват крилцата на жълтурите. Скоро пак ще карат с купичка ориз на ден. Ама преди това на Си ще му резнат гръцмуля.
да не налага мита на жълтъците ... . ние и без това, по чисто идеологически причини - не купуваме нищо което е "сделано" и нищо което и от оризоядите ! . така че на дръпнатите да им е ясно, че подкрепата на терористите от блядия, ще им излезе през носа ! . огън !
Ще ходиш гол, бос и пеш, ако [ по КАКВИТО и да е причини ] в момента не купуваш НИЩО руско и/или китайско ... ако преди това, разбира се не умреш от някоя болест, понеже няма химикали за лекарства. Европа, освен малоумни политици, НИЩО друго не произвежда САМА! За България пък - да не говорим - ако се огледаме наоколо, то няма да има нужда от думи.
Лайен е нула политик и неофашистка. Това е същество, което изобщо няма капацитет за правене на политика и акцентите преди изборите й са един фарс. За толкова време един истински полтик щеше да съхрани ЕС, вместо да го даде на кучетата от САЩ, целия. Срещу лична игода, разбира се! Гнила ябълка в копринени костюмчета. Как дойде този фалшв Европа?! Как го допуснаха европейците?!
изобщо, понеже аз електромобил с вградени подслушвателни аудио и видео устройства (както при смартфоните) никога няма да си купя.
по оризоядите ! който помага на блядавете - пазар няма да види ! . германия да се ориентире към другите пазари - южна америка, индия, азия ...
Абсолютно съм против всяка субсидия,държавна помощ.Но за фирми от такива държави които искат да продават "евтино" в държави където субсидирането е забранено - мита,мита и пак.Ето, могат да продават в държави със сходни политики.
Ама това означава че само България, Чехия, Дания, Естония, Малта и Словакия отговарят на вашите изисквания, щото във всички останали страни от ЕС има финансова "помощ" за покупката на електромобил, от точно определена сума до половината стойност на автомобила, което в крайна сметка пак е субсидия, макар и непряка... са друг е въпросът че парите в ЕС свършиха и тези благинки полека-лека намаляват, и май точно заради това се сетиха че Китай "субсидира" автомобилната си промишленост.
А пък това, че например в Европа индустриалният ток е със субсидии, не означава, че производителите имат субсидии .... те щото другите трева пасат. Или пък данъчните облекчения за големите производители не са субсидии .... Абе тази игра на думи както в Европа може да мине само при такива като Кенефа.
Европейските марки се оляха от лакомия, сега бахура - заслужават си го - един среден автомобил от 40, сега се продава за 60 ... ай към фалита тип Нокия
Та къде казвате, че Фолксваген ша произвежда електрическите ЙЕТТИ и ШКОДИ? В Китай.. След като в Германия се затвори - заради фалит, завода за силициевите елементи за слънчевте батерии и Германия няма да има повече собствено производство на соларни панели.. С какво ще реализира ОЗЕЛЕНЯВАНЕТО на енергийния си сектор с фотоволтаици?
Що мрънкате бе .... При такова количество бюрокрация и администрация в Европа на всички нива и държави, която не произвежда нищо, някой трябва да им плаща заплати, осигуровки, пенсии ... да добавим и "инженерите" от Азия на социални помощи. Като няма кой да бачка и да плаща, бюрократичният апарат ще ви вземе парите с повече и по-високи данъци!
Какво ще правим с Волво, което беше купено от Китай... преди година-две китайското Волво се похвали че напълно е изкупило акциите в китайските заводи на комапнията която го е купила, са това Волво китайско ли е или не?!
Руснаците са виновни че не успяха да превземат бързо Украйна. ЕС тъкмо да се отскубне от ръцете на САЩ и да подобри отношенията с Москва, да строи газови тръби и да вдига санкциите и ония влязоха в Украйна с тактики от Първата Световна Война. Не ми пука за Украйна, но да я бяха превзели за няколко месеца ЕС щеше да продължи да се движи към Русия, даже бърза победа над Украйна Щеше да помогне за бързо сближаване на ЕС с Москва. Вместо това руските за пореден път доказаха защо никой не ги иска в Европа. Щото не могат. Армията им една бюрократична сбирщина не успя да се опре на добре организираните и реформирани по западен модел Украинци.
Кой ми сра в гащите .... пак ли руснаците виновни бе .... На Русия й отърва дълги военни действия, и Русия не я интересува никой друг освен самата Русия, впрочем както и САЩ и Англия са най-важни за себе си. Колко неща се промениха в положително в самата Русия и и в световен мащаб, които при бърза победа нямаше да се случат ... Прекалено сте глупави за да ви обяснявам .... самият факт, че не виждате по-далеч от София и Берлин ... Светът не е Европа и САЩ!
А караше ги някой да подгласят на САЩ за Украйна .... онез си гледат интереса. Пример: САЩ - да дадем ф16 на Украйна ама Вие дайте де, нищо че ние имаме над 1500, а Вие общо нямате и 300 .... за парите същата работа, Те си дават парите на техния си ВПК, а европа плаща сметката на Киев ..... и се прави на ощипана мома, че не знае кой взриви СП1 и СП2 ..... и много други !
Щом европеецът търпи такива като овързаната в корупция Лайен, що не? Щом европеецът, и в частност германците, си избират скопец като Шолц, що не? Щом тук до власт имат достъп подобни на дочовека, Шиши, еугЛена, Прост.о Киро, Асена, Митев, Малката Шехерезада, геерал-сервитьор Пале, Криптомир и т.н., що не?
Т.е. сега европеецът ще трябва да извади едни пари, които да даде или за скъпа европейска кола или за да плати мита с цел ояждане на евробюрокрацията с парите от тези мита. И в двата случая тези пари са от джоба на обикновения човек, който не ползва държавна кола. Този човек, който иска да си ползва стария тип кола, ама бюрократите му казват "не"