Коментари - Италия поиска отпадане на забраната за коли с двигатели с вътрешно горене | business.dir.bg
назад

Италия поиска отпадане на забраната за коли с двигатели с вътрешно горене

Според правителство на Мелони ЕК трябва да позволи на страните членки да имат повече свобода в избора на технологията, която предпочитат, за да изпълнят целите за декарбонизация

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Италия поиска отпадане на забраната за коли с двигатели с вътрешно горене | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

След грандиозния успех с кривите краставици ЕС/ЕК кара през просото напред ... Дали няма да забранят след 2035 и човешки живот над 79 години, например? Май в Япония някой се беше изцепил да се забрани живот над 40 години ...

А нашите политици държат за премахване на автомобилите с двг

Както се казва на сила хубост не става.Пазарът трябва да определи какво е хубавото,а държавата да стимулира нови разработки. Лично за мен в момента хибриди плъгин са отлично решение.

Дано Германия и Франция се присъединят, защото и Чехия ще ги последва. Шведите ще настояват да не се обръща това решение, но истината е решението беше повече от прибързано. Ако целта беше да подведат и прецакат Тойота и Нисан ... успяха.

След даден брой зареждания, батериите клякат и трябват нови. Това е доста скъпо. Горе долу като да си купиш колата отново. По-скоро трябва да ограничат използването в градовете. В софия с колелото съм по-бърз най-вече че не търся места за паркиране. Освен това никога не са ме спирали за дрегер с колелото.

"....И какво ще праниш ти зимъска, когато сняг забръска ...."

То бива глупав,по глупав,най глупав ама за тия няма определение.Не виждам как ще стане с електрика само,за тировете,дизеловите локомотиви,корабите ,самолетите и др.Ама леките автомобили били най големите замърсители.

Това е поредния провал на зеления проект на ЕС, след проекта за изправяне на кривите краставици и чушки! Сега да очакваме да обявят, че АЕЦ произвежда чиста електроенергия. Време е да отпаднат и глобите за нашите централи! Вижда се, че и там има любители на лесните пачки и кюлчета. Но за сметка на това никой няма да си признае гафа. Също като у нас - колективна простотия, обвита в лъжи и некомпетентност. Те не са само у нас! Нещо да каже НЕбългарина с трабанта?

Даааа, започва да им просветва на политиците, че това да сме само на електро няма как да стане

За градско да, но много хора пътуват и на по-дълги разстояния, оказионно и регулярно ... колко семейства могат да си позволят две коли !? Ако да имаш електричка е такова голямо предимство, защо се налагат насила, а не настъпват на пазара посредством своите "предимства" !?

И кой ти ги налага насила бе баце? Ограничават ги насила, на китайските им слагат 100% мито.

Ой на бати заблуденото то ... ти явно не излизаш от "виртуалния свят". В статията директно ти е казано "Забрана за продажба на ДВГ", налагат ти го с високи данъци за ДВГ, със забрани за влизане на места с ДВГ ...

Е, тук грешиш. Помисли малко и ще се убедиш, че няма как китайците да си налагат сами на себе си мита! В стремеж да запази своята хегемония, чичо Сам удря безжалостно Китай, а с удара по СП жесток удар нанесе и на европейската икиномика. С други думи, каубоите си прибират с лихвите паричките от плана Маршал! Оказва се, че за тях няма приятелство - има интереси. Но мисля, че процесите са вече необратими. Светът вече ще е друг!

Най-голямото им предимство е, че в тях няма нищо, два електромотора, батерия, трансмисия, купе и гуми. Най-големият им недостатък е, че ги продават прекалено скъпо, и че не могат да издаянят 1000 км с едно зареждане. Но и това ще стане.

Ще стане. Някой ден а? Ама кой ден? А на евтините друсат мита?

Европейската политика е основана на анализи и експертизи от европейски научни институти, университети, академии на науките, баш точно теб никой няма да чака да ти дойде акъла вп тъпата кратуна. казва ти се спираш двг, спираш го, по - точно спират ти го, ако не искаш да се водиш в рейса купуваш си електричка, кратко, точно и ясно. То ако зависеше от такива като теб, океаните ще ни залеят и континента ще стане на пустиня. Тъпак! Научи се да изпълняваш каквото ти се казва!

