Коментари - FT: Западът обвинява Турция за петролната тапа | business.dir.bg
назад

FT: Западът обвинява Турция за петролната тапа

Анкара въведе строг контрол за преминаване на танкери през Босфора в двете посоки с оглед спазване на ограниченията за транспорт на руската суровина

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - FT: Западът обвинява Турция за петролната тапа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

" единствено България получи изключение за морски доставки петрол с произход Русия - б.р.), съобщиха източници от сектора" Че нашите доставки не минават през Босфора.

Ще купуват официално за 60$, а останалите ще се доплащат по друг начин. Зеленски и Украйна ще са затрити, а Русия- отслабена, по-бедна и по-уязвима.

забъркаха кашата, сега Ердоган им е виновен! Няма такива лицемети!

Мачкай Ердогане комунягите!

Турция го вкара на Швеция и Финландия , сега на ред са останалите "партньори"...../

Къде са евроджендърчетата на ДБ тук да ни обяснят отново как без застраховки само Руските доставки ще спрат, а ние сме луди да мислим обратното :) Апропо що реве Запада - нали не им трябваше петрол? Или ту СССР са в пакет, ту не са...

Казахският нефт се товари в Новоросийск... на терминал който в началото на годината беше повреден от силен щорм, Новоросийско е известен със силния локален вятър наречен Новоросийска бора, и заради западните санкции ремонтът му се проточи, но виж частта от терминала товарещ руски нефт беше ремонтиран бързичко защото за него бяха използвани само руски части. Колкото до застраховките... Правилата за преминаване през Босфора и Дарданелите(Turkish Straits Maritime Traffic Regulations) са обнародвани в the Official Gazette no.23515 of 6 November 1998... и според тях всеки кораб трябва да представи пред турските власти два Сейлинг плана, като Сейлинг план 1, в зависимост от размерите, тонажа и товара на кораба, трябва да бъде изпратен 24-72 часа преди подхождането на кораба към проливите, а ако кораба идва от по-близко пристанище плана трябва да бъде изпратен веднага след напускане на пристанището... и в този план като подточка Х) се мъдри изискването за докладване на турските власти Името на застрахователя, номер и валидност на изискуемите застрахователни полици в съотвествие с типа кораб.(X: P&I INFORMATION (P&I Club Name / Policy Number /Validity), така че причината определено не е в застраховките, тоест няма нищо ново или изненадващо. По-скоро Турция за пореден път се опитва да преразгледа изискванията на конвенцията от Монтрьо и да възстанови суверенитета си над проливите, който към момента е ограничен в много отношения;)

Ние си избрахме анадолския инструмент. Сега ще си го лапкаме вечно.....