"Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция
Тази седмица компанията трябва да реши ще строи ли все пак нов завод в страната, управлявана от Ердоган
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" може да произвежда Passat в Словакия вместо в Турция | Бизнес.dir.bg
Коментари
Никога Фолксваген! Хора имайте достонство . Аз тая тема за себе си я приключих. Всички "недостауци" на България са просто чудесни опорни точки за руско -турската пропаганда и нищо друго. Проблема е че Фолксваган са компания с безумен мениджмънт. Никога Фолксваген!
Доколкото разбирам, завода ще бъде навсякъде, но не и в България. Което е показва, че икономическото развитие, за което приказва Борисов, не се вижда от германците.
Абе тоз завод отече, ама дайте да видим какво правим с кандидатурите за Европейко и Световно по футбол.
Изчакват да минат изборите да не кажат комунистите, че са повлияли на резултата. Завода ще е в София. Инвеститорите искат стабилност и дясни правителства и кметове, повече държавни гаранции. Ако спечелят комунистите никога не биха дошли. В Турция в Истанбул кмет стана комунист, затова Ердоган беше принуден да им обещае такава голяма субсидия. Турция предлага по-добри условия, обаче сега след успешната акция срещу терористите Турция става съвсем стабилна и там ще има условия за завод. В България също ще има, но при нас капацитета е по-малък, така, че тук ще правят електричките и джипарите, но това е много по-добре, понеже е много висока добавена стойност, а не е конфекция като Пасатите, по-малко хора, но с много високи заплати, два пъти и половина повече от тези на пасатаджиите :))
а защо тогава Фолксавегн ,Мерцедес,БМВ, Хюндай ,Тойота ,Рено, Киа и още 10 световни производители имат заводи/ някои фирми по два три завода/ в "изостаналата" Русия. Защото са комунисти или защото дса психодесни????
Чета ти глупавия коментар и нямам думи с които да опиша твоята тъпота. VW изчаквали да минат изборите за да не би да ги саботирали?!?! Ти изобщо в час ли си? VW ги интересуват нашите избори и тактично изчакват поради това? 2. Завода щял да бъде в Сф. Дай се срещнем някъде, да хванем един бас на произволна избрана от теб сума между 500 и 10 000 лв. за това дали завода ще е в Сф. Може и договорче да подпишем, че да не се отметне загубилия.
Първите години демокрация като искаха да инвестират тука Виденов ги гонеше, викаше "Няма да продадем нищо на западните сили", "България не е за продан".... Днеска се молим да им продадем нещо само за да дойдат тука ама те не искат... Тогава комунистите викаха: Ние българите сме най-умните, най-интелигнентните и балъците им вярваха. За това се стопихме. За това сме най-нещастните а в западна европа ни знаят като чистачи, куври и проститутки.... Олигофрени сме си братя българи. Прост, неуспял народ. Нардо който се самоунищожи демократично. Пиянството на тоя народ така и не приключи
Днес тиквата викаш няма нищо за продан))))
Тиквата поне не ги гони. Опитва се да ги приами. Така действаха и Словакия и Полша и Унгаря през 90-те когато през същото време нашия Виденов ги гонеше.. Тиквата е естествено развитие през което трябва да се мине. Просто на едн държави им отнема 5 години а на други 25 докато стигнат до това мислене.
Госин мин. пред., как така след "безапелационната" ви победа на изборите, инвеститорите пак "безапелационно" ни заобикалят? Само и само да не е БГ
Защото БСП все още не са под 5%, а това говори много за умствения капацитет на част от населението.
Когато БСП спрат да бъдат втора сила на ГЕРБ ще им излезе реална конкуренция която може да ги засени. А това означава че ще започнат да се стараят, иначе следващите ще ги издухат. А сега какво е? Едни олигофрени поддържат БСП да са винаги втори а ГЕРБ озсъзнавайки че са единствената не-олигофренска партия от двете осъзнават че са царе и няма кой да ги събори. Но ще дойде момент в който ГЕРБ ще имат реална конкуренция и ще започнат да се стараят. В Словакия това стана през 1991, в България това ще стане до към 2050, но ще стане някога. Е дотогава може и да сме 3 милиона души, но ще стане.
На мен тенджерата ми под налягане е турска. Преди да мислим за фолксваген, да се научим да правим тенджери под налягане. За да имам в какво да си задуша китайския чесън. Ама ние и чесън ли не можем да правим?
Словакия е прекрсна стеана която никога не гласува зо комунисти след 89та. Тяхната версия на СДС ги управляваше, после дойде тяхната версия на ГЕРБ (немски пионки) и до 98ма замениха и тях с нещо по добро и Словакия до 98ма вече бяха по развити като държава, общество и икономика от клкото България през 2019...
Готови сме на всичко, само да не е в България!!!
защо не отиде ФВ в Муджикистан, и той не е в ЕС, а заплатите са още оп- ниски от турските?
Они са отишли бе, заводи за двигатели имат там, само на територията нямат нищо, щото они не са прости с прости хора не се разбират.
"Фолксваген" има планове новата фабрика да започне работа до октомври 2022 година, когато дейността в германския град Емден, където в момента се произвежда Passat, ще се пренасочи към изцяло електрически коли." Защо трябва да правим Фолксваген, ако можем да направим електрически Hyundai, които са непобедими по цена и качество?
