Фолксваген щурмува пазара с инвестиции за 44 милиарда евро

Компанията залага на проекти за автономни коли и електромобили

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген щурмува пазара с инвестиции за 44 милиарда евро | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Личният автомобил ,като личен ще изгуби смисълът си във бъдеще. Просто на всеки 100 километра ще има електромобил,който ще можеш да смениш и да продължиш нататък срещу някаква такса за ползване. Със товарните превози ще бъде същата работа. Горивата като бензин и дизел ще бъдат тотално забранени.

Да изхарчих милиарди за нещо ,което няма да има пазар! Това амо либералистите и глобалистите го могат! Всъщност през втората световна война германците са внедрили за автомобилите си газ генератори на дърва,поради недостига на бензин и дизел за танковете и самолетите им. Произвеждали са и синтетично гориво! Ама на батерии никой нищо не е правил и даже и на ум не им е минавало да хвърлят пари на вятъра!

ФВ и преди влагаше милиарди в изследвания, ама уса им подряза крилцата: $18 млрд глоба за неточни компютърни данни на двигателя; ще видим какви нови санкции ще дойдат отвъд океана, понеже когато губят конкуренцията, уса безмилостно включва правото на окупатора (германия е единствената официално окупирана държава в европа)

политици,партии,държавни служители и нищо или непороизвеждащи и скъпозалпатени браншове с лопата да ги ринеш,във преходът от комунистическа диктатура към демокрация го ударихме на кражби и измами мутризирхме и в последствие модерно и организирано мафитиозирахме цяла България,подигравахме се със машинните инжинери и технолози,че са будали и по лесно се печели със препродажба и прекупвачество,рекет,застаховки,контрабанда,корупция,търговия,строителство,земеделие,туризъм,но не не произвеждаме нищо продаваемо и по качествено от германците!време е да се осъзнаем и променим към по добро и градивно а тези които са крали да си платят за имамите от преходът!

"Каквото и да Ви говорят, да знаете, че става дума за пари"!!! Ок,....АВТОМОБИЛИТЕ, ЗАМЪРСЯВАЛИ ОКОЛНАТА СРЕДА И ВЪЗДУХА ???????;)) А, стотиците самолети които са ежедневно във въздуха и бълват с тонове изгорял керосин ТЕ, НЕ ЗАМЪРСЯВАТ ЛИ??? Кога ще ги забраните?? Кога ще им сложите, ДАНЪК ОКОЛНА СРЕДА или пък ВИНЕТКИ ??? Ами, хилядите кораби които кръстосват океана и бълват тонове изгорял дизел???? Ами, милионите домакинства които от СУПЕР беднотия се отопляват на дърва и въглища , ами стотиците ТЕЦОВЕ които са на въглища за да произвеждат ток, за "Новите ви ЕЛ.Автомобили ", те не замърсяват ли ??? А тези зарядни станции имате ли ги??? Те от къде ще черпят Ток, за да зареждат, милиардите автомобили , от Тецове които са на въглища ли??? Или ще кажете от Атомни централи?? Атомните централи не са ли ПО-ОПАСНИ??? А, батериите на тези "НОВИ и ЧИСТИ АВТОМОБИЛИ" когато се скапят, какво ще ги правите, Tе, не са ли ОТРОВНИ?? Вероятно ще ги рециклирате, а за тези мощности с които ще рецеклирате пак Ток ли ще ви е необходим ?? От къде толкова Огромно количество ТОК, от ВЯТЪРА ЛИ ??? Смешна переспектива на Недалновидни ИНВЕСТИТОРИ които са си хвърлили парите да Инвестират в БЕЗУМНИ технологии и сега лобират пред властите да си избият парите!!;)) "НЕЖНИ" Cлово-Cъчетания...... "Опазване на Околната среда и чистият въздух" ...бла, бля ...бля !! В тази НЕОБЯТНА ВСЕЛЕНА..... планетата 3емя е една прашинка!!!!! Aми, уверени ли сте, че на другите планети няма живот?? Те, дали НЕ "ЗАМЪРСЯВАТ ВЪЗДУХА" и на ТЯХ ЛИ ЩЕ им вземете ПАРИТЕ??? ВСИЧКО Е ОТ АЛЧНОСТ И БЕЗУМИЕ ЗА ПАРИ!!!;))))

