Избраният за концесионер на Летище София обеща Терминал 3 до 10 години

От инвестиционен фонд Меридиам заявиха, че няма да има забавяне на инвестициите, ако концесията бъде стартирана

Обратно в новината

Коментари - Избраният за концесионер на Летище София обеща Терминал 3 до 10 години | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като знам какъв смотан гей назначиха за Финансов директор при концесионера - ще видим Терминал 3 ама друг път. Само ще точат пари, и ще съкащават хора и разходи. Очаквам скоро да спрат асансьорите, масово хората вече са само с ръчен багаж, мога и по стълбите :)

пукнаха летището , а преди изборите ,ще го счупят;патента е на гробарите.

Както каза и обеща един управляващ в България с български корени от Мадрид преди години - "Ще ви оправя за 800 дена". Оправи ни, но в преносния смисъл на думата. Така и тия с тия обещания.

Ами то и аз мога да обещая полети до Луната от летище София. Няма ли го написано в договора черно на бяло е бошлаф работа.

Още ми миришат омазаните кенефи на летище "Варна" когато там стъпих за последен път кацайки от Мюнхен....през 2011г. Явно беше, че ги "чистят" веднъж седмично. Позвъняване от летище "Варна" преди граничен контрол, до Варна, ми струваше $30.00. За удобство ТИМ-аджиите бяха изпратили позвъняването ми през САЩ. От Варна. Ако МЕНИДЖМЪНТА не бъде коренно сменен с не"български" ....кенефите пак ще ги чистят веднъж седмично, дори клекалата да са златни а барманката в кафето ще ви гледа като че ли сте се развели с нея поне 3 пъти.

Kalin

Надявам се новото правителство да разтрогне този договор и да прекъсне грабежите!След Гад Зееви явно още има какво да се краде от авиацията ни

"Избраният за концесионер на Летище София обеща Терминал 3 до 10 години" .... това звучи като поговорката "Надай се коньо на зелена трева"...

По-добре звучи "...обещаха Терминал 10 за 3 години"

Едно от последните държавни неща за разграбване. И пари не искат да плащат дори ...

Няма нормална причина да се дава на концесия летището.Няма нормална причина да се дава на концесия инфраструктура.Няма нормална причина да се дава на концесия и нищо, което е естествен монопол. Обясненията кой, какво щял да открадне в повече или по-малко не са интересни.Това е озаконена корупция и престъпност.

Егати чудото. Изнесоха ни златото, храната, ресурсите, хората, а ние и без пари им даваме. Ешафод трябва, ЕШАФОД!

А туршията и ракията ти поне пожалиха ли ..

Но като засегна темата - и това опитаха. Помня като се опитаха да забранят казаните и домашняка. Даже изнагляха да посегнат и на домашното производство, ама поне там ги порязахме.

МУТРИТЕ ГРОБ ПАК СЕ НАЛАПАХА ТРАЙ КОНЬО ЗА ЗЕЛЕНА ТРЕВА ЗА ТЕРМИНАЛ 3 А Я КАЖЕ КОЯ ДЪРЖАВА СИ ПРОДАДЕ И ОСТАНА БЕЗ НАЦИОНАЛНО ЛЕТИЩЕ ТИЯ ГРОБ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА РАЗСПРОДАВАТ ДЪРЖАВАТА НА ПАРЧЕ ИМА ГОСПОД ТОИ ГЛЕДА .. .

Летището винаги ще си остане национално...но вече ще е и интермодално

После пак ще слушаме куче влачи рейс, диря няма, няма.

Значи супер инвеститора на ГЕРБ в Печалившото летище София Обещава ! Какво обещава? Обещал ,че тържествено ,че ще изпълни една част,от Подписан преди месеци Договор !! След 10 години! Но за Сметка на това...Няма да плаща Концесионни такси за Стотици милиони за тези 10 години ! А според Договора отпреди Месеци ..между ГЕРБ и Концесионера ...Трябва да плащат стотици милиони такси ??? Длъжни сме на поколенията да Махнем ГЕРБ ...На Всяка цена !

Не ни обещавайте някакви нови терминали, ами си платете каквото дължите по договор! Ако ли не, си обирайте крушите и марш от България!

Е то ако трябва Терминал 3, ще трябва и още една писта ако наистина има толкова полети. И къде ще я построят тази писта? На Ботевградско? Няма никаква нужда от Терминал 3. По-добре да оправят Терминал 1 и Терминал 2, да имат по-добра организация, и да обслужват по-бързо и малко повече пътници. И това ще е достатъчно за страна като нашата. Аз не виждам тук да кацат 10 полета на ден от Лондон, както е например между Амстердам и Лондон. Така, че тоя концесионер малко да се поуспокои, и да вземат първо да оправят кенефите, и цялата организация как от входа, минаваш чекин, после секюрити, паспортна, та до гейта. Там тия ескалатерчета дето само едното работи, и се задръстват, и т.н.

