Коментари - Христо Алексиев: За първи път от 50 г. в България се изгради нов жп тунел (снимки) | business.dir.bg
назад

Христо Алексиев: За първи път от 50 г. в България се изгради нов жп тунел (снимки)

Над 200 човека с помощта на повече от 100 машини работиха година и половина, за да прокопаят тунел №1 с дължина 1 км, заяви служебният транспортен министър

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Христо Алексиев: За първи път от 50 г. в България се изгради нов жп тунел (снимки) | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

комунисти са виновни...ако на времето не си бяха давали зор да строят пътища, гари, пристанища, блокове, тунели, язовири, електроцентрали, ами бяха измислили примерно тик ток....сега колко по-напред щяхме да сме - за пример на целия свят. пък и заради тях сегашните тъпунгери изглеждат още по-тъпи. един вагон не могат да купят. пък и колко беше гадно с тия скъпи зеленчуи и плодове...цццц - сега е урожай. онзи ден си поръчах нова кола - казаха ми до 18 месеца може и да дойде, ама от сега да я платя. после ако има нужда пак съм щял да плащам - нещо инфлацията била проблем. не е като при комунизма - там като си поръчаш кола и поне 20 месеца чакаш... В ЗЛАТНИ ВРЕМЕНА ЖИВЕЯ!!!

То успех, та ЧУДОоооо. Има в България един жп тунел - Козница. Дълъг "само" 5808 метра, къде 6 пъти по-дълъг от тази турска яма за пари. Построен в периода 1949- 6 юни 1951 от "гадните" комунисти. Демек - пак за година и половина. Без сегашните машини. И ОПРЕДЕЛЕНО не за половин милиард....

През 30-те и 40-те години на 20 век в България са прокопани голям брой тунели - всичко е ставало много по-бързо, и то без да се ползват машини.

Каква новина само хахаххахаххаахахах Жалка работа ей !!!!

Супер, а дано да имаме скоро и влак, който не закъснява с половин ден/не се разпада по пътя/ не се подпалва.

Ало, специалистите, как я мислите тая. Тунелът е изграден на самия хребет. Та, това е в разрез с всякакви проектантски практики. Тунел се копае в основата на планината, така наречените "базови тунели". Защо сте качили линията горе на хребета. Какви са ви наклоните, със сигурност са повече от допустимите 20 промила. Знаете ли при тая скъпа ел.енергия колко ще струва това на жп операторите, нещастници такива. И, знаете ли каква ще е поддръжката на линия с такива скапани технически параметри, олигофрени. Всички сте за затвора, най-вече това джудже Алексиев.

Един километър тунел? Та те са се прекънали, бе! Ами на прочутата Кресна кога ще открият тунела за мравките и пасарелката за мечките?

Тогава не е ималО ДДС!!!

Те успяли да построят тунел? Верно ли бе? Ами те българското знаме незнаят как да поставят, камо ли тунел да построят. Знамето е обърнато. Всеки знае кога това се прави.

Защо се вее турското знаме ?

Всички други тунели са построени преди Девети септември четиридесет и четвърта. Обаче като ни нападнали руснаците и ги откраднали. Затова да им разрушим паметника!

Комунета да не се обаждат, че им спиратпенсийте!

Навярно целта е намаляване - където това е възможно - на дължината на жп линия, която в настоящето си трасе в посока изток след Елин Пелин се спуска километри към Ихтиман. Целта е по-малко износване на елементите от жп спирачна вагонна, локомотивна и мотрисна система, живи + здрави