Коментари - Икономист: Пътният сектор е заложник на тол системата | Бизнес.dir.bg
Коментари
Камионите над определоно тегло да се движат само по пътища с тол такса, а не да разбиват "къде що" асфалт има. Дърводобивните фирми попиляха общинската пътна мрежа и ... нищо.
До кога отстъпки? Всеки който разпъне палатки и заплаши с протести се налага! Така не се управлява държава!!! Великия Николо Макиавели: Кое е по-добре: да бъдеш обичан или да се боят от теб? Отговорът на този въпрос е, че най-добре би било да се радваш и на двете, но ако все пак трябва да се избира, по-добре за един владетел е да се боят от него, отколкото да го обичат.
Този икономист не знам дали яде хляб, но от 1 януари има увеличение на хляба( поне на този с който храним и той идва от Бургас). По скоро държавата е заложник на пътния сектор, защото приказките за магистралите в България специално привлякоха много 'бизнесмени' , които да правят пари с безмилостна екплоатация на шофьори, а сега се оказа че 'магистралите' са само име ( 90 км около Чирпан) а трябва и да се плаща за това. Разбира се планираното затриване на ЖП транспорт направи пътния сектор да няма конкуренция в транспорт на стоки и хора и държавата сега ще преговаря до дупка. Може би редно всички управляващи да се проверят дали не са засегнати от ефект на дънинг-крюгер.
Икономист: Пътният сектор е заложник на тол системата
Системата ще заработи от март, а е много вероятно лятото вече да има нови преговори за повишаване на тарифите, смята Петър Ганев
Обратно в новината