концесионния договор е особено старателно пзена държавна тайна. така, че всички коментари са излишни. що не покажат договорите с Дънди, Веолия, ЧЕЗ, ...... А??

Терминал 2 се използва на 30%. За какво ни е Терминал 3? Това за някакви ПР простотии.

Всичко точно човека каза ще видим. Надай се след 10 години, ха,ха.

хе-хе абе то терминал две дрънкаше празен още отпреди ковида, за къв чеп е терминал 3?

Бухаха. Баси вица - три години след началото на концесията нема да плати стотинка и ще си тръгне, ще ни осъди да плащаме огромни неустойки и пак ще го д..хаме. Тоя сериал сме го гледали - от кво ще живеят олигарсите иначе

Аз обещавам за 1 година НЕЩАСТНИЦИ крадливи

Какви Терминали на това селско летище бе? На Терминал 2, преди Ковид кризата, не можехме да запълним два монитор екрана на пристигащи и още толкова на заминаващи! В големите летища толкова са само самолетите кацащи или излитащи на всеки десет минути!

Пунта Мара!

Шменти Капели

Тате ще ми купи колело, обаче друг път!

Много ми е интересно кой комунист стои зад тези "загрижени" хора!

Аз бате ти Боико

Един корполентен, който стои зад всичко тук

Доган е Концесионера. Той управлява всички в държавата, български мекерета са му ибрикчии

ние (събирателно) един кенеф не можем да изчистим като хората на Т1 и Т2, ама не -- ше строим Т3.

Верно бе! Там винаги има поне два писоара на тоалетна, задръстени или покрити аварирали! А източната врата на Т2 стоя развалена повече от една година!

Нали така дадохме и СОфийска вода на концесия, с уговорката за много инвестиции и подмяна на водопроводната мрежа. Но кака се оказа. Вдига се непрекъснато цената на водата, за да имало инвестиции.Те. взимат парите от нас за да правят подмяна. Даже загубите на вода от тяхното бездействие е за наша сметка. Така, че и от тази инвестиция не очаквам нищо добро. Ако искат да инвестира, да си построят терминал 3, на голо поле и да си го експлоатират.

Да ама шефа на ''ВЕОЛИЯ''концесионер Софийска вода е бивш колега на френския президент МАКРОН -2та заедно работили инвестиционни банкери във Френското подразделение РОТШИЛД и синове БАНК

А Терминал 4, кога? А 5? А 6? Изоставате, уж сте европейска столица, а нямате 10-20 терминала ...

1. 10г отлагане на концесионния такси не е обосновано с корона вируса. Той би трябва ли изчезне до края на годината! 2. В договора има ли го построяването на терминал 3 до 10г или НЕ? Ако не .... без празни приказки!

След 5 години може да върнем пътнико оборота от 2019 а до 10 ще има друг терминал

И аз като на циганска сватба обещавам до 10 години на всеки български гражданин еднофамилно жилище с дворче и бяла оградка, вила на Карибите, 10 метрова яхта, Ферари на по-младите, а на по-възрастните ежегоден едномесечен круиз до произволна дестинация...!!! Но всичкото това само ако ми предоставят на концесия за 30 годишен период територията наречена България ведно с населението и...!!! Ха, ха, ха... :::))) Ухаааааа....!!!

До 100 години ще направят и тоалетните

Колонията да даде нещо на краварници, значи да се наведе без вазелин и да остави краварниците да го яздят както им скимне без некой да смее и ох да каже.

тия от този фонд са чебурашки бе! Ти за Дерипаска не си ли чувал, неговата езда повече ли ти харесва?

Хаха - егати корупционната сделка. Обещали след 10 г. да почнат евентуално.. Тикво., тикво, такова крадене направи, че западняците ти завиждат! Прост народ, слаба държава!!!

Предполагам, ще има само сектор "заминаващи"...

Дайте ми плаките за евробанкнотите по 500, и ще обещая на децата ви и за внуците ИМ чак ще има...

Боко Тиквата очаква 2 милиона наши сънародници да се излъжат и да се върнат в ББ- стан и затова им строи Терминал 3.

Народа е прост щом търси терминала, а не входа на народното събрание на изрази обичта си към депутатите.

На 04.04.2021 е мястото и времето да се изрази всичко и да се реши бъдещето ни.

Народа има нужда от терминали за да може да се изнесе от най- корумпираната държава в Европеския съюз.

А дано! Ама надали!