Просташко и изключително некомпетентно изказване! Сегашните автомобили също имат батерии, да далеч по-малки, но батерии за което производство са нужни заводи и тоново замърсяване! Не можеш да ограничиш самолетите защото няма произведени такива електрически, ако можеш направи такъв, същото се отнася и за ракетите. За корабите същото! МПСтата обаче са друга категория и там може да се реже и то здраво! Да, тока ще е от вятър и слънце. Днес всеки може да си достави ток по този начин, технологийте съществуват и се развиват. ТЕЦовете умират, атомните електроцентрали са супер чиста енергия, но имат огормен проблем с контрола на ядреното гориво и отпадък, те също умират. Силата на вятър, слънцето и водата са истинските източници, които на този етап остават и са бъдеща сериозна алтернатива. В България процесите се случват с около 100 годишно закъснение, така че твоето мнение е типично източно европеец.

тогава българите ще карат нови коли, сега минаваме на коли тип Флинстон, за други не ни позволяват, замърсявали сме въздуха на управляващите, които си купиха нови коли с крадени народни пари! Да ви е честита дългоочакваната "демокрация" Нищо не се е променило, само дето БКП се клонира в няколко партии, една от които е ГЕРБ с диктатор Бойко, който по нищо не се различава от Тодор Живков, методът му на управление е същият! Вароде???

Дасе чете -Народе???

Електромобилите са същия въздух под налягане като шумно рекламирания преди време... екологичен бензин с... рапица, всички говорят за тях, но никой не иска да ги пробва, а единствените, които реално спечелиха от тях бяха онези, които изхарчиха милиардите от евросубсидиите:)))!!! Ще ми се да видя реакциите на тези малоумници, които шумно рекламират нещо, което е уж екологично(за производството на "екологичните" им батерии" изобщо не се пише), когато изхабените и употребени вече батерии ще трябва да се рециклират!

Най-правилната сентенция за електромобилите за момента е, че те са едно недоносче. Преди 15-ина години имаше едно филмче 'Who killed the electric car', където се развиваха теории на конспирацията. Но ето, сега са свободно на пазара и какъв сегмент заемат? Не за друго, още им е рано. За да им бъде осигурено бъдещето, трябва да се случат няколко неща - първо, голям пробив в дизайна на батерии. За това има индикации, но е още много рано. Второ - да се елиминира зависимостта от кобалта, защото в момента просто не могат да се произведат достатъчно автомобили. Трето - необходимост от зареждане максимум до 15-20 минути за пробег от, да речем 600 километра. В противен случай тези автомобили са обречени да си останат в града. Никой няма да чака дори и със супермодерния суперчарджър час и 15 за да измине 300 километра. За момента е много изгодно подобен тип автомобили да се използват на къси разстояния. Но не мога да си представя как ще се случват нещата в града. От всеки балкон - кабел до автомобила? А инфраструктурата необходима за толкова много автомобили на електричество? А от къде ще дойде, защото толкова ток с перки и плочки не става! Като заключение - да, бъдещето им принадлежи, както и на водородните автомобили, но, още им е рано за масова употреба. Това, което се случва сега, го разглеждам като пилотен проект за след двадесетина години.

Назад си с материала. Това което смяташ, че трябва да се постигне е надминато от Тесла в момента.

Назад си с материала. Това което смяташ, че трябва да се постигне е надминато от Тесла в момента.

Не било България, а Китай и не били 1 милиард, а 4. Никой не ще при Боцко. По-добре в комунистичски Китай, отколкото в скапаното корумпирано БГ

Какъв инвеститор си ти бре? Я виж в нета колко народ и пазар са Китай та да го сравняваш с България? ФВ продават в Китай повече отколкото в цяла Европа !

Ако караш на по една баничка на обяд може и да спестиш от заплатата на щатен трол и за инвестиции., що не. Втората баничка я инвестираш и вече си инвеститор, ехеее. Хем може и да поотслабнеш.

