"Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция
Тази седмица компанията трябва да реши ще строи ли все пак нов завод в страната, управлявана от Ердоган
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция | Бизнес.dir.bg
Коментари
И нас това трябва да ни радва ли?! А у нас какво ще се произвежда? Лакърдии и евростойки на килограм? Какво? Евростабиунос и джендъризъм ли?
Фолксваген искаха да направят максимална печалба чрез завод извън ЕС, просто не се получиха сметките с оглед непредсказуемостта на Ердоган и политическият отзвук от действията му. Иначе е пределно ясно, че с реорганизация на наличните си производства ще се получи необходимото. Просто няма да съкратят тези 3000 словаци за сметка на 4-5000 турци. На всеки му е ясно, че 5000 турци ще произвеждат повече от 3000 словаци за същите пари, е това точно не им се получи на ВАГ...
Нормалните хора не "умират от кеф", но и са наясно, че поначало тази инвестиция беше предвидена за Турция, ние бяхме просто удобен параван...
Отново се пускат кьорфишеци ,става въпрос за съвсем нов завод който въобще не може да се помести в този в Словакия ,освен това всичко е отдавна решено и швабете са дали вече "капарото" на султана.
...... а българките от лекари - болногледачки или танцьорки с устни кокоши гъз - допълнително проститутки
Спрете се бе!!! Разбрахме, че завода НЯМА да е в България. :))))) Навсякъде другаде но НЕ и в боколандия!!!!
Какви технологи си имал бе, психопат ? То нямаше ток, психарят имал технолгии...Ей, страшни тъпаци са тези соц. тъпаци..89-90 България фалира като африкански бантустан, на идиотът другите му взели технолигиите....Техологията да слага зеле в мазата
Въпроса за словакия е защо Ес не им тръсна глоби§ка на VW, задето освободиха няколко хиляди човека, докато паралелно се чудеха дали име по тънкана в Бг или Туркия. Е до това води липсата на федерални служби по труда в ЕС. Въобще Ес е крайно време да заприли§а на нормална държава и разните корпорации да се съобразяват със закона. Я VW да пробва да премести някой завод в Германия,за да прибере субсидийка. Колко глоби ще изядат, няма да може да ги платят със субсидията..... Да не говорим как Ес още не е фраснал санкции на Турция заради обещаните на VW незаконни субсидии
Явно особено важен критерий е местоположението на завода да бъде извън Бълхария. И са си прави хората.
У нас се произвеждат задните фарове. Миналата седмица имаше новина за това, за някакъв завод с 400 души работници.
Не виждам защо изобщо обсъждаме този въпрос. То от самото начало си беше ясно, че заводът ще бъде където и да е, но не и в България, защото явно нашите управници са вдигнали много високо комисионния праг.
2020 г, полицаи спират кола на аутобана в Германия, единия взима книжката и вика "Ей, Осман, я виж к'во странно име - Мюлер!"
...ще си проличи до болка западняшкото лицемерие да подкрепят един касапин, вместо държавите, които с цената на огромни лишения се придържат към правилата на ЕС и общия пазар! Както се казва - евала!!!
Докато общинските и държавните администрации са свърталища за неграмотни и мързеливи хора които са в основата всякакви каши и недоразумения, няма кой да дойде, а и няма кой да остане.
Глупости. При работните места (общо) за завода са около 2 000. Това е заедно със строителите. А иначе персоналът (който така или иначе ще минава обучение) ще е по-малко. Нямаме 2 000 човека, така ли? Прзни приказки са това.
то за 1000 няма ти си се размечтал за 2000...няма няма драги ми гейберастино всичко напусна ...свиквайте
Корпорация, която си прави икономически сметки. У нас ту ще вдигат данъци, ту има друго неясно, ту корупция, ту нестабилност. Хората искат да вложат 1 000 000 000 и след 5 години да са взели 2 000 000 000. Това е.
Ако Дойчо ми приготви добра субсидия, може и да си купя VW като следваща кола, че време за нова дойде. Най-добре и гараж да ми построи. Инак пак азиатците ще се облажат.
Баце пак лъже като дрът шоп! ФауВе никога, ама никога не са имали намерение да построят и една барака на територията на диктатора Борисов! Където населението главоломно намалява, а технически подготвени кадри не можеш да намериш дори ВМЕИ-то да работи за тях 5 години без прекъсване, защото който е кадърен 10 минути след вземането на дипломата си вече си е купил билет за Уиз-еар!
Където и да е, но да не е Боколандия - държавата на мафията. "Държава" с премиер мутра от СИК, обезлюдена, корумпирана и гнусна.
Какво мислят Automotive News, не е интересно. Интересно е във Фолксваген какво мислят. А според мен преди инвестиция десет-цифрено число те са мислили много сериозно и толкова лесно няма да обърнат палачинката. Пък и то войната спря.
Чак такива умници не им трябват тук. Топ инженерите за разработка на двигатели са си в Германия. Тука им трябват хора на ниво техникум да сглобяват консктруцията, ама то сега там влизат хора, които не знаят таблицата за умножение, а какви излизат не знам.
Знаем , че може в Словакия, а в България може ли или всичко беше в стил шенгенски измами и разиграване?
Я се разходете из Турция и индустриалните й зони. Я сега отидете в Словакия ... после елате в България и сами ще се откажете от идеята. Само някой откачен ненормалник би построил завод тук - липса на инфраструктура, липса на квалифицирани работници пък за корупцията и съдебната система изобщо няма да споменаваме