Иван Шишков предложи концесия за магистрала София-Монтана и тунел под Петрохан
Регионалният министър смята, че това е единственото икономическо решение
Обратно в новинатаКоментари - Иван Шишков предложи концесия за магистрала София-Монтана и тунел под Петрохан | Бизнес.dir.bg
Коментари
Амммм, може шишков да е на тежка дрога, ама ДИР, вие не четете ли? Разстоянието София-Монтана, през Петрохан, е 105 km. Ако шишков го съкрати с 80км, ще останат ДВАДЕСЕТ И ПЕТ КИЛОМЕТРА!!!!!!!!! Тоест, според шишков и ДИР, София-Монтана ще се изминава за 20 минути?
Трябва законова забрана за концесия върху естествени монополи, това не е бизнес, а свинщина.
На българите и да ДАВАШ и да ВЗЕМАШ им е все едно-ШОПСКАТА философия: ,,Я не сакам да съм добре, а сакам на Вуте да му е зле ."ЗАТОВА СМЕ на дъното .....
Еййй не се спряха да крадат... Абе малко не ги е жал бре? Къде ще ги влачите тия пари не знам ? Дебелия гъз от Банкя като умре къде ще ги влачи тия кюлчета? Ония дърт боклук със сараите също и всички боклуци крадци от 1989 г. до сега. 33 години грабеж.
Има много по-лесен начин вместо концесия - да се построи с парите от пенсионните фондове, които и без това са с нулева или почти нулева доходност. Схемата е проста и се прилага от дълги години на запад. Целта на пенсионните фондове е да се увеличава стойността на техния портфейл и следователно те да са печеливши и да осигуряват на своите вложители по-високи пенсии. Само в България обаче вторичните пенсионни фондове реално са на загуба понеже средствата в тях не се инвестират в нещо от което може да се печели като да речем земя, злато, нефт, диаманти и тн. Вместо това парите се държат на влогове в банки, което при сегашната ситуация е безумие, а може просто с част от тези пари да се построи магистралата за която Шишков говори, да се построи и магистрала Рила или там както се казваше онова имагинерно трасе което да свързва АМ Струма с АМ Тракия и магистрала към Кюстендил и Скопие. С построяването на тези магистрали може да се урегулира транзитния тежък трафик да минава оттам и така държавата под една или друга форма ще гарантира, че инвестицията ще се изплати. Да не говорим, че дори и без да се правят законови стъпки, самия тежкотоварен трафик ще избере по-краткото и бързо трасе и така пак ще се гарантира висока доходност и възвръщаемост на инвестицията. Това можеше да се направи още преди 20 години и досега всички магистрали у нас щяха да са завършени, да се ползват и да носят печалба. Лично мен няма да ме е яд ако платя 30 лева да стигна до морето 3-4 пъти в годината ако знам, че тези пари ще отидат за по-добри пенсии на нашите родители, баби и дядовци, а не в джоба на някой алчен пътищар. Не е ядрена физика, но се иска малко желание, дързост и разбира се най-важното - читави хора дето да не крадат!
Е за какво ги плащаме тия винетки като все парите ги няма. Тунел на концесия ще значи такса 5-10 лева за преминаване. И ти в най-бедният регион на България
И си прав и не си прав. Хубавото струва скъпо, а с винетка от няма и 100 лева, при тия нива на инфлация и цени на материалите и труда как очакваш да има хубави пътища? В България винетката трябва да е поне 500 лева, за да има някакви видими резултати. Аз съм съгласен да плащам и 500 лева за винетка стига да знам, че по пътищата няма да има трапове, ще може да се пътува нормално, защото са чисти, здрави, осветени, с подрязани храсти, с оформени банкети, поставени знаци, мантинели, маркировка и тн. Всичко това освен желание изисква и пари. Мнооого пари, които дори и да не се крадат яко, при сегашните смешни цени на тол таксите и на винетката няма откъде да дойдат. Евтиното излиза скъпо, но у нас болшинството от хората не могат да го проумеят. Всичко живо пие, пуши, друса яко, дава луди пари за курви и за всевъзможни глупости обаче като дойде време за данъци, винетки, застраховки, глоби и тн. все са му много парите, все му се свиди. Нашенеца трябва да разбере, че вечните опити да мине по тънката лайсна не водят до нищо по-различно от още мизерия и трагични резултати. Същото е и с ГТП-то. По пътищата е пълно с разпадащи се каруци в трагично състояние. За някои хора притежаването и употребата на автомобил е необходимост особено в провинцията и малките населени места. Това е така поради липсата на адекватен транспорт, услуги, магазини, лекарска помощ и тн. Има обаче мнозина дето за тях притежанието на автомобил е само, за да се хвалят пред другите. Притежанието на автомобил и неговата употреба не са задължителни, а пожелателни и когато не можеш да си го позволиш по обективни причини, то тогава няма да имаш автомобил. След като не можеш да дадеш 5 лева, за да минеш по една платена пътна отсечка значи или няма да минаваш или ще се возиш с няколко човека в колата или се качваш на автобус, влак и тн. В белия свят е така. Аз съм последния човек, който ще тръгне да пише във възхвала на запада и капитализма, но предпочитам да плащам повече и да имам хубав път отколкото да влизам често в сервиза и да оставям по няколко хиляди за джанти, гуми, носачи, амортисьори и тн.
Ако има МАГИСТРАЛА от Монтана до София , и при 10 лева такса е за предпочитане при сегашния път Монтана - Враца, който е на ВЪЛНИ ,но е като лунна повърхност/ без кратери- все още,де/.
Цялата тази дивотия е била да си раздадат магистралите на концесия и след това да дерат хората. Пари има ама много крадете и работите безкрайно некачествено с цел да ремонтирате след това бе Шишков.