Коментари - Искат двоен скок на тарифите на такситата | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Търсене и предлагане! Предложете услугата направо на 10 (десет) лева на километър при толкова излишни копурки и си почивайте достатъчно. Ааа тогава да не ривети, за подпомагане че нямало пътници. Човек трябва да внимава какво си пожелава, че току виж се случило...

Всяко нещо, на което административно му се определя цената винаги накрая завършва така. ОТ КАКЪВ ЗОР е това? Оставете ги да се самоизядат. И без това в София има 5хил копърки повече от необходимото.

Махат минималните и максималните цени, за да може всичко да се регулира пазарно. Пускат юбер и лифт да оперират и това е. Клиента ще определи колко иска да плаща.

Съгласен, но шофьорът на юбер да баде лишен веднага от превозното средство след установяване на факта, че не си е платил таксата да кара като таксиметров шофьор в общината! А ако се окаже, че извършва търговска дейност без да си плаща и осигуровки незабавно да бъде подложен на бързо административно производство за това! Това се нарича "равни условия на труд".

А знае ли г-н Кирил Манчев колко получава една медицинска сестра за 10 часа? - 50 лева(а може и по-малко). Дали ще му стиска да се сменят и той да се завре при тия с "лекото грипче" ? Май не е като да въртиш геврека, да слушаш музика и скрито да "помиш с помпата" , защото си хитър, а тия, които возиш са идиоти.

Аз съм за, но подменете колите първо. В момента колите са отвратително стари и мръсни.

Не разбирам защо трябва някой друг за увеличава цените. Могат спокойно да го направят сега и да чакат резултат. Факт е, че дори и при тези ниски цени има хиляди таксита. Често пъти дори не може да се намери превоз. Значи проблемът не е в цената. Мисля, че бакшишите не са взели предвид другите алтернативи, които стават все по-популярни и повече. Май ще им се наложи да работят само нощем, за да извозват клиентите на питейните заведения .

"Често пъти дори не може да се намери превоз" - да, защото цените са много ниски и няма достатъчно таксита в София поне. Аз затова вече не разчитам на такси или го резервирам няколко часа по рано.

Когато започнат да ни возят на чисто нови мерцедеси както в западна европа тогава да реват за повече пари

3dfx

Максималните цени са необходими, за да ни спасят от измамниците. А минималните цени за какво са!?!

За да спасят изрядните шофьори от същите измамници! Нарича се "ДЪМПИНГ". Прочети какво означава това.

вж БГ елкола на http://rentelex.tech

От кой искат, нали са часни, вдигат и чакат, клиента решава..!?

И газта и метана не са скачали от месеци с такава стъпка. Всички таксита са на газ или метан. Да не говорим, че ма хиляди таксита и всичките ги карат цигани, криминално проявени или дилъри, или комбинация от трите. Три да ги увеличат, пак ще реват. От глад да умрат.

Февруари метан-1.17 Септември метан-1.79

В България масово се возим на баничарки кади на метан. Досега на нова не съм секачвал. Масово са на по 600-700 000 но съм виждал и повече. Във Франция се возя на такси, скъпо е но колите са топ състояние_нови. Цената е много по висока но е топ. Двойно увеличение с тия таралясници. Поне да ги изчистят малко.

По три да ги увеличат и от глад да умрат.

Абе древен софиянец и аз не съм съгласен да плащам частите ти със 250 и 300 процента увеличение ама плащам. А какво ще кажеш?

Отстъпките от цените на дребно са максимум 45% и то за определени артикули. Колко печели самият вносител не е твоя работа защото той поема сериозен риски и има немалки разходи по фирмата. Ти сам знаеш, че на промоции в търговските вериги има намаления дори 50% и не се заяждай. Аз не ти бъркам в канчето.

В бизнеса с авточасти съм. Няма по-омразни клиенти от бакшишите и автосервизите, които обслужват кочините им.. Абсолютно никакви основания нямат! Авточастите, маслата и консумативите, ако са поскъпнали е с не повече от 5-7% и то само за определени марки и/или артикули. Бензинът и дизелът не са 2.50 и 2.60 лв, какъвто рекорд имаше. Има покачване в цената на употребаваните автомобили, но това в случая има незначително влияние. Абсолютно нагло искане!!

Абе тия бакшиши срам нямат! После ще рИват, че нЕма клиенти.