Фолксваген може да щурмува само пазара на коли втора употреба в източна европа, например 15 годишна дизелова печка с 5-годишен лизинг без оскъпяване, ха ха

Англия доминира света с парния двигател , после подеха немските концерни с двигателя с вътрешно горенеизмислен от немец. 100 години хегемония стигат. Време е колелото да се завърти и да дойдат други играчи с други технологии за следващите 100на години. Така че Фолкито само че игори 30-40 милярда....

Тесла вече са най-продаваните автомобили в САЩ, а освен това активно строят и третата Гигафабрика в Китай, която се очаква да заработи на пълен капацитет най-късно до 2 години. Те и в момента са с десетилетия напред от към технологии. След още 5 години вече няма дори хипотетично да имат стигане. След тях ще са китайците от BYD. Фолксваген евентуално може да опита да се бори за третото място, макар че дори и там няма да им е лесно.

До преди година се смяха на Тесла за електромобилите, сега се сетиха, че това е бъдещето. Само че Тесла са завзели премиум сегмента, а китайците са превзели евтините електромобили които до няколко години ще стигнат и Европа и САЩ.

Влага парите в Китай за комунистичски батерии.

Ще видиш след няколко години, умнико. Инвестициите направени в "старите" технологии не се възвръщат за 1 година за да минеш на ток от днес за утре. С производствен капацитет от 1% от този на немските концерни точно Тесла им е голямата заплаха....(производствен директор на Тесла е германец, бивш ръководител в Ауди, случайност пак,а)....

едно време имахме някакви постжения с електричките сега сме 00 но приятели с ценности и джендъри точно като плювнелиев

И какво постижение имаше с електричките? Да не те е удрял ток от някоя?

Правихме електрокари ;)

И сега, тъпако, правим електрокари, ама те нямат нищо общо с електромобилите.

tova govedo dada da pazyasni kakva erazlikata mejdu elektrokar i alektrokola.ti ne ci poluidiot ,ti si pulen idiot.

eй защо ние българите ня,имаме поне една такава компания,та държавата да живне и има самочувствие,а то германците имат още поне 30 такива компании ДАКС 30,и още стотици във по малките индекси,виж политици и партии и прекупавачи на стоки наречени бизнесмени,на държавни и мести служители процентуално имаме повече от германците,но български политик българин не храни!

Защото в България предприемачите и бизнесмените (истинските, не сегашните връзкари) бяха избити и изгонени от един престъпен режим. На тяхно място в национализираните предприятия и фабрики бяха назначени хора до начално образование. Сега най-големите ни "бизнесмени" са тези които източиха пенсионните фондове, разграбиха резерва и създадоха монополи с активната роля на държавата - Златев, Гриша Ганчев, Пеевски, Доган и тнт. Има и хора които развиват нещо но са малко. Поне още едни поколение трябва да си замине за да се отървем поне от част от тези тумори.

Пари хвърлени на вятъра,електрическите батерий не са стигнали ниво за да заменят двигателя с вътрешно горене. Засега електрическите коли са скъпоструващи боклуци. Те няма как да се наложат на пазара. Но затова се раздуха тази антидизелова истерия. Ще плащате на тарикатите за еко меко измамите им.

Тъпчо, пакета батерии на Тесла е с ресурс над 1,5 МИЛИОНА километра, повече от всеки двигател на бензин или дизел. При това със зареждане за половин час изминават по 500 км. Друг е въпроса че на гонки обикновено Купе прави смешни суперавтомобилите на бензин.

Щом човекът отсреща е написал "батерий", значи не може да спориш с него!

Препоръчвам на Фолксваген да инвестира в Перник, давам му незабавен успех и то с реклама.

По-здрава кола от германската НЕМА! А колата е бензин или дизел. Другото е електрокар.

Дядо ти пък разправяше, че от каруцата по-добро няма. Имало волски и конски. Пък ти караш кола. Дизел.

По здрава ти е главата , слушай си Азис и не давай глупави мнения

Ще трябва екстремно държавата да строи АЕЦ Белене. няма ток.

Тесла ви изпревари с 5 години. Докато вие се чудехте как да фалшифицирате дизеловите параметри, те правят коли с невероятен дизайн и още по-невероятни показатели. Жалко! Предпочитам европейска фирма да е водещата, а не американска...

Фердинанд Порше изпревари Тесла със 100 години...

..и колко електрически коли продаде...?