Коментари - "Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция | Бизнес.dir.bg
назад

"Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция

Тази седмица компанията трябва да реши ще строи ли все пак нов завод в страната, управлявана от Ердоган

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - "Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е умно решение, но неблагоприятно за нашата страна...

Навсякъде другаде, но не и на Територията... Защо ли ? :)

логично е, все пак са бивш немски щат, а ние и турците само бивш съюзник

НАРИЧАШ ТЕРИТОРИЯ БЕ, ГОВЕДО!

И нас това трябва да ни радва ли?! А у нас какво ще се произвежда? Лакърдии и евростойки на килограм? Какво? Евростабиунос и джендъризъм ли?

РУБЛАДЖИИТЕ УМРЯХА ОТ КЕЕЕЕФ! ЧЕ НЯМА ДА Е В БЪЛГАРИЯ ЗАВОДА! БРАВОС!

Фолксваген искаха да направят максимална печалба чрез завод извън ЕС, просто не се получиха сметките с оглед непредсказуемостта на Ердоган и политическият отзвук от действията му. Иначе е пределно ясно, че с реорганизация на наличните си производства ще се получи необходимото. Просто няма да съкратят тези 3000 словаци за сметка на 4-5000 турци. На всеки му е ясно, че 5000 турци ще произвеждат повече от 3000 словаци за същите пари, е това точно не им се получи на ВАГ...

значи не сме били баш на крачка да го строят у нас, най сме били извън града.......

Нормалните хора не "умират от кеф", но и са наясно, че поначало тази инвестиция беше предвидена за Турция, ние бяхме просто удобен параван...

и Хан Аспарух не са имали, само два милиона са, ти да видиш...

Отново се пускат кьорфишеци ,става въпрос за съвсем нов завод който въобще не може да се помести в този в Словакия ,освен това всичко е отдавна решено и швабете са дали вече "капарото" на султана.

..малко започна да ми писва от този турски сериал..

...... а българките от лекари - болногледачки или танцьорки с устни кокоши гъз - допълнително проститутки

Едно твърдо решение има - да не е в България.

Ма той германски ма!

Спрете се бе!!! Разбрахме, че завода НЯМА да е в България. :))))) Навсякъде другаде но НЕ и в боколандия!!!!

Ми това е най-разумното решение, имайки предвид, че VW имат голям завод там.

Какви технологи си имал бе, психопат ? То нямаше ток, психарят имал технолгии...Ей, страшни тъпаци са тези соц. тъпаци..89-90 България фалира като африкански бантустан, на идиотът другите му взели технолигиите....Техологията да слага зеле в мазата

Да видим сега Плювньо с какви санкции ще заплаши VW ...

Въпроса за словакия е защо Ес не им тръсна глоби§ка на VW, задето освободиха няколко хиляди човека, докато паралелно се чудеха дали име по тънкана в Бг или Туркия. Е до това води липсата на федерални служби по труда в ЕС. Въобще Ес е крайно време да заприли§а на нормална държава и разните корпорации да се съобразяват със закона. Я VW да пробва да премести някой завод в Германия,за да прибере субсидийка. Колко глоби ще изядат, няма да може да ги платят със субсидията..... Да не говорим как Ес още не е фраснал санкции на Турция заради обещаните на VW незаконни субсидии

Явно особено важен критерий е местоположението на завода да бъде извън Бълхария. И са си прави хората.

У нас се произвеждат задните фарове. Миналата седмица имаше новина за това, за някакъв завод с 400 души работници.

Не виждам защо изобщо обсъждаме този въпрос. То от самото начало си беше ясно, че заводът ще бъде където и да е, но не и в България, защото явно нашите управници са вдигнали много високо комисионния праг.

Какъв комисионен пред бе градски? Ора нема! Материала калпав....

2020 г, полицаи спират кола на аутобана в Германия, единия взима книжката и вика "Ей, Осман, я виж к'во странно име - Мюлер!"

Ора нема! Материала калпав, ама бат Боко с факла на свободата.

...ще си проличи до болка западняшкото лицемерие да подкрепят един касапин, вместо държавите, които с цената на огромни лишения се придържат към правилата на ЕС и общия пазар! Както се казва - евала!!!

Докато общинските и държавните администрации са свърталища за неграмотни и мързеливи хора които са в основата всякакви каши и недоразумения, няма кой да дойде, а и няма кой да остане.

Глупости. При работните места (общо) за завода са около 2 000. Това е заедно със строителите. А иначе персоналът (който така или иначе ще минава обучение) ще е по-малко. Нямаме 2 000 човека, така ли? Прзни приказки са това.

то и аз мога да пикая срещу вдллака ама дли ще спре?)))

пак ли ? ми геният ?)))

онова. което ти наричаш "държава" може би краварю

владенията на Герб.

то за 1000 няма ти си се размечтал за 2000...няма няма драги ми гейберастино всичко напусна ...свиквайте

мое да си ред мое да си скорпион ама не ти краш влака анадън му?))

Корпорация, която си прави икономически сметки. У нас ту ще вдигат данъци, ту има друго неясно, ту корупция, ту нестабилност. Хората искат да вложат 1 000 000 000 и след 5 години да са взели 2 000 000 000. Това е.

Фолксваген да си строи завода на на майка си у п....та.

Ако Дойчо ми приготви добра субсидия, може и да си купя VW като следваща кола, че време за нова дойде. Най-добре и гараж да ми построи. Инак пак азиатците ще се облажат.

Ти събери пари за нов Пасат, Теслата е направо недостижим "лукс" за теб.

дай боже

Баце пак лъже като дрът шоп! ФауВе никога, ама никога не са имали намерение да построят и една барака на територията на диктатора Борисов! Където населението главоломно намалява, а технически подготвени кадри не можеш да намериш дори ВМЕИ-то да работи за тях 5 години без прекъсване, защото който е кадърен 10 минути след вземането на дипломата си вече си е купил билет за Уиз-еар!

тъй тъй ама с дръжка или без е номер едно?))))

Където и да е, но да не е Боколандия - държавата на мафията. "Държава" с премиер мутра от СИК, обезлюдена, корумпирана и гнусна.

А личен шофьор и безплатно гориво не щеш ли?

Що не вземат да отидат на Мачу пикчу и да произвеждат ....

Какво мислят Automotive News, не е интересно. Интересно е във Фолксваген какво мислят. А според мен преди инвестиция десет-цифрено число те са мислили много сериозно и толкова лесно няма да обърнат палачинката. Пък и то войната спря.

Чак такива умници не им трябват тук. Топ инженерите за разработка на двигатели са си в Германия. Тука им трябват хора на ниво техникум да сглобяват консктруцията, ама то сега там влизат хора, които не знаят таблицата за умножение, а какви излизат не знам.

Знаем , че може в Словакия, а в България може ли или всичко беше в стил шенгенски измами и разиграване?

Я се разходете из Турция и индустриалните й зони. Я сега отидете в Словакия ... после елате в България и сами ще се откажете от идеята. Само някой откачен ненормалник би построил завод тук - липса на инфраструктура, липса на квалифицирани работници пък за корупцията и съдебната система изобщо няма да споменаваме

Как бе ...Заобикалят България като пътнически влак малка гара! Веднага се обади на Меркел!!!