Плащам 10 лева на детето и то ме води до където си искам, после ме прибира когато си поискам. Ами сори, нито ви е добре цената, нито колите са читави, нито ви има и вися на Попа по един час. Адио Рио!

Абе като искат да ги вдигат и двойно, и тройно. Само после да не реват и да не обвиняват някой друг като кибичат без клиенти по стоянките.

да намалят броя на такситата в София наполовина, така ще имат двойно повече клиенти, вместо 10 часа да се почесват без работа и да искат да си избият всичко с един курс!

Тези дебилните ще си самоубият бизнеса.

Ко речи? 20 лв бакшиши на ден? Сложи 500 на месец. Само бакшиши. Необложени, чиста оечалба

Ех, да скачаше и моята така на 100 процента

Бъдещето е Uber, ама ! Само у нас го няма!

Сто лева на ден? 2000 на месец минимум? И реве?? Тоя нормален ли е??

2000 лв, ама не е чиста печалба, не е чист приход като заплата. Трябва да си извади разходите за гориво, амортизация за колата, ако работи за фирма плаща и такса за радиостанцията. Няма да забогатее с 2000 лв бруто приход на месец. Но пък двоен скок на тарифите не е оправдан. Много е висок.

Бакшишите по 5 лв /Км, 2 лв/Мин и 10 лв/повикване. Така трЕБЕ. Иначе да ти смърди на пот, газчица и евтин тУтУнец У каляската. Закривай!!!

Значи вместо сто иска да изкарва двеста на ден. Тия месечно изкарват повече от президента

Извинявам се. Женитба =цените. Не забелязах, че ми го измени ...

Да качват женитба. Аз съм потребителка и решавам дали да им ползвам услугата или не. Като не ми отърва, ще се кача на рейса или колата... Така повечето и точно там ви е границата на ценовото покачване. Въпросът е дали ще карате или ще кесиите по стоянките. Защото тези, които нямат друг начин, са много малко...

в гърция бе, алоууу с тия тирирясници?!

За тези кенефи и смрадливите бакшиши, които ги карат и тази цена е висока. Да, в Европа таксита са в пъти по-скъпи, но и услугата е на съвсем различно ниво.

Супер, таман ще се разредят

1 евро на км. Уелкъм в еврозоната, дето едно евро не струва нищо. В Германия и Австрия 1 евро е 1 км при такситата. Е, заплатите са ви като в Северна Африка, ама вие сте патриоти. И това ще понесете, търпеливи сте, макар и без пари. Те пак няма да се осигуряват и да плащат данъци, ама за сметка на това ще предлагат европейска услуга с европейска миризма, европейска усмивка, европейски комфорт и европейска сигурност. Вие ще плащате европейска цена в евро и ще пляскате!

Друго си е нашенския таксиметров "лукс". Навън е 37 градуса. Климатика е спрян за да не харчи излишно. Прозорците на таксито отворен да правят естествена вентилация. Таксиметровия шофьор с пешкир около врата заради жегата се е разпищолил по шорти и джапанки. А радиото до дупка бичи радио-станция "Веселина".

Това е мексикански климатик. Не знаеш и затова така. Преден ляв и заден десен джамек долу. Ти ко се прайш? Цял живот на климатик си се возил...Костюма се поизмокря и мирише на зла гад след таз возия, ама ние сме по-близко до Африка отколкото до Европа във всеки аспект, тъй че няма да се косиш!

На БакшО му намаля оборота заради пандемията. Сега иска по-високи тарифи, за да може пак да си лежи на стоянките и да си чопли ноктите, а парите да са, както преди - за да изкарва достатъчно, трябва да кара по цял ден, но нашия е свикнал да лежи и да падат кинти. Драги ми бакшишло, време е да почнеш да работиш, не сме длъжни да те издържаме, за да поддържаш предишното ти лежане.

Да си ги качват бе, защо все искат някой друг да им ги вдига - за да се оправдават с него.

България участва в Свободния Свят , пазарна икономика и Демокрация . Защо трябва Държавата да решава за цените на Такси ? Смешно е . Трябва да се освободят цените и кой как прецени за цените .

Комарджиите и неграмптниците, които искат с два курса да избутат месеца. Говорят за цените на запад, а не знаят как там шофьора знае всяка улица и има книжка. От скока на цените ще спечелят само казината. Как изобщо надига глас тази мангасаро-селяндурска паплач мързелива ?!?