Тук един човек попита КОЙ е Фонда , няма го в Справките . Аз го намерих - Собственика на Меридиам е Фончо и баща му Фончо 2 . Мемед , Рашид и Амет .

Терминал 3, Терминал 4......., Бойко е велик, какво мащабно строителство на магистрали и терминали! А от друга страна голяма навалица може да се очаква от все още останалите тук, бързащи да напуснат мамковината, щото чета и гледам - чак толкова много посещаващи ни туристи и инвеститори няма, а и не се очакват.

А Ф-16-ките от чертежите ще могат ли да кацат?! Добре много добре! Аз обещавам също така да си купя самолет(че)! Пак ще се срещнем след 20-години... пардон, след 10-години!

Чета и си мисля, че енергото ще е голям късметлия ако тия въобще си плащат сметките за тока поне. То че инвестиции и концесионни такси няма да видим е ясно.

"СофКънект" е обединение между френския инвестиционен фонд Meridiam, строителната компания Strabag, както и операторът на международното летище в Мюнхен. Mediam е типичен инвестиционен фонд, който инвестира в дългосрочни инфраструктурни проекти по целия свят. Част от мегапроектите на компанията включват работата по нюйоркските летища JFK и La Guardia, както и редица големи проекти в Азия. Общо 71 с инвестиции достигащи до почти 60 млрд. евро. Но - според един от конкурентите на СофКънект - франкфуртското летище Fraport, Meridiam е инвестиционен фонд с ограничено време на работа, който трябва да бъде ликвидиран през 2037 г. или 8 години преди изтичането на консецията за летище София. Разбира се, това повдига въпроса за намеренията на фонда и за неговото желание да изпълни задълженията си. Големият партньор на Meridiam в този проект е строителната компания Strabag - австрийски концерн, който през годините инвестира в няколко големи инфраструктурни проекти в България. По едно време дори беше официален спонспор на футболния Левски. Отделно няколко медийни публикации свързаха фирмата с кръга около депутата-бизнесмен Делян Пеевски, както и с друг бизнесмен, приятел на футбола - Кирил Домусчиев. Тези твърдения, наред с вече изброените проблеми при провеждането на концесията, навеждат на мисълта, че може би има скрити играчи. От Meridiam обаче категорично заявяват, че такова нещо няма, а изборът на Strabag е бил повече от логичен. Дано сте се ориентирали поне малко. Оглеждайки се какво е положението днес, скромно бих могъл да се обзаложа, че след 10 години НЯМА да има 3-ти Терминал, а планът Т1 да стане модерен карго терминал ще се размие в годините, сякаш никога не са го предлагали...

Честно казано предпочитам Терминал 1 да не се пипа. Иска ми се да остане нещо от миналото ми. Под "Терминал 1" разбирам централната сграда, най-старата. Или ако се пипа да я върнат в оригиналния вид от около 1975 когато започнаха експериментите с нея. Двете странични халета дето го допълват да ги правят каквото искат. Това че музея ще го изхвърлят само защото могат да го изхвърлят не се съмнявам, че ще се случи. А примера е в Бургас - там "Фрапорт" изхвърлиха музея, заключиха си халето в което беше и то и до днес си седи заключено и не им трябва за нищо, но и музея не го пускат там, ако не им се кешат $$$$$$$ (абсолютно немисллима сума). Та и тук ще стане същото. Иначе дали въобще ни трябва този Терминал 3? Не може ли да се мине с разширение на съществуващия Т2? Въобще избора на концесионер ми е странен и криминален. Там гешевчетата трябва да се заемат гешефтата.

Съгласен съм, не ни трябва Терминал 3. Когато минеш паспорният контрол към изходите виждаш една пустош. Естествено Натоварват съседни Изходи. Незнам защо. Залата за изпращачи може да се разсшери. До колкото разбирам компанията няма опит в Управлението на летища. Пак се избягват профисионалистите.

Той Роко го бил взимал за 35 години и ако можело първите 10 години да не плащал.... Ебати играча!

Господин Роко Бароко, сеньор, обещавам ви, че като построите Терминал 3 след 10 години, няма да плащате 10 години... Обещавам ви също след 15 години Лайза Минели да ви пее на пистата отгоре.... Такива казал, рекал, не не нас, мок човек. Да се запише в договора точно до мястото, където са дадени списъка с активите на вашето дружество, от където може да си търсим парите, в случай че "обещанието" не бъде изпълнено.

Същите,като тези които купиха ЧЕЗ и нищо не се чува за тях.Ама за Гинка всички разбраха... А иначе журналистиката в Бг е независима....

Да му плащаме и ние всичко след 10 години. Кризата не е само за него.