Как бе ...Заобикалят България като пътнически влак малка гара! Веднага се обади на Меркел!!!
Я се разходете из Турция и индустриалните й зони. Я сега отидете в Словакия ... после елате в България и сами ще се откажете от идеята. Само някой откачен ненормалник би построил завод тук - липса на инфраструктура, липса на квалифицирани работници пък за корупцията и съдебната система изобщо няма да споменаваме
в турция много са квалифицирани, за тва са с по- ниски заплати от нас, че и корупция няма, айде айде - мантра рубладжийска!
Често ходя в Турция. Виждам какви коли карат, какви къщи имат, сравнявам с нашите. Не са им по-ниски заплатите, ами методиките ни на пресмятане са различни. Ние смятаме заплатата на Хампурцамян - 200 000 лева и на обикновен българин - 600 лева и казваме, че средната за страната е 100 300 лева. Турската методика е по-наивна и не хвали управляващите.
Лошото е и че у нас има много голяма продажна пета руска колона която работи със всички средства срещу България! Сигурно и това е известно на Фолксваген
Знаем , че може в Словакия, а в България може ли или всичко беше в стил шенгенски измами и разиграване?
Какво мислят Automotive News, не е интересно. Интересно е във Фолксваген какво мислят. А според мен преди инвестиция десет-цифрено число те са мислили много сериозно и толкова лесно няма да обърнат палачинката. Пък и то войната спря.
Що не вземат да отидат на Мачу пикчу и да произвеждат ....
Където и да е, но да не е Боколандия - държавата на мафията. "Държава" с премиер мутра от СИК, обезлюдена, корумпирана и гнусна.
Баце пак лъже като дрът шоп! ФауВе никога, ама никога не са имали намерение да построят и една барака на територията на диктатора Борисов! Където населението главоломно намалява, а технически подготвени кадри не можеш да намериш дори ВМЕИ-то да работи за тях 5 години без прекъсване, защото който е кадърен 10 минути след вземането на дипломата си вече си е купил билет за Уиз-еар!
Ако Дойчо ми приготви добра субсидия, може и да си купя VW като следваща кола, че време за нова дойде. Най-добре и гараж да ми построи. Инак пак азиатците ще се облажат.
Корпорация, която си прави икономически сметки. У нас ту ще вдигат данъци, ту има друго неясно, ту корупция, ту нестабилност. Хората искат да вложат 1 000 000 000 и след 5 години да са взели 2 000 000 000. Това е.
Докато общинските и държавните администрации са свърталища за неграмотни и мързеливи хора които са в основата всякакви каши и недоразумения, няма кой да дойде, а и няма кой да остане.
...ще си проличи до болка западняшкото лицемерие да подкрепят един касапин, вместо държавите, които с цената на огромни лишения се придържат към правилата на ЕС и общия пазар! Както се казва - евала!!!
Не виждам защо изобщо обсъждаме този въпрос. То от самото начало си беше ясно, че заводът ще бъде където и да е, но не и в България, защото явно нашите управници са вдигнали много високо комисионния праг.
Какъв комисионен пред бе градски? Ора нема! Материала калпав....
Глупости. При работните места (общо) за завода са около 2 000. Това е заедно със строителите. А иначе персоналът (който така или иначе ще минава обучение) ще е по-малко. Нямаме 2 000 човека, така ли? Прзни приказки са това.
Явно особено важен критерий е местоположението на завода да бъде извън Бълхария. И са си прави хората.
Въпроса за словакия е защо Ес не им тръсна глоби§ка на VW, задето освободиха няколко хиляди човека, докато паралелно се чудеха дали име по тънкана в Бг или Туркия. Е до това води липсата на федерални служби по труда в ЕС. Въобще Ес е крайно време да заприли§а на нормална държава и разните корпорации да се съобразяват със закона. Я VW да пробва да премести някой завод в Германия,за да прибере субсидийка. Колко глоби ще изядат, няма да може да ги платят със субсидията..... Да не говорим как Ес още не е фраснал санкции на Турция заради обещаните на VW незаконни субсидии
Спрете се бе!!! Разбрахме, че завода НЯМА да е в България. :))))) Навсякъде другаде но НЕ и в боколандия!!!!
..малко започна да ми писва от този турски сериал..
Отново се пускат кьорфишеци ,става въпрос за съвсем нов завод който въобще не може да се помести в този в Словакия ,освен това всичко е отдавна решено и швабете са дали вече "капарото" на султана.
Фолксваген искаха да направят максимална печалба чрез завод извън ЕС, просто не се получиха сметките с оглед непредсказуемостта на Ердоган и политическият отзвук от действията му. Иначе е пределно ясно, че с реорганизация на наличните си производства ще се получи необходимото. Просто няма да съкратят тези 3000 словаци за сметка на 4-5000 турци. На всеки му е ясно, че 5000 турци ще произвеждат повече от 3000 словаци за същите пари, е това точно не им се получи на ВАГ...
РУБЛАДЖИИТЕ УМРЯХА ОТ КЕЕЕЕФ! ЧЕ НЯМА ДА Е В БЪЛГАРИЯ ЗАВОДА! БРАВОС!
И нас това трябва да ни радва ли?! А у нас какво ще се произвежда? Лакърдии и евростойки на килограм? Какво? Евростабиунос и джендъризъм ли?
Навсякъде другаде, но не и на Територията... Защо ли ? :)