Това за знаещия всяка улица бакшиш в Европа е мит. И тук бакшишите са тъпаци, но се държат добре, защото ако се оплачеш във фирмата изхвърчат за секунда. Смрад и надута музика няма. Няма и кочини на 20 години, които едва се движат.

Не е мит, хората полагат изпит на улици за да изкарат разрешително.

Така за всички селяни, селяндури,селянки и селянчета дошли в големия град- ,,Такси'' услугата навсякъде по света е ЛУКС а не е социална придобивка.

А за 10 часа колконвреме си работил и колко си спал, баьо?

Колко курда отказа, защото са под 10 лева?

ама квито карат , такава и работата им.. сиганска къде манго е виждал нормално такси за да знае как да гоподдържа и предлага услугата?

От кой, искат, нали со частни търсенето и обслужването, определят!!!

Общините определят тарифите.

Такситата трябва да станат като в европейските столици. Скъпи, луксозни и нови коли, качествено обслужване, хора облечени както трябва. Няколко пъти съм бил в Прага - такситата миришат на ново, луксозни хубави коли и шофьорите слиза отваря ти вратите багажа подрежда и т.н. От центъра до летището ти взема 50 лв. което е към 10-15 км. Но си ги плащаш с кеф парите и си усмихнат и доволен след като си платиш.

Теоретично е тъй. Но към настоящото дередже у нас такава фирма би фалирала до няколко месеца.

И ще висят по цял ден на стоянките !

Някой остана ли да използва миризливите им раздрънкани таксита. 99 процента от таксиджиите са освен това и крайно невъзпитани и нехигиенични типове. Като гледам няма вече много желаещи да ползват "услугите" им. При редовният вече градски транспорт за лошо време и повреден личен автомобил, няма смисъл от наглите вонящи бакшиши с жълтите таратайки и кисели физиономии. Крайно време е да им се въведат глоби от държавата и общините за ниска хигиена, некултурно отношение и отказ за превоз даже на 500 м. И да бъдат проверявани от съответните общински служители на стоянките. Със задължителна видеофиксация за тяхна сметка в колата за да може недоволният клиент да си потърси обезщетението ( най-малко в петорен размер от цената на курса ) когато не е доволен от услугите на бакшиша в жълтата консерва разбира се.

А да дойда да ти репна два барбарона искаш ли? Ти ше се саобразияваш с мене. Аз карам колата. За София едно 3200 чисто ми трябват и още 1500 от бакшиши за да живея.

Клиентите решават. Да се въведе и забрана за работа на неучтиви и вонящи бакшиши от общинските и държавни служби със сътветната глоба и отнемане на книжката за 5 години.. За всяко ПТП на бакшиша също да му се отнема книжката за срок най-малко 5 години.

за заплащане заедно със видеофиксацията. За всяка взета на ръка и невъведена с касова бележка сума - глоба от общината. За оплакване от клиент, че не е получил касова бележка - също глоба. И може да се пуснат проверяващи скрити "клиенти" - от общината или НАП например - за тарифите и издаването на касови бележки.

UBER !

Вдигайте колкото искате. Пазарна икономика.

На всеки му е ясно, че няма да ги вдигнат двойно, защото ще фалират. Започват от високо, за да имат мегдан за сваляне. Накрая ще кажат, че са "направили компромис" и ще ги вдигнат с 40-50 %. Това са стари номера.

Затова ли изгонихте UBER. За да рекетирате с мръсните си коли, не ползвате ПОС терминали, а самите вие приличате на прошляци. Ще си се возите самички.

Не знам как е в другите градове но в моя - Пазарджик, като се качиш на такси в повечето мирише на цигари, което за мен лично е много неприятно, понеже не пуша. Хигиената е много зле също. Пестят гориво и ако има климатик/климатроник изобщо в колите, то той е изключен. Случвало ми се е по един и същи маршрут да ми взимат различни цени с разлика от близо лев от обща сума към 5 лева, Тоест едното такси ми взе 4, другото 5. Просто за услугите, които предлагат, не си заслужават и сегашните цени. Но, да им ги вдигнат цените, ако искат, аз лично много рядко ползвам такси, поради описаните по-горе причини.

Малките градове сте ОК.. ела да видиш големите.. 15-20лв на курс

Бакшишитъе заслужават да се разреши UBER. Така цените ще се уравновесят към нормалното.