На "такива като мен" мнението не било меродавно, ама на такива като било !? Тоест ти знаеш повече от мен какво е добро за мен самия и какво "трябва" да е? А впрочем твоите мечти, където Държавата, тоест бюрократа, решава как да се развива икономиката, какво и колко да се продава, СЕ НАРИЧА ПЛАНОВА ИКОНОМИКА ... А ТЯ ВОДИ ДО ТАКИВА ДАТИ КАТО 10-ТИ НОЕМВРИ ... ама ти такива неща едва ли помниш и знаеш!

Ти къде живееш би? Та тая планета? Какъв експерт е фон лайнен? По раждане? 7 чавета и друго нищо? 2 години стаж като помощник на мъжа си. Това ли е експерта който купи от твое има ваксини за десетки милиарди? Кои експерти решиха, че да се откажеш от евтините ресурси е изгодно за Европа? Американските?

Познах Евролиберал - комунист - вай, вай, вай !

И ти ли Джорджа ни предаде?

Мойто Бугати Ве8 дими по-малко от кюмбето на бат’ Сали от маалата ! Сами си прейти изводити !

щът не щът евроджендърите ще бъдат принудени да го махнат тоя малоумен закон, вече няколко големи авто-корпорации открито заявиха, че ще се върнат към ДВГ и Хибриди и няма да правят ЕВ-та, Фолксваген затваря 2 завода в Германия, като ги натисне още малко кризата големите корпорации в Европа ще ги стиснат за гушата да го махат тоя закон

Пенделска европа се чуди как да си отсече ташаците, китай лети напред без да се занимава с идиотски ограничения. И ще владее целият свят. Икономически и... всякак.

Света е шокиран. Изкуствения интелект в развитието на който бяха инвестирани стотици милиарди се оказа един голям балон. Същото е положението и с електрическите автомобили.

Продажбите на Електрическите автомобили са се увеличили с 30% от 2022 до 2023г. Само европейската бюрокрация ги държи с високи мита.

Все още електромобилите има сериозен недостатък спрямо ДВГ. Един от тях, и може би най - съществен, е пробегът. На бензиностанцията зареждаш за минути и продължаваш. И другото - изследванията показват, макар и малко рано, че разходите по рециклиране на електричките не са по -малко от тези на ДВГ. А при това и еколозите имат някакви възражения относно процесите при рециклиране и чистотата на околната среда. Все пак мисля че бъдещето ще отхвърли ел колите. Има доста мастодонти, които ще хвърлят пари колкото е необходимо, за да ги компрометират.

Точно така. 30%. Страшна работа. Миналата година са продадени 30 000, тая година 40 000. Страшно увеличение а? 30%. Ама от колко? Това стъкмистиката е голяма наука.

Внимание: Скорошна статистика в държавите от ЕС: "70% от закупилите електрически автомобили идкат да се върнат към двигателите с вътрешно горене".

Не само в ЕС. Ето извадката: 70 процента от всички анкетирани по света казват, че следващият им автомобил щял да бъде на двигател с вътрешно горене.

Не са 70%, около 30 е цифрата. И то защото инфраструктурата за зареждане е недоразвита, а не заради електроавтомобилите. Поне четете до края. Електричка за градско е перфектно решение, ако си я зареждаш в къщи.

Да бе ще я зареждаш в мазето или на тавана !

била искала-ами нали ваш сънародник в ЕК също е гласувал за тази идиотщина???А не е ли по-нормално да поискате от ЕК да не се държи като европейски феодал,след като е назначена,а не избрана от гласоподавателите???

Всъщност автомобилите с ДВГ трябва да бъдат спирани от движение на ГТП с изключение на автобусите, камионите, тракторите и строителните машини до намирането им на електрически заместител Собствениците да си купят електрически автомобили ако искат да управляват

Никакви изключения за автобуси, камиони , трактори, мотоциклети, самолети !

Това го кажи на един италианец , дето сутринта трябва да мине 100км до работа. И така всеки ден. А събота и неделя да отиде нейде на хуйкенд.

Италия не е голяма страна. В щатите пътя до работното място е обикновено над 40 минути. И няма обществен транспорт! Нямаш ли кола, ти си безработен!