В разгара на пролетта сме и вече можем да започнем с мислите за приятните и разпускащи занимания навън. Топлото и слънчево време предразполага да излезем на открито и да се впуснем в различни разходки, тренировки, игри и забави, с които да повдигнем тонуса и настроението си след дългия зимен период.

С всички активности обаче, с които ще наградим своето тяло през следващите месеци, трябва да помислим и за различни видове помощници, които ще ни бъдат в полза както когато търсим допълнителна енергия, така и в случаите, когато трябва да се възстановим след продуктивна тренировка. На пазара могат да бъдат открити множество предложения за тази цел, но има един иновативен енергиен продукт, който заслужава да му бъде обърнато специално внимание.

Става въпрос за биоенергийния гел "MelliGel", чиято основна съставка е 100% български мед, и който вече може да бъде открит във всички 127 магазина на Lidl в цялата страна. Lidl е и първата хранителна верига у нас, която дава възможност на клиентите си да опитат този иновативен енергиен продукт, който със своите съставки повишава тонуса и подпомага възстановяването след интензивно натоварване.

Биоенергийният гел е изцяло натурален и се предлага в няколко различни вкуса и спрямо всеки свой вид, освен мед, съдържа съставки с доказан ефект за повишаване на активността като кордицепс, гуарана, какао или зелен чай. "MelliGel" е сертифициран и като първият 100% био енергиен гел от глобалната програма за тестване и сертифициране на добавки Informed Sport, като с тази гаранция потребителите имат спокойствието, че консумират качествен и натурално чист продукт.

Така че независимо дали ще предпочетем да направим една планинска разходка, мини футбол на открито с приятели или разнообразни тренировки с по-голямо натоварване,"MelliGel" и Lidl имат точното биоенергийно предложение за това.

А във веригата ще откриете и още много други вкусни и качествени предложения, подходящи за различни хранителни режими. Защото, както знаем много добре, тонусът и настроението зависят предимно от това какво консумираме и колко често се усмихваме!

Съдържание на: Lidl